PDA

View Full Version : Machine Head



pikkepiemel
4 december 2004, 19:35
jongens ff dit:

ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat MH nummers totaal oninterresant zijn om te spelen op gitaar, veel meer drum georienteerd vindt ik. Maarrrrr...... live he.......... kep ze afgelopen jaar 5 keer gezien. Zo'n groot feest, gewoon DE shit!!!! heerlijk :-D

BlackSun
4 december 2004, 20:12
Ik vind MH toch wel interresant om te spelen hoor...om het strak te krijgen ben je echt wel ff verder (ik dan :D ).

EN ja, ze heerschen idd echt wel:D

Negative K3 fan
4 december 2004, 20:58
mwah, ik vind het gitaar gezien ook wel redelijk leuk hoor, tuurlijk, de nadruk ligt vooral op het ritme (ook in de gitaar partijen), maar het zijn mooie ragnummers.

ik heb ze nog nooit live gezien...

Anders Destium
4 december 2004, 22:56
De eerste twee CD's zijn super, ook om mee te spelen 8-) Ik denk dat ik nu Burn my eyes ga pakken en opzetten :o :lol: Let freedom ring with a gunshot blast 8-)

The Mule
5 december 2004, 11:12
Wereldband, de eerste twee albums behoren wat mij betreft tot de metaltoppers van de 20ste eeuw. Live zijn ze briljant, ik weet nog dat ik op Dynamo '97 of '99 (mijn geheugen is wat slecht, bier overdosis? :wink:) tijdens Old, Davidian of Ten Ton Hammer achteruit keek en het hele veld exact gelijk zag meespringen.
Zulke killer grooves zie je helaas weinig meer in de metal... :zz:

el loco
5 december 2004, 11:30
14 November in de melkweg was btw ook weer geweldig. Ik denk dat het de zevende of achtste keer was dat ik ze live aan het werk zag, maar het blijft vet.
Deze stijl lijkt inderdaad een beetje uitgestorven de laatste jaren. Voor nieuwe grooves moet je in de hardcore zijn deze dagen.

Swan
5 december 2004, 12:42
vind t ook wel leuk om wat nrtjes van ze te spelen op gitaar... we coveren Davidian met mn band...daar zitten wel n paar kippevel momenten in

Ronald
5 december 2004, 13:31
machinehead nummers zijn toch helemaal nie zo extreem simpel om te spelen ?

kijk als je nou zegt soulfly is onintressant om te spelen da snap ik , maar machinehead?

BlackSun
5 december 2004, 14:01
Ik vind het niet simpel nee...
De riffjes lijken simpel, maar als je er aan begint, dan merk je dat het wel wat oefening vraagt om juist de accenten/timing etc etc goed te krijgen.

Davidian
5 december 2004, 17:42
mmm ik dacht dat de meeste mensen MH commerieel zouden vinden niet dus dat is mooi :wink:

ik wou laats the blood the sweat the tears proberen maar ik krijg de timing niet goed :razz:

Swan
5 december 2004, 17:48
commercieel niet echt....toegankelijk wel
de eerste 2 albums blijven t beste

bloodboiler
21 december 2004, 01:22
De eerste MH was wel ok maar geef mij Violence maar, de vorige band van Rob, Phil Demmel (?) de nieuwe MH gitarist speelde hier ook in.

FeRry
22 januari 2005, 23:06
ja klopt...kheb ze nou ook 2 keer gezien...(laatste keer 18 november in 013) en het blijft egt mijn nummer 1 band!!!



HEAR ME KNOW, WORDS I VOW, NO FUCKING REGRETS