PDA

View Full Version : jacky jackson ???



biert74
4 december 2004, 16:17
Hey wie weet er hier meer over het merk Jacky Jackson?
Ik kan er geen website van vinden, heb vorige week een jacky jackson lp imitatie gekocht en dat ding klinkt verdraaid goed voor zn geld.
Enorme sustain en de boel blijft stil als ik de gain helemaal opendraai.
Anyway, wie heeft er wat meer info over deze gitaren?

Thanks

Squier4ever
6 december 2004, 20:36
Nee sorry, maar heb je plaatjes/soundfiletje van je plank?
enne..... (wat kostte die? :-D )

Swan
6 december 2004, 21:44
n merk wat moet meeliften op de naamsbekendheid van n ander merk kan nooit veel voorstellen

SiNiSTRaL
6 december 2004, 21:46
gewoon zo'n merkje van de duitse ebay (net als Keiper enzo)
gewoon een ebay bedrijfje wat 100 gitaren uit korea opkoopt en er hun eigen merkje op plakt...wat niet gelijk zegt dat t klotegitaren zijn...

Luca P
6 december 2004, 22:30
Is het een Les Paul met f-gaten?
Ik zag er ook een te koop staan.
Die zag er wel heeeel goed uit...

SiNiSTRaL
6 december 2004, 22:59
nee les paul met die F gaten is van keiper (volgens mij van dezelfde firma (Musicseller24 op ebay.de))
maar die gast op marktplaats heeft gewoon wat keiper gitaren gekocht en probeert ze nu te verkopen, ik had m gemaild voor prijzen, voor die LP met f gaten vraagt ie 180, terwijl die op ebay.de voor 110 ofzo weggaan, keiper rekent 15 euro verzendkosten heirheen, dus voor 125 ongeveer heb je m uit duitsland :)

biert74
6 december 2004, 23:34
Hmmm, verschillende reacties dus.....
Ok een foto heb ik niet en een soundfile al helemaal niet......
Hij stond een paar weken terug op de marktplaats, hij is zilver met een zwarte rand, gelijmde hals (ook weer in de kleur zilver en zwart).
Was trouwens wel splinternieuw folie zat overal nog op.
Ik heb er 160 euro voor betaald en verwachtte er eigenlijk niet veel van, ik vond het model en de kleur gewoon mooi en hij heeft een lekkere hals,
zowieso wilde ik er in de toekomst EMG`s inzetten maar ik geloof dat ik het zo maar eens even ga houden. Er zit een peavey triple xxx aan te komen en om dan ook nog eens met emg 81 te gaan werken lijkt me wat heftig.
Vind het gewoon apart dat er weinig tot geen info over te vinden is, in mijn ogen is dit toch echt geen rotzooi voor dat geld.

biert74
6 december 2004, 23:35
Hmmm, verschillende reacties dus.....
Ok een foto heb ik niet en een soundfile al helemaal niet......
Hij stond een paar weken terug op de marktplaats, hij is zilver met een zwarte rand, gelijmde hals (ook weer in de kleur zilver en zwart).
Was trouwens wel splinternieuw folie zat overal nog op.
Ik heb er 160 euro voor betaald en verwachtte er eigenlijk niet veel van, ik vond het model en de kleur gewoon mooi en hij heeft een lekkere hals,
zowieso wilde ik er in de toekomst EMG`s inzetten maar ik geloof dat ik het zo maar eens even ga houden. Er zit een peavey triple xxx aan te komen en om dan ook nog eens met emg 81 te gaan werken lijkt me wat heftig.
Vind het gewoon apart dat er weinig tot geen info over te vinden is, in mijn ogen is dit toch echt geen rotzooi voor dat geld.

biert74
7 december 2004, 18:57
ok, hier is een foto.

http://community.webshots.com/user/biert74

Ic3gl0vE
7 december 2004, 19:37
mooie gitaar hoor