PDA

View Full Version : London City Basgitaar



Wouter J
4 december 2004, 01:32
Zo ik ben vandaag eigenaar geworden van een gloed nieuwe ivoor witte London City VS1 Fender Precision Bass kopie. Gekocht bij mijn maten van De Plug in Amsterdam, Peter nog bedankt.

http://www.thehouseofmusic.nl/3530172_LC_VS1_PBass_Vintag.jpg

Bij thuis komst heb ik deze spierwitte bas (zelfs het element zit in een wit kapje, wat het geheel wel heel goedkoop liet uitzien) een beetje opgekalefatert door een plectrum onder de hals in de halspocket te duwen (Om de hoek van de hals iets hoger te zetten) en de ietwat groenig witte slagplaat te vervangen door een zwarte.

Ik ben prettig verrast met het resultaat, deze bas klikt beter dan ik had verwacht van een budget bas, zeker beter dan een squier.

Ik ga wel wat lol beleven aan deze bas... :metal:

sickpunk
4 december 2004, 12:57
foto's ;)

John P
4 december 2004, 18:38
Geen dode plekken op de hals? Wat heb je er voor betaald? Soms kun je idd prettig verrast worden door zo'n goedkoop ding. Dan ben je er extra blij mee.

soapwater
5 december 2004, 18:14
Geen dode plekken op de hals? Wat heb je er voor betaald? Soms kun je idd prettig verrast worden door zo'n goedkoop ding. Dan ben je er extra blij mee.
idd... dat heb ik ook met die 'Jim Harley Jazzbass" die ik ooit kocht voor 225€! Ik speel er nu nog op en het gevoel, de klank en de bespeelbaarheid zijn prima!

Greetz