PDA

View Full Version : ik ontvang radio TIPS graag!



Rw
3 december 2004, 20:39
ik ontvang radio op me versterker zit ik net te spele gaat er zown boeren fries doorheen lulle op omrop fryslan hoe ontwijk ik dit???

alvast bedankt

Negative K3 fan
3 december 2004, 20:44
haal je pedaaltjes er eens tussenuit kijken of het dan nog zo is

zet je amp op een andere plek of gedraaid

gebruik een ander stopcontact

Rw
3 december 2004, 20:50
jah dan is het nog steeds zo

en ik kan me amp niet draaien '


hoe bedoel je met het stopcontact? :???:

soup
3 december 2004, 21:14
isolering???

Rw
3 december 2004, 21:22
??? :-?

schizo910
3 december 2004, 21:46
ander snoer... Ik heb het vroeger een keer gehad met een oude verotte tansistor versterker, kreeg het niet weg totdat ik een korter nieuw snoer gebruikte... Ik heb er verder geen verstand van en wat de reden precies was kan ik niet uitleggen, maar het had iets te maken met te lang snore en werken als een spoel ofzo... geen idee, maar ik had altijd radio Rusland er overheen....

ben79
3 december 2004, 22:46
Als je in Beyers in het Engl hok zit te testen heb je ook enorm veel radio, daar ligt het aan het feit dat heel het hok vol stalen platen ligt..
Misschien moet je dus eens nakijken of je niet teveel metaal in de buurt hebt liggen in contact met je versterker..

Azrael
4 december 2004, 01:13
Betere kabel....mits je een goed afgeschermde kabel hebt moet dit totaal geen probleem zijn. Goede kabel kost je een paar centen maar het verschil met een troep kabel is echt hoorbaar en nooit last van ruis.

Jim Marshall
4 december 2004, 01:44
Omrop fryslân uit de lucht halen.

Rw
4 december 2004, 11:35
ik heb al een ander goed snoer het is nu wel minder maar dat snoer is 10 mtr ( is wat handiger als je in een grote ruimte moet repeteren ) en 10 mtr is wat groot in mijn kleine kamertje


MAAR BEDANKT ALLEMAAL :) :)

shredneck
4 december 2004, 11:41
de stekker in het stopcontact omdraaien. dat is geen grap.