PDA

View Full Version : Fender super reverb goed of slecht ??



el passo
3 december 2004, 12:02
ik heb de volgende vraag. wie heeft er ervaring met de fender super reverb. ik zit er nl aan te denken om deze versterker te gaan kopen maar aangezien deze nogal pittig aan de prijs is zou ik graag wat ervaringen van anderen willen horen . alvast bedankt.

Bouke
3 december 2004, 12:13
Nee joh, nooit doen echt klote bakken :roll:

Ehhh... is een te gekke versterker! Hangt wel een beetje van het type af (blackface, silverface, bouwjaar, RI, etc) maar eigenlijk zijn ze allemaal wel oke. Het liefts wil je een blackface van 65/66, maar een begin '70 silverface is ook oke. Die kun je al s je wilt naar blackface specs laten terugbouwen. Als silverface klinkt ie ook best aardig trouwens. Als je meer info over SR's wilt, moet je het zelfde even vragen in vintage amps, een subforumpje lager... Daar spookt een aantal SR-eigenaren rond en een aantal daarvan heeft zeer uitgebride kennis van die bakken.

Wat moet 'ie kosten? Van welk jaar is 'ie? etc.

Bouke (zelf trotse eigenaar van een '74 SR)

el passo
3 december 2004, 12:26
oke Bouke het is een blackfase bouwjaar 2004 nieuw in de doos en ze vragen 1450 euro

Bouke
3 december 2004, 12:38
Oke, een nieuwe dus en geen vintage. Dan vooral niet in vintage posten want dan wordt 'ie afgebrand :D

Ik weet niet hoe de RI's klinken, volgens de kenners minder goed dan de vintage bakken, maar verder wel aardig geloof ik.

Voor dat geld koop je trouwens een mooie vintage SR Silverface met blackface specs mocht je dat willen. Of de prijs goed is kan ik je ook niet mee van dienst zijn, zoek even op het net.

Bouke

Negative K3 fan
3 december 2004, 13:25
Voor dat geld koop je trouwens een mooie vintage SR Silverface met blackface specs mocht je dat willen.

Precies!!!11 ik zou wachten met de reissues en een mooie echte blackface kopen, vraag in vintage amps, daar hebben ze er wel verstand van.

Maar ik heb boukes (blackfaced silverface) super reverb gehoord en ik was enorm onder de indruk!

Al
6 december 2004, 16:13
Oke, een nieuwe dus en geen vintage. Dan vooral niet in vintage posten want dan wordt 'ie afgebrand

hahaaaaaaaa, doe es in vintage?

Al