PDA

View Full Version : proco deucetone rat testen/kopen



BillyG
3 december 2004, 11:45
hallo,
wie weet waar ik de proco deucetone rat kan testen/kopen.
(nog snel voor sinterklaas)
Liefst in regio utrecht.
Bedankt.

Antal
3 december 2004, 11:54
Bij feedback hebben ze hem. Hij staat in ieder geval op hun site. Probeer het daar eens.

BillyG
3 december 2004, 11:57
Bij feedback staat alleen de Proco Rat II op de site.
(of ik moet er helemaal langs kijken)

Antal
3 december 2004, 12:09
EDIT: Ik moet leren lezen :oops:

Amp
3 december 2004, 12:19
De Deucetone is een pedaal met twee RATs in 1.

http://media.zzounds.com/media/fit,325by400/quality,85/brand,zzounds/p23829B-c35109f41e5911f682e8eaeadaf39a66.jpg

Geen IDEE waar je hem in NL kunt kopen/testen.. Succes!

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 12:38
hier :D

http://www.nederlandmuziek.com/html/gitaren_prod_effecten_pro-co_1.html


maar ik zou voor de zekerheid toch nog ff bellen voordat je er heen gaat, je weet maar nooit :)

Jesse//

dejohan
3 december 2004, 14:10
Heeft dat merk eigenlijk nog iets anders gepresteerd dat de RAT maken, en daarna nog de RatII, TurboRAT, vintage RAT, GigaRAT, laboRAT, RATtjetoe, RATrace, bierkRAT, RATaplan, en de welkekunnenwenogopdemarktgooienRAT?

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 15:00
Heeft dat merk eigenlijk nog iets anders gepresteerd dat de RAT maken, en daarna nog de RatII, TurboRAT, vintage RAT, GigaRAT, laboRAT, RATtjetoe, RATrace, bierkRAT, RATaplan, en de welkekunnenwenogopdemarktgooienRAT?

eeh ja, why not

waarom zou je niet doen waar je gewoon goed in bent?!

Jesse//

dejohan
3 december 2004, 15:31
Ze doen maar wat ze willen hoor, maar kvind het een beetje afbreuk doen op de mythe van de RAT zelf. Blijven teren op een oud succes wordt na verloop van tijd wel een beetje zielig. Doet me denken aan die re-unies van bands die ooit 1 hit hebben gehad, Europe enzo.

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 16:31
Ze doen maar wat ze willen hoor, maar kvind het een beetje afbreuk doen op de mythe van de RAT zelf. Blijven teren op een oud succes wordt na verloop van tijd wel een beetje zielig. Doet me denken aan die re-unies van bands die ooit 1 hit hebben gehad, Europe enzo.

huh, dat vind ik echt een rare veronderstelling.. vooral ook de vergelijking met reunies van eendagsvliegen, dat is toch van heel andere order..

ten eerste is de proco rat een uitstekend pedaal en bestaat het al erg lang, heeft dus een goede naam opgebouwd, en is zeker geen eendagsvlieg..

ten 2e is europe een kutband en dus zie ik die vergelijking ook niet snel :P haha

ten 3e waren nu de rat prijzen de pan uitgestegen als ze geen reissue hadden uitgebracht, wat betekend dat maar enkelen kunnen genieten van dit pedaal

en ten 4e, ze zijn goed in het maken van de rats, dus waarom zouden ze iets anders gaan doen?!

Jesse//

Rewind
3 december 2004, 22:09
Kan je niet beter gewoon 2 Rat's los kopen?? Die Deucerat is 3 keer zo duur dan een normale rat, terwijl er maar 2 inzitten :???:

BillyG
3 december 2004, 23:28
1 + 1 = 3