PDA

View Full Version : Chorus in FX loop Marshall DSL doet het niet...?



RedBuell
2 december 2004, 21:43
skiebeliedoe

RedBuell
2 december 2004, 21:45
Probeerde net uit hoe mijn chorus pedaal zou klinken in de fx loop van mijn Marshall DSL maar ik hoor helemaal geen vervorming.


Alleen als ik alle knoppen van het pedaal naar rechts draai en het "volume" van de fx loop opendraai hoor ik heel licht dat er een effect aan staat.

Wat zou het kunnen zijn..............?

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 00:17
slappe effectsloop?!

ik heb ook een dsl, en die fx loop is nou niet fantastisch, hij kan bij mij ook niet helemaal voluit zodat het hele effect er door komt ofzo.. gebruik ook geeen effectsloop, omdat ik hou van alles er voor :D

Jesse//

RedBuell
3 december 2004, 00:33
slappe effectsloop?!

ik heb ook een dsl, en die fx loop is nou niet fantastisch, hij kan bij mij ook niet helemaal voluit zodat het hele effect er door komt ofzo.. gebruik ook geeen effectsloop, omdat ik hou van alles er voor :D

Jesse//


Ow, ben dus niet de enigste.


Ik baal wel een beetje want heb hem net laten maken voor € 160,- (nieuwe voor buizen en de channel switch werkte dan wel dan niet moest alleen wel ff de versterker helemaal open).

Leuk versterkertje hoor maar dit is al het 2e minpuntje in een half jaar...... :evil:

Antal
3 december 2004, 01:55
Ik ken verders je versterker niet, en misschien zeg ik nu dingen die je al lang weet. Maar werk je met een seriele of een parallelle effectloop? Staat alles in serie dan zou het gewoon moeten werken. Staat het parallel dan moet je de mix afregelen tussen de je kale en en je FX signaal.

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 11:34
achja, ik gebruik em toch alleen maar als 1 channel amp (in clean is ie namelijk het mooist 3> en de reverb is kut, gebruik ik ook niet.. en de fx loop dus ook niet en dan is het een prachtig ding hahahah :D

Antal
3 december 2004, 12:11
achja, ik gebruik em toch alleen maar als 1 channel amp (in clean is ie namelijk het mooist 3> en de reverb is kut, gebruik ik ook niet.. en de fx loop dus ook niet en dan is het een prachtig ding hahahah :D

zo gebruik ik m'n Marshall ook altijd. Gewoon het cleane kanaal oversturen.

Alleen sinds deze week heb ik een 1959 SLP erbij, dus dat hoeft niet meer :-D

RedBuell
3 december 2004, 12:26
Ik gebruik ook de distortion van de amp , en serieel of parralel :???: ik heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Ik heb gewoon fx loop send in de input van het pedaal gestopt en fx loop return in de output. (ik heb ze ook ff omgewisseld maar kreeg toen ook geen effect)

Antal
3 december 2004, 12:30
Ik gebruik ook de distortion van de amp , en serieel of parralel :???: ik heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Ik heb gewoon fx loop send in de input van het pedaal gestopt en fx loop return in de output. (ik heb ze ook ff omgewisseld maar kreeg toen ook geen effect)

Welke DSL heb je?

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 12:37
look at his signature my friend..

Jesse//

RedBuell
3 december 2004, 23:17
Ik gebruik ook de distortion van de amp , en serieel of parralel :???: ik heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Ik heb gewoon fx loop send in de input van het pedaal gestopt en fx loop return in de output. (ik heb ze ook ff omgewisseld maar kreeg toen ook geen effect)

Welke DSL heb je?



Ik heb een DSL 401.....