PDA

View Full Version : Wees nou eens heel eerlijk ...



sweet
6 juni 2002, 20:17
Is het laatste nummer van Britney Spears (I love Rock 'n Roll) nou echt zo slecht ?

Ik kom er in ieder geval voor uit: Ik vind het helemaal geen kwelling om naar te kijken :wink:, en als gezonde Nederlandse jongen vind ik dat helemaal niet raar ...

Ditmar
6 juni 2002, 20:19
Sorry, ik kan het echt niet uitstaan, en de clip zap ik ook gelijk weg, zelfs als het geluid uit staat heb ik het liever niet........egnie

dirkw83
6 juni 2002, 20:37
met mute is het JUMMIE! :grin:

Sjaak
6 juni 2002, 21:41
Alleen als Brit op die motor zit (daar moet toch enige oefening in hebben gezeten (!!!!!?????)) maar de rest van de clip kan ik niet aan ziente eerste zou ik persoonlijk (pas op persoonlijk he) geen strat hebben gepakt als ik het geld had voor zo'n clip en ik had nog een beetje fantsoenlijk mee gespeeld. die gasten wisten volgens mij hett verschil nog niet tussen de plectrum en de gitaar. Tenminste zo komt het over voor mij.

Ik vind het liedje verkracht sorry maar het origineel was toch beter. En als Britney die gitaar tegen de Marshall speakers kapot slaat dan krijg ik toch rilingen. Ik vind het sowieso onzin om daar een hele muur van marschalls neer te zetten (een stenen muur was toch goedkoper geweest) net als in die clip van J-Lo I'm Real (original) waar zijn de gitaren??? ik hoor alleen computers!! Waarom maken ze die niet van karton en geven ze die supermoderne spullen (en die nog in goede staat zijn) aan ons arme gitaristen??

Ik vind het zonde!!

Yorrit
6 juni 2002, 21:43
ik weet niet, ik vind de integriteit van het nummer toch ver te zoeken bij haar. echt sex drug and rock n roll is het niet....

Bins
6 juni 2002, 22:17
Ik vind het liedje verkracht sorry maar het origineel was toch beter. En als Britney die gitaar tegen de Marshall speakers kapot slaat dan krijg ik toch rilingen. Ik vind het sowieso onzin om daar een hele muur van marschalls neer te zetten (een stenen muur was toch goedkoper geweest) net als in die clip van J-Lo I'm Real (original) waar zijn de gitaren??? ik hoor alleen computers!! Waarom maken ze die niet van karton en geven ze die supermoderne spullen (en die nog in goede staat zijn) aan ons arme gitaristen??

Ik vind het zonde!!


Ja, ik vind dat echt erg, als ze spullen van duizenden pieken gaan lopen mollen, dr zijn mensen die dat geld best kunnen gebruiken. Als ze in een film een '67 ford mustang v8 slopen...aaaarg!!!(maar in die films is het slopen tenminste functioneel voor het verhaal).

Het liedje heb ik niet echt een mening over, het doet geen pijn aan mn oren, maar ik vind em ook niet goed ofzo. (en het doet zeker geen pijn aan mn ogen!! :wink: )

Charvel
7 juni 2002, 00:21
Geef mij inderdaad maar het nummer van Joan Jett and the Blackhearts.
Britney????????? AAAAAAAAAAAAAAAaaaghhhhhhh.

denniseindhoven
7 juni 2002, 09:02
En dan te bedenken dat Joan Jett dat nummer ook al gecoverd had. Het origineel schijnt van The Arrows te zijn. Wie kent die?

Echoes
7 juni 2002, 09:22
<offtopic>
ik zou'r me bed niet uitschoppen :smile:
</offtopic>

Pickslide
7 juni 2002, 13:30
nee ik erger me er kapot aan, gelukkig is er die mute knop zo is ieder Britney klipje weer een feest. Maar een nr. zo erg verkrachten gaat mij wat te ver.

Dila
7 juni 2002, 14:24
ik vind het echt diep shit. brintey is gewoon een domme pop-doos, en nu vind ze het ineens stoerder om een rocker te zijn want 'alternatief is in' (hoe iets wat alternatief is tegelijkertijd in kan zijn moet je mij ook echt niet vragen) en dan covert ze een rocknummer en denkt ze dat ze nu wel serieus genomen zal worden in de muziekbussines, ze nu tenslotte een rockzangeres, denkt ze. en dat ze die gitaren stuk staat te slaan tegen die marshallmuur dat is helemaal te stom voor woorden. ze weet niet eens hoeveel snaren dat ding heeft. ik vind dit nog erger dan haar andere nummers. die waren tenminste nog gewoon pop en daar houden sommige mensen nou eenmaal van, maar dit vind ik wel echt TE debiel...

Noctiis
7 juni 2002, 14:31
ik vind B Spears ook niet knap ofzo, dus zappen die handel

Echoes
7 juni 2002, 16:11
vind het grappig als je haar hoort praten..met dat piepstemmetje
Klinkt echt alsof ze nog 10 is ofzo

Dila
7 juni 2002, 16:23
haha ja idd. dom wijf. mannen denken ook vaak dat alle meisjes eigenlijk stiekem op haar willen lijken ofzo haha ook zo'n domme redenering.

Kitaarhiero
7 juni 2002, 17:37
Ik vind het DIEP TRIEST!!!
Ze heeft dast nummer totaal verneukt!
Ze doet alsof het een of ander Hair-metal liedjes is en gaat paaldansen enzo zoals die domme wijfen die om bands als Bon Jovi heen hangen. bleuh.
En jeeee!!! Britney heeft een gitaar vastgepakt!!! maar kan geen noot lezen, laat staan dat ze weet welke kant van de gitaar naar voren moet wijzen (ow dat pookje... mmmm :razz:)

Joan Jett is beter!

I love Rock and Roll en Britney moet er met haar h**renpoten vanaf blijven!

Bins
7 juni 2002, 17:39
Dat "domme wijf" zit nu op de bank haar poen te tellen, die hoeft verder nooit meer te werken enzo. Als ze tegen mij zouden zeggen "doe jij ff een dansje en playback wat, krijg je van ons 10.000 euro's", dan is de keuze snel gemaakt. Ff paar jaar hip zijn en dan de rest van je leven doen wat je wil, superchill toch? (Jammer dat ik zo'n lelijkerd ben, en niet kan dansen :wink: )

Pickslide
7 juni 2002, 20:31
Ja ik geef je gelijk bins. Maarehh wie echt wil lachen moet voor de grap kijken of ie nog ergens zo'n gratis pepsi (of een ander merk ??) cd'tje van brit kan vinden. Staat ook een interview op, je lacht je kapot :smile: en daarna heb je een fijn bierfiltje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pickslide op 2002-06-07 20:31 ]</font>

suzanne
9 juni 2002, 17:55
als je playbackt heb je bij mij al afgedaan!!!

gangsta
9 juni 2002, 20:39
Op 2002-06-09 17:55, schreef suzanne:
als je playbackt heb je bij mij al afgedaan!!!

ja dat is idd zeer zielig

pimmetje
9 juni 2002, 22:26
Ik kwam vanmiddag na het shampoo-en van de vloerbedekking in de gelegenheid om eens te kijken wat ik van de clip vind... het viel niet tegen.

Ik zat rustig omringd door versterkertje, gitaar en afstandbedieningen op de bank naar tmf of mtv (mute) te kijken terwijl "Muddy &amp; The Wolf" op voldoende volume door de kamer galmde. Plots kwam ook mevrouw Spears over het beeld glijden.

De combinatie van de stem van Howlin' Wolf en het lichaam van Britney was ff wennen, maar beviel uiteindelijk niet slecht :smile:. Ik heb in een moment van verstandsverbijstering ook nog ff het geluid van de stereo weggedraaid en de TV van mute afgehaald. Maar van je fouten schijn je te leren.

nilfisk
10 juni 2002, 07:53
Wat ik ook zo zielig vind is dat ze denkt dat het STOER is om een gitaar kapot te slaan, maar toen hendrix dat deed en em in brand stak, was dat alleen maar om er geluid uit te halen !!!!! En niet voor z'n f***ing image !! Britney moet echt oprotten

(typo)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2002-06-10 07:54 ]</font>

PeArLjAm
10 juni 2002, 11:40
Op 2002-06-10 07:53, schreef nilfisk:
Wat ik ook zo zielig vind is dat ze denkt dat het STOER is om een gitaar kapot te slaan, maar toen hendrix dat deed en em in brand stak, was dat alleen maar om er geluid uit te halen !!!!! En niet voor z'n f***ing image !! Britney moet echt oprotten

(typo)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2002-06-10 07:54 ]</font>


Dat gitaar kapot slaan was echt wel voor HEndrix' image hoor. Gitaren kapot maken en in de fik steken was zo ongeveer zijn image. En geluid uit zijn gitaar halen was echt niet de (belangrijkste) reden om zijn gitaar te mollen hoor..

Dila
10 juni 2002, 11:51
het maakt niet uit of het voor hendrix z'n image was of niet, hij speelde tenminste fucking geweldig op die gitaar

PeArLjAm
10 juni 2002, 11:53
Ja das zonder meer waar. Ben toevallig net Hendrix live @ Woodstock aan het luisteren, supercd.

sweet
10 juni 2002, 19:12
Haha ik wil niet miereneuken maar als je goed kijkt slaat Britney die gitaar helemaal niet kapot. De gitaar blijft nl. heel en er komen alleen glitters vanaf. Anders zou ze toch allang die Marshall-versterker doormidden hebben geslagen i.p.v de gitaar ?!

dirkw83
10 juni 2002, 21:39
Op 2002-06-07 14:24, schreef Dila:
ik vind het echt diep shit. brintey is gewoon een domme pop-doos, en nu vind ze het ineens stoerder om een rocker te zijn want 'alternatief is in' (hoe iets wat alternatief is tegelijkertijd in kan zijn moet je mij ook echt niet vragen) en dan covert ze een rocknummer en denkt ze dat ze nu wel serieus genomen zal worden in de muziekbussines, ze nu tenslotte een rockzangeres, denkt ze. en dat ze die gitaren stuk staat te slaan tegen die marshallmuur dat is helemaal te stom voor woorden. ze weet niet eens hoeveel snaren dat ding heeft. ik vind dit nog erger dan haar andere nummers. die waren tenminste nog gewoon pop en daar houden sommige mensen nou eenmaal van, maar dit vind ik wel echt TE debiel...


exact mijn gedachte (als de mute niet ingeschakeld is, anders verander ik op slag :wink:)
.

Rocks
11 juni 2002, 13:52
Helemaal mee eens dat deze bamboo-ballerina zo snel mogelijk van het beeldbuisje verwijderd mag worden(zullen we een dag prikken...)
Alleen dit begrijp ik dan weer niet:
(quote)
'alternatief is in' (hoe iets wat alternatief is tegelijkertijd in kan zijn moet je mij ook echt niet vragen)
(quote)

Hou toch eens een keer op met die eindeloze discussies van wat er wel en niet "alto" is.Wat dacht je van bands als Green Day,Nirvana,Offspring,Blink 186,POD en weet ik veel wat meer is toch echt allemaal "in".Dit zou je dan allemaal geen alto kunnen noemen.Laat iedereen gewoon zichzelf(in weze is ieder mens en dier anders dus ga nou niet als een soort Hitler praten dat een bepaald slag mensen alleen alto is) zijn.In mijn ogen is Britney een ongelooflijke "alto".Ik zou zo iets nou echt nooit doen.Zie je je kunt eindeloos doorgaan.

Maar om ff terug te komen.Van mijn part mag Britney in 1x worden afgeschoten naar Mars(via het slijk) en hoef ik haar nooit meer terug te zien.Maar zolang mensen het leuk vinden en zij haar geld kan verdienen ,laat haar dan lekker haar ding doen en iedereen in z'n waarde en ga jezelf niet in een hokje indelen ,want we hebben in Nederland al een cellentekort.

pimmetje
11 juni 2002, 14:05
Ik stel voor om Rocks in het hokje "quasi-hokjeshater" in te delen :smile:

Sjaak
11 juni 2002, 16:00
Heu Rocks, het is Blink 182...

Kitaarhiero
11 juni 2002, 18:58
Op 2002-06-11 14:05, schreef pimmetje:
Ik stel voor om Rocks in het hokje "quasi-hokjeshater" in te delen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


goed idee.

Rocks... we hebben nou eenmaal te maken met stromingen. en dat zijn dingen waar bedrijven geld mee verdienen.

Dila
11 juni 2002, 19:32
ach ik heb eigenlijk niks tegen hokjes... tenminste, wel als mensen zichzelf in een hokje plaatsen, of ze persee iedereen in een hokje willen indelen. ik vind dat iedereen in principe gelijk is, maar je hebt gewoon verschillende types enzo, waarom zou je dat dan geen naam mogen geven... alleen wel stom om dingen te gaan zeggen als 'vorige week was ik nog alto, maar nu ben ik gothic, en morgen ben ik skater' ofzo, dat slaat echt nergens op.

Kitaarhiero
11 juni 2002, 20:33
En een demo waarop staat "laat zich moeilijk in een hokje plaatsen" wordt vaak extra sceptisch bekeken want het komt altijd wel in een hokje terecht.

pimmetje
11 juni 2002, 22:47
Bijvoorbeeld in het hokje "Overig" :grin:

Kitaarhiero
12 juni 2002, 09:47
ja... of ze maken een nieuw hokje.

stel je maakt 3 minuten gitaar liedjes met rare feedback geluiden er doorheen en het is iets wat je nog nergens anders hebt gehoord... dan werpen ze je zo in het hokje "emo".
voor alles is een hokje...

pimmetje
12 juni 2002, 10:10
Trouwens met demo's (en al je band-PR) zijn hokjes alweer een heel ander verhaal. Je zult hier een goed hokje moeten kiezen. Een term als "laat zich moeilijk in een hokje plaatsen" vind ik verkoop-technisch al flink fout.

Je zult toch de kroeg moeten overtuigen dat jij de band bent, waaraan zij geld gaan betalen voor een avondje plezier. Dan moet je duidelijk aan kunnen geven wat voor soort muziek hun publiek dan te horen gaat krijgen. Er zijn in mijn ervaring maar weinig kroegen die geen richt-muziekstroming hebben en alle willekeurige soorten de revue laten passeren.

't Begint nu wel flink af te dwalen van Britney, maar daar kan je uiteindelijk ook maar zóveel over zeggen :grin:.

nilfisk
12 juni 2002, 15:25
FF het verhaal achter het Hendrix, ik sloop me gitaar, optreden.
Hij was op een festival en de organisatoren wilden hem niet als hoofdact hebben. Toen heeft ie gezegd, als ik niet als hoofdact maag staan, geef ik zo'n geweldig optreden dat ik alle optredens hier overtref. Hij mocht niet de hoofdact zijn duzz toen kwam er een legendarisch concert waarbij hij duzz z'n gitaar helemaal sloopte... en inderdaad... hij was echt het hoogtepunt van dat festival. :grin: dat zat er achter... wel een beetje voor z'n image duzz

sweet
12 juni 2002, 19:06
Waarom Britney dood maken ? Van mij mag ze nog altijd mijn slaaf worden :wink: Dat wil ze toch zo graag ?

Matje
13 juni 2002, 13:00
Een nekschot voor iedereen in de top40

Kitaarhiero
13 juni 2002, 13:24
voor iedereen die gesponsord wordt door pepsi of coca cola.

Kim Wilson
13 juni 2002, 14:45
Op 2002-06-11 19:32, schreef Dila:
ach ik heb eigenlijk niks tegen hokjes...
Nou, ik heb ook nix tegen hokjes, het verduidelijkt een heleboel. Het probleem begint vaak als men de hokjes verkeerd gaat begrijpen. Als ik het bij mijn maten over blues heb, denkt meer dan driekwart aan van die neerslachtige negermuziek. "Blues? Dat vink van die vervelende muziek", hoor je dan, totdat er een cd-tje opgezet wordt van SRV of de Fabulous Thunderbirds. "Goh, is dit ook blues?" wordt er dan gezegd.

Maar even weer ontopic:
Ik ken het nieuwe commerciele projectje van hare Domheid mejuffrouw Spears niet, en ik wil er ook nix van horen. Ik heb mij nog nooit echt geinteresseerd voor de muziekzenders, dus ik hoop dat ik ervan gevrijwaard blijf. Wij spelen met een gelegenheidsbandje de uitvoering van Joan Jett, het zou dan ook een vreselijke schok opleveren. Even voor de duidelijkheid: gaat het om een rechtstreekse kopie van het nummer van Joan Jett maar dan gespeeld door een ongeinspireerde computer oid? Dat vind ik dus namelijk de goedkoopste manier van muziek maken. Laatst hoorde ik een nummer van U2 (titel ff kwijt) met alleen een vette beat er bij onderdoor. BLIJF ER DAN GVD AF MET JE GORE POTEN!!!!!!!!!!!! >:(

Zo dat wou ik dus ff kwijt. Hehe dat lucht op :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kim Wilson op 2002-06-13 14:49 ]</font>

dirkw83
13 juni 2002, 19:11
Op 2002-06-12 19:06, schreef sweet:
Waarom Britney dood maken ? Van mij mag ze nog altijd mijn slaaf worden &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif"> Dat wil ze toch zo graag ?


Mmm...nee hoor, ze is slaaf van de rock and roll nu denk ik.

dirkw83
14 juni 2002, 19:45
lachen! Eindelijk kom ik eens een keer een zielig mannetje tegen dat totaal geen mensen om zich heen heeft om zich mee te vermaken, bij wie het pikkie te klein is om er masturberender wijs de tijd mee te vullen en wie zich daarom maar laat aanlokken door het posten van dingen langs welke iedereen toch heenleest omdat er totaal geen betekenis en inhoud achter zit.

Leuk!

Dionyios
14 juni 2002, 19:47
Nou ik vind het wel knap dat ie in een kwartier tijd 20x dezelfde berichtjes post.

Volgens mij hebben we hier met een ECHTE Whizzkid te maken :wink: :grin: