PDA

View Full Version : gitariste met liefde voor muziek zoekt band



player (f)
2 december 2004, 15:41
Ik ben een pittige meid van 23 jaar met een uitgesproken mening. Ik ben zelf een echte slaggitariste en beheers mijn instrument redelijk goed... Ik heb mezelf verschillende jaren geleden gitaar leren spelen en ben dus 'theoretisch' gezien niet echt onderlegd... Ik pak dingen wel snel op en speel gitaar met mijn hart (dat vind ik ook het belangrijkste). Ik zoek een band die dit ook zo voelt; een band die echte muziek maakt, muziek die je voelt wanneer je er naar luistert... Verder zou het fijn zijn als de andere bandleden ongeveer van mijn leeftijd of wat ouder zijn, en het samen muziek maken belangrijker is dan veel rompslomp eromheen... Mijn muzieksmaak loopt erg uiteen en ik sta open voor nieuwe invloeden. Enkele bands waar ik in het verleden veel naar luisterden of nu nog doe, zijn : pearl jam, the rolling stones, nirvana, dire straits, status quo, limp bizkit en him. Maar ook cd's van bijvoorbeeld andrea bocelli, norah jones, edith piaf, westlife, life of agony en bon jovi worden regelmatig gedraaid... Geen pijl op te trekken dus...

Heb je interesse? Bel dan: 0486-464656