PDA

View Full Version : Wietse, had je dit al gezien?



michielv
2 december 2004, 11:49
www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/elektrgitaren/35538.htm

Zit bij je in de buurt en is wel erg leuk voor dat geld. Als het bij mij in de buurt was haalde ik hem direct op denk ik :D

wietse
2 december 2004, 11:58
bedankt voor de tip , heb hem gelijk gemaild kom geregeld in eelde namelijk voor de grote rommelmarkt daar.
lijkt mij een oude japanner maar kan ook wel eens een egmond zijn gezien de vorm van de headstock.

michielv
2 december 2004, 12:02
Ben benieuwd, hopelijk is het inderdaad zo leuk als het eruit ziet :D

wietse
2 december 2004, 12:13
hoop ik ook , gezien de elementen is het een duitser zaten namelijk ook op die gitaar die ik ooit van een vuilnisman heb gekregen.
maar er zijn altijd veel kapers op de kust bij zulke aanbiedingen , er heeft nu al een sukkel 25 euro geboden
als mensen dat bij mij doen dan hoeven ze niet te denken dat ik het aan hun verkoop als ze later wel normaal bieden , laat me niet de gek aansteken.
wordt vanavond snel checken als ik om half elf thuis kom uit m'n werk.

Snaar'n Bennie
2 december 2004, 13:37
Is het een Framus? Zo naar die kop te kijken.

wietse
2 december 2004, 22:25
helaas iemand is me voor geweest hij heeft hem al verkocht mailde hij mij.
moet hij nog wel effe de advertentie verwijderen vind ik.

michielv
3 december 2004, 08:02
Jammer, zag er goed uit..

Ja, veel mensen begrijpen niet dat je na de verkoop de advertentie netjes moet verwijderen, denk je wat leuks tegen te komen, is het al verkocht :(

bert k
3 december 2004, 10:19
Sterker nog, ik zie vaak dat mensen de advertentie laten staan en er 'Verkocht' aan toevoegen. Onbegrijpelijk...

Bluesbreaker
3 december 2004, 11:06
Sterker nog, ik zie vaak dat mensen de advertentie laten staan en er 'Verkocht' aan toevoegen. Onbegrijpelijk...

om hem daarna als ze nog een keer wat willen verkopen weer te kunnen veranderen en niet nog een keer te hoeven te betalen

(ik zet er dan gewoon iets wat ik misschien wel een keer kwijt wil voor een veel te hoge prijs op en wacht op een goed bod of verlaag de prijs als ik het echt kwijt wil)

bert k
3 december 2004, 13:10
O kijk, dat wist ik niet. Dus dan hoef je maar 1 keer die marktplaats-rekening te voldoen? Das idd wel slim.
MAAR TOCH FUCKING IRRITANT! :-D

butters
7 maart 2005, 15:17
hey wietse (part VIIXXM)

hiere klikke (http://marktplaats.nl/foto.php3?g=muziek&u=elektrgitaren&ID=41735&ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Felektrgitaren%2F41735.htm)

geheel in maple. lekker frisse en heldere klank. of heb je geen plaats meer
:wink: [/url]

Jeroenvanhulsteijn
7 maart 2005, 15:26
das toch een Crestwood of Coronet ofzo? Mooi ding. Hebben al best wel verzamelaarswaarde geloof ik.

schwalbe
7 maart 2005, 15:59
da's een leuk ding!