PDA

View Full Version : Kopzorgen...



Snaar'n Bennie
2 december 2004, 10:32
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33043&item=3765709409&rd=1

Vond'm ook al zo goedkoop... :)

Vexx
2 december 2004, 10:46
Ik vind iig wel dat de verkoper duidelijk aangeeft dat het om een JS2000 gaat met een gebroken nek. Het lijkt me trouwens geen slechte deal als je deze axe scoort voor de prijs dat-ie nu kost. Als een nieuwe hals inderdaad $400 kost, dan kost het geheel je ongeveer 800 euro. Dat is iets meer dan de helft van de nieuwprijs hier in Nederland. Bovendien zie je die JS2000 bijna nergens. Ik heb hem iig nog nooit in een winkel zien hangen.

Franc
2 december 2004, 10:57
Ach wat moet je met die kop, gewoon de toplocks dicht laten en spelen tot er een snaar breekt :-D

BramVersteeg
2 december 2004, 11:03
Ach wat moet je met die kop, gewoon de toplocks dicht laten en spelen tot er een snaar breekt :-D

Ik zat er net aan te denken :razz:

michielv
2 december 2004, 11:12
Ik vind iig wel dat de verkoper duidelijk aangeeft dat het om een JS2000 gaat met een gebroken nek. Het lijkt me trouwens geen slechte deal als je deze axe scoort voor de prijs dat-ie nu kost. Als een nieuwe hals inderdaad $400 kost, dan kost het geheel je ongeveer 800 euro. Dat is iets meer dan de helft van de nieuwprijs hier in Nederland. Bovendien zie je die JS2000 bijna nergens. Ik heb hem iig nog nooit in een winkel zien hangen.

Aangezien de toets in principe verder nog goed is zou je zelfs kunnen overwegen de gebroken hals bij een bouwer af te leveren en een nieuwe hals te laten bouwen. Moet lukken voor minder dan 400 dollar.

wietse
2 december 2004, 11:16
lijkt mij dat een beetje bouwer de hals ook wel weer kan repareren zonder dat je er eigenlijk wat van ziet , of last van hebt.
een goede lijm verbinding is vaak sterker dan het hout zelf namelijk.

Vexx
2 december 2004, 11:26
lijkt mij dat een beetje bouwer de hals ook wel weer kan repareren zonder dat je er eigenlijk wat van ziet , of last van hebt.
een goede lijm verbinding is vaak sterker dan het hout zelf namelijk.

Kijk eens aan, zo'n slechte deal zou het helemaal niet zijn. Ik heb zelf verder geen interesse, hoor.

michielv
2 december 2004, 11:46
Het zou kunnen maar er zit toch relatief weinig hout wat je kunt verlijmen.

Aan de andere kant, proberen kan geen kwaad, er gaat niets aan verloren ;)

wietse
2 december 2004, 11:52
Het zou kunnen maar er zit toch relatief weinig hout wat je kunt verlijmen.

Aan de andere kant, proberen kan geen kwaad, er gaat niets aan verloren ;)
klopt maar zulke breuken worden vaak niet alleen verlijmd , maar ook wordt er dan in de kop en hals gaten geboord op het breukvlak , waar dan een paar pinnen in komen om de boel te verstevigen.
dat luister wel nauw want die gaten moeten precies overeenkomen ,maar als dat goed is pinnen erin en lijmen en heb je een erg sterke verbinding.

Snaar'n Bennie
2 december 2004, 13:36
Ik had'm ook graag wilen hebben! Maar dat zit er deze maand even niet in... :???:

bat
2 december 2004, 14:18
hebben jullie ook gezien dat ie 'm alleen binnen de VS verstuurd?

Jammer, anders had ik 'm niet gekocht.