PDA

View Full Version : Fantasia Suite ala Moi.... Al Di Meola, Paco de Lucia & John



Al Di Meola
6 juni 2002, 16:04
Het is met huis, tuin en keukenspullen opgenomen zeg maar. Heb nog geen goede aparatuur kunnen aanschaffen. Ook is dit met een klote gitaar gespeeld met een slechte aktie. Maar goed.......pure improvisatie hoor.

Luister maar: http://members.home.nl/droogenbroek/Sample%20-%20ala%20Al%20Di%20Meola.mp3

Zeg maar wat je ervan vindt.....

Groetjes..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Al Di Meola op 2002-06-06 15:18 ]</font>

sebass
6 juni 2002, 18:07
Dat eerste stukje ken ik wel :smile:
Mediterranean sunrise, ik speel die namelijk zelf ook.
Ik twijfel soms even aan de timing, maar door de geluidsqualiteit is het heel moeilijk te horen wat de tweede gitaar precies speelt. Dus ik kan er niet echt goede kritiek op geven. Wel leuk gespeeld dat zeker. Ik hou wel van dat soort muziek. Ik heb laatst nog spanish eyes in de versie van Al DiMeola uitgetabt inclusief tweede gitaar. Pff wat een werk zeg, maar het ging gelukkig steeds sneller. Ik ben nu alleen de rest kwijt ik heb alleen het eerste blaadje nog :sad:. Als je hem wilt hebben kan ik heb wel inscannen als mijn scanner het weer eens wil doen.

Bins
6 juni 2002, 18:54
Klinkt superchill Al, ik krijg meteen zin in vacantie :grin:

Al Di Meola
7 juni 2002, 00:30
Ha, thnkx....

Nee, mij mening over dit stukje is echt negatief. Heb mn dag gewoon niet vandaag lijkt wel.. Normaal gaan die ladders heel soepel.... Maar goed. Toch bedankt voor de reactie hoor... en sebass, als t kan heel graag. Ik wil graag een keer wat van jou horen (liefst iets van Al Di Meola natuurlijk).

Ben nu bezig met Lady of Rome. Kort maar zeker mooi en redelijk speelbaar stukje...

Alleen nog een beetje oefenen op die jazz akkoorden.

Groeten

Watti
7 juni 2002, 10:54
Klinkt te gek!

Al Di Meola
7 juni 2002, 15:18
Dank je wel voor jullie reacties!

En laat een keer een stukje van jezelf horen,
zou ik leuk vinden.....

Sebass, ik heb jouw site gezien en verschillende nummers gehoord. Klink best aardig moet ik zeggen.
Binnenkort zal ik nog een stukje van Al Di Meola online zetten. Denk stukje van t nummer: GUARDIAN ANGEL, je ziet m vanzelf...

Groetjes

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Al Di Meola op 2002-06-08 15:43 ]</font>