PDA

View Full Version : Charvel Hardshell, hoeveel is dat waard?



Wormaap
30 november 2004, 21:11
WAT EEN PRACHTIG FORUM :-D

Wormaap
30 november 2004, 21:11
Hey, ik heb toen ik'm kocht bij m'n Model 6 een noname afgetrapte hardshell gekregen. Nu heeft een maat van me een Charvel Fusion, en een originele Charvel case erbij (zo'n chainsaw case met blauw pluche erin, moooooi :o ) en die wil ik graag van'm overkopen. Ik vroeg'm half voor de grap of'ie 'm verkocht en verwachtte dat'ie nee zou zeggen, maar hij zei 'bied maar' en ik had dus helemaal nog niet nagedacht over wat ik ervoor zou kunnen geven :P
Dus jullie een idee?

(Overigens staat mijn PM box open voor mensen die er een kwijt willen :roll: )

Ibanez RuleZ
30 november 2004, 21:14
bedenk 2 dingen

1. een model 6 heeft een tilted neck. past NIET in een koffer voor een gitaar ZONDER tilted neck (zoals de fusion), kijk maar naar de ruimte onder de neck
2. de fusion is een short scale 24.75", de model 6 is een 25.5" wat ook kan resulteren in "niet pas"

Harrald

Wormaap
30 november 2004, 21:20
Uiteraard zal er áls ik'm overkoop eerst gepast worden :P

BLOK182
30 november 2004, 21:35
Goed dat het ff vermeld wordt, voor mijn Model 6 heb ik dus ook een noname gammele stratcase, ik zoek daarvoor eigenlijk ook nog een keer wat beters :wink:

bert k
1 december 2004, 00:27
Ik heb mijn Charvel Hardshell case in 1986 gekocht voor 250 GULDEN. Bied tussen de 25 en de 50 euro. (ik noem maar wat...)

Braindead
1 december 2004, 16:17
Deze case heb ik bij mijn Model 6 gekocht.
Was ook iets van 250 Gulden

http://www.freewebs.com/dudebraindead/cd_3.jpg

Dat past in ieder geval

Wormaap
1 december 2004, 16:18
Zoeen is dus ook die wat die vriend heeft! Die heeft toch blauw pluche aan de binnenkant?

Shakeel
1 december 2004, 18:17
tering man kankermooie case man zoeen wil ik ook voor men chrrvel

BLOK182
1 december 2004, 18:20
Toffe case!

bert k
1 december 2004, 19:12
Ja, die heb ik ook.... :-D

(Wel al na twee jaar de stootdoppen en een sluiting eruitgebroken, en ik doe niet echt wild...)

Braindead
2 december 2004, 14:58
Zoeen is dus ook die wat die vriend heeft! Die heeft toch blauw pluche aan de binnenkant?

Nou, die van mij heeft zwart pluche, maar zou ook best kunnen dat ie ook in andere kleuren gemaakt is.

Bij mij is "nog" niks afgebroken ofzo. Volgens mij is het gewoon een goede case.

Trouwens, volgens mij werden er toendertijd ook wel van die Beige Tweedcase achtige Charvelcases bij geleverd. Ook wel vet, meer vintage look

bert k
2 december 2004, 15:24
Ik heb ook zwart van binnen. In die tijd kon je ook precies dezelfde case met Jackson relief erop krijgen.