PDA

View Full Version : ENGL z-4



asesino
30 november 2004, 17:00
Weet iemand waar ik deze footswitch voor een goede prijs kan kopen (in belgië) zonder heel naar duitsland te gaan of 3 weken er op te wachten. Of heet iemand één te koop??
alvast bedankt

avalanche
30 november 2004, 17:10
Key music in Sint-Niklaas is de enige Engl verdeler in België. Je kan mss daar eens proberen, maar ik heb al gehoord dat het soms toch een paar weken kan duren als ze de footswitch niet in stock hebben. Tweedehands kom je de Engl footswitches heel zelden tegen in België. De Duitse winkels (music-produktiv, thomann, beyers, musicstorekoeln) hebben de footswitches wel op stock, de verzending is goedkoop en binnen de drie dagen heb je hem thuisgeleverd. Tis maar een tip hé :wink:

jeroen rommens
2 december 2004, 07:57
Mike's music in Kalmthout verkoopt wel engl footswitches maar ik denk niet de deze.Maar wel grotere 8-)

P****Fred
2 december 2004, 14:19
laten opsturen door musicstore koln?
na een goeie week of zo moet je dat toch hebben...?

ED BOB
3 december 2004, 21:58
staat er eentje op marktplaats.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/25107.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dengl%26p%3D 1%26pv%3Dall%26g%3D21%26u%3D55%26s%3D50%26m%3D0


greetz, Ed

hadv
4 december 2004, 21:12
de Z4 is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpel,
een stereo snoer met stereo jacks
binnenin twee switches die het signaal via een ledje naar de ground aan/uit schakelen

zelfbouw is zeker een optie als je handig bent
ik heb bij mijn screamer een Z4, en daarnaast een bakje dat op dezelfde manier als een Z4 de andere twee instellingen schakelt
+ een switch die de vier kanalen schakelt tussen twee presets

piece of cake

xxlarsxx
5 december 2004, 11:10
Kun je eens een schema tekenen, of een fototje maken van de insides?