PDA

View Full Version : Walter Trout



Jim Marshall
30 november 2004, 01:17
Woensdag 1 December staat ie weer in Groningen.

IndiepoprockJesse
3 december 2004, 13:48
Morgen, in den haag!! ik ga er heen :)

Jesse//

wietse
3 december 2004, 18:11
godverdomme kon je dat niet eerder zeggen ,komt hij ook nog ergens anders in het noorden ?
vroeger speelde hij vaak in leeuwarden , altijd een plezier om die man te zien spelen , en er weer met een minderwaardigheidscomplex weg te komen :-D

Jim Marshall
4 december 2004, 01:54
Sorry Wietse.
Het concert was iig weer GEWELDIG. Had hem eerder dit jaar al in Zaandam in de Kade gezien.
Dit optreden was stukken beter en hij had veel meer interactie met het publiek.
Deze keer stond ik 1 meter van hem vandaan. Het meisje naast me werd door 'm bespuugd (hij zong met consumptie zeg maar).
Jammer dat een oude knakker naast me z'n plectrum ving.

IndiepoprockJesse
9 december 2004, 11:05
gellukig was et gratis voor mij, maar vond het zwaar tegenvallen..

leuk hoor, die solotjes, maar vrij weinig soul en variatie, ik heb 1 lang nummer gehoord wat gewoon niet veranderde voor mijn gevoel, dus vrij boring.. hij moet meer rocken, en meer experimenteren, en niet de standaard blues schematjes aflopen.. en die snelheid maakt ook vrij weinig indruk, is gewoon een trucje, ga gewoon echt gitaar spelen denk ik dan.. vond alleen de covers leuk (ccr :D)

EN het geluid was erg goed afgesteld, hulde aan de geluidsman!!

en de drummer was geweldig.. vette moves :P

Jesse//

Jim Marshall
11 december 2004, 02:25
Die drummer is idd erg cool met z'n moves. En dat in schril contrast met de bassist haha.
Walter experimenteerde in Groningen wel met wat kerstdeuntjes in bluesstijl en deed wat grappige dingen met z'n volume (van hard naar volledig uit).
En hij deed ook een cover van CCR "it aint me" geweldige uitvoering.
De man was niet te stoppen ondanks dat z'n gitaar in het begin steeds ontstemde.