PDA

View Full Version : RMC2 is binnen!



cosmos
29 november 2004, 23:46
Yess, er is een RMC2 voor me onderweg!!
Ik doe het management voor een Amerikaanse band, die op dit moment in Nederland touren. Eén van de vrouwen komt over, dus die laat ik een RMC2 meenemen. Met korting in de winkel aldaar (dus niet direct bij Teese) betaal ik in totaal $216! (160 euri!)

Dat wordt smullen komend weekend...... 8-)


PS: dat verschilt dus 90 euro met vdHaar. Eigenlijk schandalig dat een klant niet kan meeprofiteren van de huidige dollarkoers..

Speeddemon
30 november 2004, 01:19
PS: dat verschilt dus 90 euro met vdHaar. Eigenlijk schandalig dat een klant niet kan meeprofiteren van de huidige dollarkoers..
exact de reden waarom ik m'n WOF direct bij Teese heb besteld.

Ik snap service dit, kosten dat, maar zo'n groot verschil kun je niet meer rechtvaardigen.

Quink
30 november 2004, 11:45
PS: dat verschilt dus 90 euro met vdHaar. Eigenlijk schandalig dat een klant niet kan meeprofiteren van de huidige dollarkoers..

Allereerst gefeliciteerd! De RMC 2 viel op de pedalendag gelukkig niet hopeloos door de mand. Vond hem persoonlijk niet de mindere van de 3's (maar ja, ik ben natuurlijk bevooroordeeld http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/ruinkai/bigglasses.gif)

Maar je prijsvergelijking gaat natuurlijk niet op. Je hebt mazzel dat a. de wah in de aanbieding is; en b. dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Normaal kost de RMC 2 zo'n 190 euro , plus tientje verzendkosten is 200 euro. Prijsverschil is dus 40 euro. Als je twintig euro korting kunt bedingen is het prijsverschil nog maar 20 euro. (Kleine toevoeging: dit gaat op voor de RMC 2, het prijsverschil met de Wizard Wah is wel absurd groot).

Qua dollarkoersverhaal, is wel een beetje raar ja. Als de dollar omhoog gaat gaan de prijzen wel mee (uiteraard niet voor elke tiende cent, maar als de dollar 1,23 euro was....), andersom lijkt er minder noodzaak toe. :???:

Quink
30 november 2004, 11:51
exact de reden waarom ik m'n WOF direct bij Teese heb besteld.

Dat, en het feit dat hij hier überhaupt niet leverbaar is. :razz:

cosmos
30 november 2004, 12:48
Ja ok, je hebt ook wel weer gelijk. Het was wel een beetje een vergelijking van het meest gunstige met het meest slechte... Maar het prijsverschil zag er ook zó cool uit..... 8-)

BramVersteeg
30 november 2004, 14:38
Gefelici!
Ik vond dat die Teese wah's toch wel veel op elkaar leken hoor.

Mitch
1 december 2004, 12:12
De RMC2 was zeker niet verkeerd Quink ! Had er wel eens over gelezen dat -ie iets helderder zou zijn dan de 1 en dat zou best kunnen (was alleen geen 1 op de pedalendag jammer genoeg). De 1 is wat té dik voor mijn smaak, veel mid en laag.

Goede keus en succes ermee cosmos !

cosmos
4 december 2004, 13:58
Hij is binnen, waahhooooo!!
:dance: