PDA

View Full Version : Tech 21 XXL



phx
29 november 2004, 19:03
Ik ben al een tijdje op zoek naar een fuzz die lekker dichtsmeerd. Ik dacht zelf aan de XXL van tech 21 (ik heb samples gehoord op de website van tech21).

Iemand ervaring met deze fuzz? Veel/weinig sustain? Eentje tekoop? Tell me...

http://www.themusiczoo.com/TECH21xxlthumb.jpg
XXL

BramVersteeg
29 november 2004, 19:12
Die big muff van de pedalendag smeerde behoorlijk dicht moet ik zeggen.

Mitch
29 november 2004, 19:19
Ik heb er één bij Feedback Rotterdam zien liggen voor 49E. Ik heb er geen ervaring mee.

phx
29 november 2004, 20:00
Een muff heb ik al. Is meer combi van distortion en fuzz. Ik zoek nu meer een fuzz zoals Matt Bellamy (Muse) gebruikt onder bijv: Stockholm Syndrom, Plug in baby, Hypermusic, e.d. En idd voor een 2ehands prijs rond de 50 euri.

jaywalker
29 november 2004, 21:34
Die big muff van de pedalendag smeerde behoorlijk dicht moet ik zeggen.

Nadat phx een week mijn big muff heeft getest heeft hij er zelf ook ééntje aangeschaft. :-D

phx
29 november 2004, 21:41
Die big muff van de pedalendag smeerde behoorlijk dicht moet ik zeggen.

Nadat phx een week mijn big muff heeft getest heeft hij er zelf ook ééntje aangeschaft. :-D