PDA

View Full Version : Acoustic



anoniem
21 september 2001, 08:14
Ik heb een band gezien die op een akoestische manier bekende popliedjes vertolkte. De band heet Acoustic en ze zingen vierstemmig. Moet je die gitaren eens horen! Ik zag en hoorde een Martin, Landola, Crafter, Washburn. Geweldig!

Jimi Hendrix
21 september 2001, 09:32
Ik vind de naam wel erg kort door de bocht

Kitaarhiero
21 september 2001, 16:33
Ja weinig origineel.
akoo-stik zou wat beter zijn geweest.
Of een diepere naam.

anoniem
21 september 2001, 19:07
net als k-otic zeker. ook een stelletje debielen. Acoustic belooft wel wat, vind ik.

Jimi Hendrix
21 september 2001, 19:25
wat dacht je van k-oustic?

taylor
21 september 2001, 19:44
k-otic het kinderkoor

is te gek man hehehe

Kitaarhiero
21 september 2001, 21:37
K-otic, kotic...gothic. ze zouden beter af zijn als ze eens zelf wat schreven (wég met Tjeerd Oosterhuis) en iets origineels maakten.

alle nederlandse "Boy-bands" mislukken altijd op de een of andere manier. ze breken nooit internationaal door. k-otic kan er maar beter mee ophouden want voor hun is er geen sprankje hoop ooit nog in de VS te komen als megaster.

taylor
21 september 2001, 22:34
het was maar 1 geintje hoor.

Kitaarhiero
21 september 2001, 23:02
Ik reageerde eigenlijk ook niet op je kinderen voor kinderen vergelijking, maar op de naam K-otic in het algemeen...:smile:

Rory
25 september 2001, 18:35
ja belachelijk he???het hele idee, stelletje kwijlerds op een rij die denken muziek te kunnen maken....Die gast (kweenieeens hoe die heet) komt hier uit landgraaf..BAH!!!!!

Kitaarhiero
26 september 2001, 10:28
En ze hebben er ook nog plezier in! Bwaak!

Volgend jaar is iedereen ze alweer vergeten.

taylor
26 september 2001, 13:02
ik geloof zelf dat die serie weer opnieuw komt(dus en nieuw kinderkoor),ha lache man ik moet eerlijk zegge dat ik er wel eens naar gekeken heb.

Kitaarhiero
27 september 2001, 17:25
Ik ook, die Bart die liep altijd een beetje te zingen met zo'n kwijlbek, en dan droop die kwijl in z'n klankgat enzo.

Als ik had meegedaan had ik het allemaal vreselijk gesabboteerd enzo...en veel heavy metal gespeeld op de aanwezige top-apparatuur.
Om de anderen te irriteren.

maarja, er aan meedoen is al fout enzo.

ultramoi
22 november 2001, 18:18
ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik ook wel eens hebbe gekeken. Maar het was echt belachelijk ze hadden echt een shitload aan zwaar vette apparatuur (incl. geluidsdichte ruimte) en wat doen ze?????
ze gaan zitten kumbajaaen in de woonkamers.
kortom wat een kwijlebalken.

Dila
24 november 2001, 22:32
dat hele huis stond vol met de meest gewelidige apparatuur maar ze deden er nauwelijks iets mee. misschien kunnen ze in starmaker deel 2 beter een bestaand onbekend rockbandje in dat huis zetten en daar proberen sterren van te maken. dat zou lachen worden!

SteavisSmokin
25 november 2001, 00:58
qoutje:
"alle nederlandse "Boy-bands" mislukken altijd op de een of andere manier. ze breken nooit internationaal door. k-otic kan er maar beter mee ophouden want voor hun is er geen sprankje hoop ooit nog in de VS te komen als megaster."
/einde v/h quotje

Is het idee erachter dan om in de VS door te breken? Het idee erachter is maar 1 ding en dat is de cash. Als ze er flink aan verdient hebben (wat ze waarschijnlijk ook hebben gedaan en dan heb ik het niet over die lui die zingen maar vooral de mannen die het bedacht hebben) dan is het geslaagd. Wel jammer dat dit soort commerciele denkwijzen tegenwoordig de hitlijsten domineren.

Overigens wel een beetje kinderachtig om ze als een gek af te gaan zitten zeiken, vinden jullie zelf ook niet?

Kitaarhiero
26 november 2001, 09:54
jah natuurlijk....maar ik bedoel, ze werden wel opgeleid voor internationaal succes, die starmakertjes, volgens mij komt daar niet zo heel veel van terecht.

taylor
26 november 2001, 11:44
je kunt niemand opleiden tot suxxes want uit eindelijk bepaalt je publiek dat.

ik zie die starmakers ook niet zo snel naar het buitenland gaan maar in principe heeft elke nederlandse band daar grote problemen mee.

SteavisSmokin
26 november 2001, 14:24
Hoe ging die parodie van Kopspijkers op Starmaker ook alweer? 'I wanna be a one day fly', toch? Eendagsvliegen zijn ze ook geworden, sinds ze van de buis zijn verneem je niets meer van ze.

Jimi Hendrix
27 november 2001, 07:46
Ze touren anders door zalen waar de gemiddelde muzikant alleen maar van kan dromen ooit te spelen (ahoy, HMH, vredenburg etc.).
Maar wat maakt het uit?
sommige muziek komt nou eenmaal beter op zijn recht op kleinere podia dan die bombast van dat soort hitmachines, toch?

taylor
27 november 2001, 11:59
ja das waar en als de kids dat nou leuk vinden prima toch,er moet muziek zijn voor alle leeftijden.

en bepaalde nummers zijn niet eens zo slecht voor top40 werk.

Kitaarhiero
29 november 2001, 16:50
Op 2001-11-27 07:46, schreef Jimi Hendrix:
Ze touren anders door zalen waar de gemiddelde muzikant alleen maar van kan dromen ooit te spelen (ahoy, HMH, vredenburg etc.).
Maar wat maakt het uit?
sommige muziek komt nou eenmaal beter op zijn recht op kleinere podia dan die bombast van dat soort hitmachines, toch?



Precies, geef my maar een knus jongeren centrum vol punkers en Cobistenen.

Dila
29 november 2001, 22:02
zo is het!