PDA

View Full Version : Gitaar ophangen



Reel Big Fish
28 november 2004, 20:05
Kak zit vol met vezels :dance:

Reel Big Fish
28 november 2004, 20:08
Oké hallo!

Bedankt voor het openen van dit topic. Nu mijn vraag (leuke newbie vraag):

Hoe kan ik mijn gitaar aan de muur hangen? Ik heb een gloednieuwe Epiphone Les Paul Standard Plus... verkopen ze soms 'gitaarhangers'?? Zoja, waar koop ik die, wat is de prijs en zijn deze muurvriendelijk... oftewel, komen er geen boorgaten in de muur of gebeurd dit wel? Iemand ook met foto's misschien?

Alvast bedankt!

nickbongers
28 november 2004, 20:46
uhm, in de doorsnee gitaarwinkel voor een euro of 8 (max 10 oid) ja er gaan gaten in je muur, maar das maar goed ook want ik vertrouw mijn gitaar dat ding neit toe als hij met 2 plakkertjes vastzit.

tip: gebruik wel lange schroeven, vooral in steen, in hout kan wel de standaard schroeven en van die plugjes.. dus gat in muur, plugje drin en dan schroef. je kent ze wel.

(bij mijn haak zaten dus te kleine schroefjes..)

@iro
29 november 2004, 00:06
http://users.skynet.be/bs365570/gitaren.JPG

.ChiefRebelAngel.
29 november 2004, 08:07
@ @iro:ik ken uw bas, ik ben er zeker van...

ik heb van die hangers gekocht voor 5€ enkele jaren geleden van een muziekwinkel die ging verbouwen. zonder gaten in de muur zou ik het ni wagen, redelijk riskant.... :-D

Lord Abortion
29 november 2004, 08:48
yeah, .calibre! heersch!

@iro
29 november 2004, 13:21
@ @iro:ik ken uw bas, ik ben er zeker van...

ik heb van die hangers gekocht voor 5€ enkele jaren geleden van een muziekwinkel die ging verbouwen. zonder gaten in de muur zou ik het ni wagen, redelijk riskant.... :-D

ge kent m'n bas zegde ? ik krijg er wel meer reacties op , die ziede ni zo gemakkelijk hé ...

@iro
29 november 2004, 13:22
yeah, .calibre! heersch!

idd, spijtig da ze gestopt zijn :-(

dejohan
29 november 2004, 21:38
Gitaar ophangen?
Zonde!


Ja kan beter Osama ophangen.

.ChiefRebelAngel.
30 november 2004, 07:26
waarschijnlijk omdat ge van Heist bent, zie ik net...