PDA

View Full Version : Crappy fusion improvisatie



Shaggy
28 november 2004, 15:45
Dit is echt een improvisatie .. de solo dan :)

bas heb ik ingespeeld

beat fruityloops

slag ook op de gitaar


dit heb ik in een keer ingespeeld zonder eerst te oefenen en even te analyseren ofzo en dat hoor je ook .. hehehe

fusion_crap (www.musix.nl/fusion_crap.mp3)

enjoy

Gert-Jan
28 november 2004, 15:59
Wat heeft dit met fusion te maken??

Shaggy
28 november 2004, 16:07
Met wat akkoordenwisselingen en vooral in grondtoon had ie meer fusion geklinkt, maar dit komt al aardig in de buurt

die laatste slappoging is echt crappy .. maar ik oefen nog :D

gitaarhaantje
28 november 2004, 19:39
ik vind het eigenlijk wel grappig. vooral de gitaar begeleiding! Alleen de drums vind ik een beetje dof klinken.

Stitch
29 november 2004, 12:34
santana!

NeeraDJ
30 november 2004, 20:22
Faka Shagmeister?

Damn das echt een smoothe tone, klinkt erg lekker, maar doet me echt denken aan een zomernummer als je begrijpt wat ik bedoel 8-)

Azrael
30 november 2004, 21:50
LOL......wat ik wel altijd grappig vind is dat men eigenlijk altijd wel zegt dat het snel ingespeelt is en blablabla......alsof je je altijd moet verontschuldigen....
:-D
Zal wel aan mij liggen maar als ik iets opneem (gaat binnenkort gebeuren) dan ben ik belachelijk lang bezig voordat het naar mijn smaak is. En dan nog ziten er foutjes in en das gewoon omdat ik klote speel en niet omdat ik nu zo snel heb opnomen.
:-D


Overgens.....lekker gitaar geluidje......net een stukje geluistert en het klinkt best leuk. Tenminste niet zo'n HIGH gain nummer zoals vaak. Ben niet zo'n fan van veel distorsion. Teveel klinkt meestal naar niks vind ik. Begin mij wel steeds meer aan mijn Cube 30 te ergeren. Clean klinkt het best leuk maar de distorsions klinken allemaal als KSRISKKE PIEP KRISIEKS KRISKR!

Shaggy
1 december 2004, 14:53
Mensen

ik heb voorlopig even geen internet meer.. duurt een week of 1,5 :(

@Azrael

de solo-partij was ook echt in een keer ingespeeld, ik wilde aantonen hoe echte improvisatie klinkt .. en dat is vaak vol fouten die gewoon grappig klinken :-D

greetzz


tot over 1,5 week

Azrael
1 december 2004, 15:46
Mensen

ik heb voorlopig even geen internet meer.. duurt een week of 1,5 :(

@Azrael

de solo-partij was ook echt in een keer ingespeeld, ik wilde aantonen hoe echte improvisatie klinkt .. en dat is vaak vol fouten die gewoon grappig klinken :-D


Oei.....dan kwam mijn bericht fout over. Ik had nog toen ik het bericht edite gezegt dat het niet voor dit nummer gold maar gewoon in het algemeen en ik het net zo goed in een ander topic had kunnen zetten...

Sorry for that.....maarja.....'t is ook zo'n vreselijk rot forum. Vaak mislukken posts en edits bij mij.