PDA

View Full Version : men nieuwe gibson



ben79
28 november 2004, 00:34
Eindelijk is ie er dan, na 5 jaar gibsonloos is er terug eentje in huis, men nieuwe Les Paul DC :lol:


Wegens grote fotos zie link:

http://community.webshots.com/album/223287134HJOORz

http://img42.exs.cx/img42/2727/14342.jpg
http://img42.exs.cx/img42/4066/lespauldc.jpg

Globetrotter
28 november 2004, 00:43
De link zerkt niet echt. Via je gear page kan je zel naar de fotos klikken. Best wel een mooi stuk, hoezel mijn voorkeur nog altijd naar stratocaters blijft uitgaan! Gave amps trouzens ook!
cheers,

B@rt

Anders Destium
28 november 2004, 09:47
Gefeliciteerd ermee :)

doncker
28 november 2004, 12:07
Benny,

dikke proficiat.
Die wil ik zaterdag horen, zien en testen.

Wormaap
28 november 2004, 14:08
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Sicky61
28 november 2004, 14:12
gefeliciteerd.....mooie gitaar.
de simpelheid spreekt mij wel aan

Agent_Smith
28 november 2004, 15:54
Congrats! Great score! Weer zo'n fijne gibson in goede handen! :lp:

pimpdoll
28 november 2004, 17:17
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......

pimpdoll
28 november 2004, 17:18
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......

Wormaap
28 november 2004, 17:24
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......
Hebben we hier een gast die een avond slecht geslapen heeft, wat lief :)
Jij hebt dus liever een topic vol met 'mooi man' en 'gefeliciteerd' dan iemand die het daadwerkelijk waagt een mening te geven.
Ga appels plukken idioot.

Azrael
28 november 2004, 17:38
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......
Hebben we hier een gast die een avond slecht geslapen heeft, wat lief :)
Jij hebt dus liever een topic vol met 'mooi man' en 'gefeliciteerd' dan iemand die het daadwerkelijk waagt een mening te geven.
Ga appels plukken idioot.

Agreed......wat een loser die pimpdoll. Best Wormaap zegt gefeliciteerd en veel plezier ermee , geeft zijn eigen eerlijke mening en hij zeikt hem af.
Het is ook mijn gitaar niet maar ik wens hem er alle plezier mee.

pimpdoll
28 november 2004, 17:39
nee nerd, Wat hebt die gozer er nouw aan om dat aan te horen dat jij Gibson DC niks vind.
Mening geven is goed maar houw het wel zinvol :razz:

pimpdoll
28 november 2004, 17:41
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......
Hebben we hier een gast die een avond slecht geslapen heeft, wat lief :)
Jij hebt dus liever een topic vol met 'mooi man' en 'gefeliciteerd' dan iemand die het daadwerkelijk waagt een mening te geven.
Ga appels plukken idioot.


Agreed......wat een loser die pimpdoll. Best Wormaap zegt gefeliciteerd en veel plezier ermee , geeft zijn eigen eerlijke mening en hij zeikt hem af.
Het is ook mijn gitaar niet maar ik wens hem er alle plezier mee.

Jonge, ga niet de kleuter klas na doen met je mening geven enzo dat heeft hier geen shit mee te maken

Wormaap
28 november 2004, 17:46
OK dan Pimpdoll, vertel mij eens: Wat heeft de topicstarter eraan om 'gefeliciteerd' te horen? Da's net zo zinvol als ik die mijn mening geeft :)
Ga lekker terug naar het kleuterklasje waar je overduidelijk zelf thuishoort.

Azrael
28 november 2004, 17:54
OK dan Pimpdoll, vertel mij eens: Wat heeft de topicstarter eraan om 'gefeliciteerd' te horen? Da's net zo zinvol als ik die mijn mening geeft :)
Ga lekker terug naar het kleuterklasje waar je overduidelijk zelf thuishoort.

Agh laten we er maar nu over ophouden want ook hier heeft de topic starter weinig aan dacht ik zo. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet van hoog niveau dat zal nooit veranderen.

Dus bij deze gaan we de topicstarter weer feliciteren met zijn aankoop en hopen wij snel op soundfiles van zijn nieuwe aanwinst.

Nocki
28 november 2004, 17:56
Geweldige gitaar idd. vind het alleen jammer dat je niet kan intoneren. ik zou er zelf ook wel een willen hebben eerlik gezegd. ik zou er een ander brug op gooien en een bigsby erachter. dan heb ik trem en kan ik intoneren. leuke gitaren. gefeliciteerd.

NOcki

Wormaap
28 november 2004, 17:58
OK dan Pimpdoll, vertel mij eens: Wat heeft de topicstarter eraan om 'gefeliciteerd' te horen? Da's net zo zinvol als ik die mijn mening geeft :)
Ga lekker terug naar het kleuterklasje waar je overduidelijk zelf thuishoort.

Agh laten we er maar nu over ophouden want ook hier heeft de topic starter weinig aan dacht ik zo. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet van hoog niveau dat zal nooit veranderen.

Dus bij deze gaan we de topicstarter weer feliciteren met zijn aankoop en hopen wij snel op soundfiles van zijn nieuwe aanwinst.
Agreed :-D
Ik ben ook wel benieuwd naar soundfiles eigenlijk, 'k vraag me af in hoeverre de sound verschilt van'n normale LP.

Azrael
28 november 2004, 18:03
Geweldige gitaar idd. vind het alleen jammer dat je niet kan intoneren. ik zou er zelf ook wel een willen hebben eerlik gezegd. ik zou er een ander brug op gooien en een bigsby erachter. dan heb ik trem en kan ik intoneren. leuke gitaren. gefeliciteerd.

NOcki

Toch een vraagje......bij string trough kan je dit vaak ook niet. Is dat dan een probleem? Mits goed geintoneerd vanuit de fabriek blijft dit in princiepe wel goed toch?

Nocki
28 november 2004, 18:12
in principe kan je bij string through een intoneerbare brug gebruiken.

Azrael
28 november 2004, 18:13
in principe kan je bij string through een intoneerbare brug gebruiken.

Dat klopt maar het gebeurt vaak ook niet vandaar mijn vraag....

Anders Destium
28 november 2004, 18:51
Als je niet afwijkt van de gauge die er in de fabriek op is gezet is hij volgens mij altijd goed geintoneerd :) Dat is in ieder geval wat ik ervan heb opgestoken!

Al dat geflame hier, en de gitaar heeft niet eens een transparante maple top :lol:

vulvasonic
28 november 2004, 20:57
Beauty!

Ik vind deze Les Pauls persoonlijk mooier dan de 'normale' Les Pauls. Zelf gas ik er al een hele tijd op.

Gefeliciteerd!

pimpdoll
28 november 2004, 21:10
OK dan Pimpdoll, vertel mij eens: Wat heeft de topicstarter eraan om 'gefeliciteerd' te horen? Da's net zo zinvol als ik die mijn mening geeft :)
Ga lekker terug naar het kleuterklasje waar je overduidelijk zelf thuishoort.

Agh laten we er maar nu over ophouden want ook hier heeft de topic starter weinig aan dacht ik zo. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet van hoog niveau dat zal nooit veranderen.

Dus bij deze gaan we de topicstarter weer feliciteren met zijn aankoop en hopen wij snel op soundfiles van zijn nieuwe aanwinst.

schijnbaar ben jij niet van hoog niveau om dan met mij in discussie te gaan

pimpdoll
28 november 2004, 21:14
Gefeliciteerd :)
Maar om de een of andere reden vind ik die Gibson DC's toch maar niks, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier ermee in ieder geval! :-D

Hebben we hier weer een jaloerse snotaap, die kerel laat alleen maar ze nieuwe aanwinst zien en wacht niet op dit soort onzinnige antwoorden
kom op zeg, ga lekker ergens anders irrrrrriteren
snotaap.......
Hebben we hier een gast die een avond slecht geslapen heeft, wat lief :)
Jij hebt dus liever een topic vol met 'mooi man' en 'gefeliciteerd' dan iemand die het daadwerkelijk waagt een mening te geven.
Ga appels plukken idioot.

oh ja en Wormaap, vrede met jouw :)
eigenlijk moeten we muziek maken inplaats van elkaar lopen etteren :razz:

Nocki
28 november 2004, 21:22
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat geouwehoer toch al niet snap hier. overal stata IMHO bij en daarna een rotopmerking met de lading dat alleen jouw idee goed is. ook krijg je hier mensen die nog nooit iets goeds hebben gezegd. echt heel jammer. laten we nou gewoon blij zijn. ik doe altijd mn best om nog meer mensen hiernaartoe te halen maar kom er maar weinig tegen omdat als je hier een beetje mee mag praten eerst of een amp of ax van voor 70 moet hebben of met je gear boven de 10000 euro moet uitkomen heb ik soms het idee.
is gewoon jammer.

ik bedoel niet dat iedereen fout is. maar doe nou gewoon een beetje lief.
ik vind die DC een geweldige gitaar. hij is lichter dan de lp standard en hij ziet er stoerder ut dan de lp studio IMHO. en ik zou m ook graag willen hebben. maar met de hiervoor genoemde aanpassingen.

heel simpel. iedereen weet wat mijn mening is en er wordt gelijk wat verteld over intoneren van een brug en hoe en wat. daar is het forum voor. doe nou maar gewoon lief...

Nocki

Braindead
28 november 2004, 21:31
Heel mooie gitaar jongen?
Lijkt me echt een aanwinst. En origineel ook.
Daar zullen er in NL toch niet zo gek veel van zijn toch?

2 octaafs Gibson... hmm misschien moest ik ook maar eens..........

:o kwijl

Azrael
28 november 2004, 21:40
Heel mooie gitaar jongen?
Lijkt me echt een aanwinst. En origineel ook.
Daar zullen er in NL toch niet zo gek veel van zijn toch?

2 octaafs Gibson... hmm misschien moest ik ook maar eens..........

:o kwijl

Nou je het zegt...............2 octaafs......lachen man! Heb ook 2 octaven op mijn gitaar.

Anders Destium
28 november 2004, 22:02
Je kan wel in Almere wonen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je alle andere mensen ook depressief moet maken...

Is er storm op komst of ben je al zenuwachtig voor de goede Sint?

pimpdoll
28 november 2004, 23:43
Je kan wel in Almere wonen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je alle andere mensen ook depressief moet maken...

Is er storm op komst of ben je al zenuwachtig voor de goede Sint?

als jij goed leest, ben ik ik juist de gene die mensen niet depresief wil maken :-D , Het enigste wat mij opvalt is: als mensen Hun nieuwe gitaar laten zien heb je vaak van die etters die weer moeten zeggen "ja, is niet mij ding die gitaar "Ah niet zo speciale gitaar" "ik had als ik jouw was een andere gitaar gekocht", op dat soort berichten zit je toch niet te wachten...
haha en het "KAn niet in ALmere" almere sucks btw.....
:razz: :-D

Wormaap
28 november 2004, 23:48
Dus mensen die niet allemaal feestelijk roepen hoe geweldig mooi ze iemands nieuwe gitaar vinden zijn etters, interessant... Jij leeft zeker onder een totalitair regime ofzo? Sorry hoor maar dat vind ik gewoon niet logisch...
Ik wens de topicstarter veel speelplezier met z'n nieuwe gitaar, maar een DC is gewoon niet mijn ding, SIM-PEL. Aan jouw geflame hierover heeft'ie minder dan aan mijn reactie hoor ;)

En nu:
GEEF SOUNDCLIPS! :razz:

michielv
29 november 2004, 10:19
in principe kan je bij string through een intoneerbare brug gebruiken.

Dat klopt maar het gebeurt vaak ook niet vandaar mijn vraag....

Wat versta jij dan onder intoneren? Volgens mij betekent dat toch dat je de snaarlengte aanpast zodat de boel weer netjes gestemd klinkt in alle posities? Zodra je dus een brug hebt met zadels die je kunt verstellen (en dat is meestal wel zo) kun je dus intoneren...

Terug naar het onderwerp: strakke gitaar hoor! Niet mijn kleur maar wel erg mooi. Gefeli! :D

Anders Destium
29 november 2004, 11:01
Er zijn ook bruggen waarbij je de zadels niet kunt verstellen :)

jules
29 november 2004, 11:53
die kun je wel intoneren kijk maar eens goed aan beide zijden van de brug . Vraagje heb je deze gitaar toevallig in maastricht gekocht ??

pimpdoll
29 november 2004, 14:18
Dus mensen die niet allemaal feestelijk roepen hoe geweldig mooi ze iemands nieuwe gitaar vinden zijn etters, interessant... Jij leeft zeker onder een totalitair regime ofzo? Sorry hoor maar dat vind ik gewoon niet logisch...
Ik wens de topicstarter veel speelplezier met z'n nieuwe gitaar, maar een DC is gewoon niet mijn ding, SIM-PEL. Aan jouw geflame hierover heeft'ie minder dan aan mijn reactie hoor ;)

En nu:
GEEF SOUNDCLIPS! :razz:

Nerd, ik probeer nog aardig te blijven maar als jij nog zielig blijft ben jij je Gitaar spullen nog geen eens waard
mafkees

pimpdoll
29 november 2004, 14:19
Dus mensen die niet allemaal feestelijk roepen hoe geweldig mooi ze iemands nieuwe gitaar vinden zijn etters, interessant... Jij leeft zeker onder een totalitair regime ofzo? Sorry hoor maar dat vind ik gewoon niet logisch...
Ik wens de topicstarter veel speelplezier met z'n nieuwe gitaar, maar een DC is gewoon niet mijn ding, SIM-PEL. Aan jouw geflame hierover heeft'ie minder dan aan mijn reactie hoor ;)

En nu:
GEEF SOUNDCLIPS! :razz:

Nerd, ik probeer nog aardig te blijven maar als jij nog zielig blijft ben jij je Gitaar spullen nog geen eens waard
mafkees

Svenson
29 november 2004, 14:31
Sterk beargumenteerd.

bat
29 november 2004, 14:43
Yo pimpdoll, ik heb liever dat iemand in een topic waarin ik mooie nieuwe gear van mezelf laat zien wat kritisch reageert dan dat iemand in dat topic zijn eigen mening koste wat kost wil opdringen aan de rest van het forum. We snappen het nu wel.

Enfin: leuke gitaar ben79, dit model heeft toch z'n charme. Zelf wordt ik eens in de zoveel tijd weer in verleiding gebracht door mooie LP Specials DC in TV Yellow...

Gerben Bervoets
29 november 2004, 14:43
congrats en veel plezier,

een mooie vrij sobere gitaar.
Hou zelf niet zo van die uitbundige headshocks, glitterdingen enz...

Azrael
29 november 2004, 14:43
Die Pimpdoll weet ook van geen ophouden he? :D

Ritch
29 november 2004, 16:42
heo niet alle kleuters zijn achterlijk :razz: Ben79, proficiat met je Gibbie Nic1!

pimpdoll
29 november 2004, 17:28
Die Pimpdoll weet ook van geen ophouden he? :D

jullie hebben gelijk mensen, ik taai af en ga over op bas-gitaar.
En topic-starter veel plezier met je DC nog.....

Morpheus
29 november 2004, 17:41
ja, idd,goeie als pimpdoll ophoud met ongevraagd (en onbeleefd, notabene) zijn mening spuit, die totaaaaaaal geen betrekking heeft, op een nieuwe gibson les paul DC....

ik ben normaal geen fan van DC's....maar ik vin deze toch wel bruut moooi!!!!!:D:D

gefeliciteerd met je gitaar! dat je dr nog lang plezier van mag hebben!!

Morpheus
29 november 2004, 17:44
ja, idd,goeie als pimpdoll ophoud met ongevraagd (en onbeleefd, notabene) zijn mening spuit, die totaaaaaaal geen betrekking heeft, op een nieuwe gibson les paul DC....

ik ben normaal geen fan van DC's....maar ik vin deze toch wel bruut moooi!!!!!:D:D

gefeliciteerd met je gitaar! dat je dr nog lang plezier van mag hebben!!

Anders Destium
29 november 2004, 18:23
Die Pimpdoll weet ook van geen ophouden he? :D

jullie hebben gelijk mensen, ik taai af en ga over op bas-gitaar.
En topic-starter veel plezier met je DC nog.....


Don't let the door hit you on the way out.