PDA

View Full Version : Money Orders E-Bay



Mark S
28 november 2004, 00:31
ik weet niet of het hier goed staat Bert, anders moet je het maar ff verplaatsen :roll:

mannen,

ik heb mijn oog laten vallen op een setje elementen uit de VS, ik heb de verkoper benaderd om de betalingsmogelijkheden en hij accepteert alleen zgn. Money Orders. Ik weet m.u.v. Paypal niks van internationaal (digitaal) betalen dussss:

Wat is een Money Order precies en heeft iemand hier ervaring mee?

Globetrotter
28 november 2004, 00:49
Geen idee... Als ik zaken uit de VS koop, via E-bay, dan betaal ik meestal met Paypal. Hou misschien ook rekening met invoertaksen enz., want dat loopt soms flink op1
cheers,

b@rt

Globetrotter
28 november 2004, 00:50
Geen idee... Als ik zaken uit de VS koop, via E-bay, dan betaal ik meestal met Paypal. Hou misschien ook rekening met invoertaksen enz., want dat loopt soms flink op1
cheers,

b@rt

Globetrotter
28 november 2004, 00:50
Geen idee... Als ik zaken uit de VS koop, via E-bay, dan betaal ik meestal met Paypal. Hou misschien ook rekening met invoertaksen enz., want dat loopt soms flink op1
cheers,

b@rt

miclantecuthli
28 november 2004, 01:02
money order werkt, als ik mij niet vergis, met de post. Jij betaalt in je postkantoor het bedrag en de post zorgt er dan voor dat de Amerikaanse post dat bedrag aflevert aan de verkoper. Ik denk dat je hetzelfde kunt vragen aan je bank (of om het even welke financiële instelling) i.p.v. in je postkantoor, maar daar ben ik niet zeker van

Ik kan mij ,vergissen, maar ik heb me lange tijd die vraag ook gesteld en heb toen eens gegoogeld.

Joop M
28 november 2004, 01:38
Alles kan je vinden bij Ebay betalen dit is Amerikaans
http://pages.ebay.com/help/pay/payment.html#moneyorder
als je dat gelezen hebt kan je naar Ebay .nl en daar ook betalen opzoeken.
Grz Joop

Bastin
28 november 2004, 02:58
Money order gaat via de western union dit kun je op het postkantoor regelen. Is trouwens best prijzig. als je 100 euro moet betalen kost het iets van 17 euro. Als je betaalt hebt krijg je een code. die code moet je naar de ontvanger van je geld mailen /bellen. Hiermee kan hij zijn geld gan halen. Ebay raadt het af omdat het fraude gevoelig is maar ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Les Paul
28 november 2004, 19:23
Een MO kan je ook doen via bidpay.com Dit is een soort van Paypal, zodat je altijd de zekerheid van je credit card hebt. Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gebruikt. Gaat erg snel. Vandaag betalen, morgen wordt de MO bezorgd.