PDA

View Full Version : 10he bruikbaar ?



doncker
27 november 2004, 22:55
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem , mijn 6he rack wordt me te klein, kheb nu nog een wireless erbij dus ik zit al aan 7 zonder spatie te laten boven mijn poweramp. Nu wil ik een grotere (10 he) filghtcase maar dan moet hij wel op wieltjes. (er moet nog wat bijkomen :d)
Nu heb ik een paar vraagjes, hoeveel weegt zo een rack meer als een kunststof 6he case ?
Is het echt loodzwaar want dan moet ik een andere oplossing zoeken want ik repeteer met 2bands en 1 repetitiekot is op de 1e verdieping.
Hoeveel zou het mij ongeveer kosten, shokmount hoeft niet (= te duur) maar goede wielen zijn een vereiste

Iemand advies ?

ben79
28 november 2004, 14:34
hey doncker, ik zou gewoon hetzelfde doen als ik.
poweramp in apart rack en dan een 6 of evt 8 unit rack apart, fx en preamps wegen samen niet zoveel als je poweramp.
Ik had vroeger ook 10 units maar dat is veel te zwaar EN veel te groot (=onhandig)
Dus, gebruik het 4unit rack voor de poweramp en de 6 unit voor je fx, zo moet je geen racks meer bijkopen..

doncker
28 november 2004, 22:41
Aan zwaar dacht ik ook al aan,

Dan zal ik maar eens goed bestuderen hoe je zo een rackplaaje maakt waardoor je alleen maar hoeft te patchen en niet echt in de flightcase hoeft te gaan

BramVersteeg
28 november 2004, 23:10
Ik wilde eerst ook een shockmount case zelf maken. SRV-man tipte me met www.casecompany.nl. Die leveren tegen zeer goedkope prijzen goede cases. Voor dat geld kon ik geen 10 HE shockmount case zelf maken.
Grz. Bram

.ChiefRebelAngel.
29 november 2004, 08:12
ik heb een houten 10HE case op wielen gehad, en ik verzeker u, je na één week ben je het gesleur beu. Vergeet het maar om alles alleen te dragen van dan af aan...