PDA

View Full Version : World of Stoned



stimmt
27 november 2004, 21:58
ik post hier de bonustrack van een album wat ik onlangs met een vriend van me heb gemaakt (op een boss br-864)

http://www.digitalsoundplanet.com/users/project.php?mode=viewproj&projid=9338 World of Stoned

Luister alleen als je stoned bent en met koptelefoon :P

ow ja, mijn aandeel: 'akkoestisch gitaar, zang, bas, percussie + tekst en melodie'

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000155990_000009338_proj.mp3?PHPSESSID=56cbef19a1e 9e0a91d32572e36777dbb

Azrael
28 november 2004, 04:23
Kan hem niet downloaden maar ik heb zo de indruk dat ik dat niet erg vind :-D

NeeraDJ
28 november 2004, 10:55
Ja hallo, ik ben nieuwsgierig en dan doet ie het niet :-?

stimmt
28 november 2004, 16:29
ik heb nu de link aangepast, nu doet ie het wel...

Azrael
28 november 2004, 17:29
Inderdaad hij doet het.........'k luister nu......

Azrael
28 november 2004, 17:32
Beetje EQ kan geen kwaad. Veel te veel laag en veel te weinig hoog....
(fatsoenlijke koptelefoon kopen missschien?)
Niet zo moeilijk om te doen....ook zou ik de stem iets harder zetten in de mix en vooral de stem wat extra hoog geven zodat hij er wat meer uitspat. Qua gitaarwerk.....tja.....er zit niet echt veel in behalve een paar akkoorden dus dan kan ik niet echt veel over zeggen.
Ik vind het best lekker klinken......alleen de tekst is kut :D

stimmt
28 november 2004, 17:40
tekst is niet geweldig nee :) maar het gaat om de world of stoned. :P

Qua mix, ja, heb je wel gelijk in maar het is ook opgenomen op een boss br-864. een klein digitaal studiootje van 450 euro...

Azrael
28 november 2004, 18:07
tekst is niet geweldig nee :) maar het gaat om de world of stoned. :P

Qua mix, ja, heb je wel gelijk in maar het is ook opgenomen op een boss br-864. een klein digitaal studiootje van 450 euro...

Zit toch wel een EQ op dacht ik zo? Ik heb betere kwaliteit gemaakt met mijn computer met crappy mic (ingebouwde I-mac microfoon dus dat zegt wel wat). Het is een kwestie van goed met de EQ werken en het opname volume goed in de gaten houden. Dan kun je zelfs met troep hele leuke dingen maken. Zou gewoon eens wat met de volumes en de EQ gaan klooien. Kan echt een wereld van verschil maken.
Zojuist even gekeken naar je apparaat en daar moet zeer zeker erg netjes mee op te nemen zijn. Het is geen slecht opname apparaat en ik zou hem graag willen hebben :D