PDA

View Full Version : Puh Chi, 12 juni Kokokroeg, Maastricht.



e!
4 juni 2002, 21:03
Puh Chi speelt op 12 juni om 22:00 uur in de Koko kroeg te Maastricht. Pure Energie. Asset ff ken. Entree 1,50 euro. Das voor nix!

Check: http://www.svkoko.nl/ voor een routebeschrijving!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: e! op 2002-06-06 20:51 ]</font>

blimb
5 juni 2002, 18:56
wasda pu chi ... klinkt een beetej als een natte scheet ... maar dat kan soms ook wel lekker zijn :wink:

e!
5 juni 2002, 23:12
Het betekent "Pure Energie" (zowaar). Wij hopen dat uiteraard ook waar te maken.

sebass
6 juni 2002, 00:55
Wat spelen jullie. Is er enig Chinese invloed? Aan de naam te zien wel.

e!
6 juni 2002, 02:03
Sja, dat is altijd een moeilijke vraag. Nou zijn we een bijzonder breed georiënteerde band zijn met vele invloeden, waaronder: Radiohead, Smashing Pumpkins, dEUS, Soulwax, DAAU, Sonic Youth, Red Snapper, funk en jazz-spul, klassieke muziekstukken, maar ook elektronische muziek (denk aan bv. Aphex Twin, UNKLE, wederom Radiohead en blablabla), Red Hot Chilli Peppers, System of a down en ga nog maar een uur verder. Echt alles kan ispirerend zijn. Traditioneel chinees vooralsnog niet, maar wat niet is...
De naam vonden we wel mooi en met name dusdanig universeel dattie niet direct te zeer met een specifiek genre muziek geassocieerd wordt.

Simpel gezegd: Kwaliteit is niet stijlgebonden!

Wij proberen ons dan ook vooral niet aan een stijl te binden. Dan zouden we ons al gauw gaan vervelen. We hebben nu een setje van zo'n drie kwartier en dat is vooralsnog voornamelijk rock/dance(/funk) georiënteerd, maar da's nu. Wat komt, dat komt. En zo klooien we voort...

blimb
6 juni 2002, 15:19
he oefenen jullie ook in Maastricht? Ik ben zelf namelij al onwijs lang opzoek naar een beetje geschikte oefenruimte in Maastricht ...

e!
6 juni 2002, 17:20
Wij oefenen in de keldervan ons huis. Ik woon (binnenkort weer) met 4 van de 5 bandleden in een huis. De vijfde woont "on the other side of the river".

Als je een oefenruimte zoekt moet je eens contact opnemen met Stichting Trajekt. Wij oefenden vroeger in het City Centrum op de capucijnenstraat. Misschien is dat wat voor jullie!

Onze huidige situatie is wel beter natuurlijk (luxe!).

blimb
8 juni 2002, 13:51
ja daar bij traject zijn we ook een paar keer geweest ... maar als er iets slecht voor mijn inspiratie is dan is een steriele ruimte om half twee smiddags dat wel ...

e!
8 juni 2002, 22:45
Sja.. da's een kwestie van roeie mè de rieme... maar ik begrijp t wel.
Je moet eigenlijk spelen met een open mind. Niet te veel verwachten, maar als je in die kale setting speelt wil je automatisch werken en presteren en juist dan lukt het niet. Dat idee? Buiten dat is het natuurlijk inderdaad niet de meest spannende ruimte. Wij hebben er echter wel fantastische, bijna orgastische momenten meegemaakt met onze band!
Ik ken in ieder geval verder geen andere oefenruimte(n). Vroeger had je Kelly Sound, maar dat was écht een zooitje ongeregeld. Vaak werkt t materiaal niet of was er spul kwijt cq. gejat. Het was echter wel weer een lekkere rockdump. Goed om je rock 'n' roll spier 'es goed te strekken! Edoch, zij is niet meer...

e!
15 juni 2002, 13:10
Optreden was een groot succes!! Iedereen die er was: bedankt voor de support en de overweldigende reacties!
Iedereen die er niet was: jammerjammerjammer...