PDA

View Full Version : Mijn pedalboard



cosmos
26 november 2004, 19:50
Check deze link (http://community.webshots.com/user/cosmos1980) om mijn pedalboard te bekijken.
Het is een NYC Pedalboard, voeding is Pedal Power 2, bekabeling is George L.

Inhoud:
Ernie Ball 6166 (tuner out naar Korg DT-10)
Dunlop JH-1 wah
Micro Loooper (loop naar Maxon OD-9 - ruimtebesparing!)
Line6 MM4
Line6 DL4
Loooper A/B (amp/DI)

Voilą!

BramVersteeg
26 november 2004, 19:56
Ziet er netjes uit hoor. Die kist heb je toch niet zelf gemaakt?

basssssplayer
26 november 2004, 20:35
te gek man!

ik moet de mijne ook nog ff van een kist voorzien.
heb je 'm zelf gemaakt?

J! 8-)

Robbert
26 november 2004, 21:04
Het is er een van NYC pedalboards, die maken er een deksel bij.

Dit is niet de big shot neem ik aan, maatje kleiner? Ik moet er ook nog eens eentje kopen.. mooi spul :D

DREAMMACHINE
26 november 2004, 21:08
te gek bord man!...is het idd 1 na grootste maatje? ...
hoe snel was levertijd? .. en kun je een kostenberekening laten zien met verzenden/tax etc? .. ben zelf erg geinterreseerd in de big shot!

cosmos
27 november 2004, 11:51
Thanks y'all.
Het is inderdaad de Pedalhead van NYC Pedalboards. Al met al kostte de order me toch nog 200 dollar, aangezien ik een 2nd level riser wilde, 2 pedal platforms en butterfly latches. Het verzenden kostte me $90, wat ook al niet goedkoop was, maar dan heb je er ook wel echt wat voor. (en je weet zeker dat het geen 7 weken duurt)
Bij aflevering (2 weken verzendtijd) hoefde ik alleen 10 euro inklaringskosten te betalen, dus ik dacht er mooi onderuit te komen.
Toch niet helaas, ik werd enkele weken geleden gebeld dat er toch nog BTW betaald moet worden, wat rond de 50-60 euro was. Maar omdat ik bij een platenmaatschappij werk, en hem daar ook af heb laten leveren, komt dat op conto van mijn baas. (die dat geld toch weer kan terugvangen, aangezien dit te boek staat als een music sample)
Al met al had ik hem denk ik binnen 5 weken binnen, maar dat is afhankelijk van hoe druk Mike Ruskin het heeft. Customer service is te gek, net zoals bij de Keeley's en Looopers van deze wereld.
Dus, al met al niet de goedkoopste oplossing, kijkende naar enkele technici onder ons, maar wel een te gek ding. Voor mij was deze maat ook groot genoeg, en met de inhoud erbij weegt het toch een hoop, nl. 18 kilo.