PDA

View Full Version : Dream Theater - Live at Budokan



Lacrimosa
26 november 2004, 19:35
Heb vandaag de nieuwe Dream Theater dvd gekocht.... :-D
en ik moet zeggen dat dit veruit de beste DT dvd is!!

kwaliteit is SUPER, mooie lichten etc...veel bonus materiaal!!
en ze hebben alles perfect ingespeeld!!

kwou jullie gewoon ff melden hoe blij ik ben....... :-D :-D

Azrael
26 november 2004, 19:43
Hmmz ik heb Scenes from New York van hun en die vond ik ook erg goed. Schitterende gitarist is het toch die Petrucci! En ook de rest mag er wezen.

Das Schaap
26 november 2004, 20:02
Vriend van me heeft em ook gekocht, dus dat wordt binnenkort gitaaravond. :cool:
Hoe is LaBrie ? :lol:

Lacrimosa
26 november 2004, 20:32
veel beter dan op LSFNY!! 8-)

Alles is veel strakker ingespeeld deze keer hehe!! :wink:

Azrael
26 november 2004, 21:09
veel beter dan op LSFNY!! 8-)

Alles is veel strakker ingespeeld deze keer hehe!! :wink:

LOL.....nog beter? :D Het was al verdomd goed......

urezna
28 november 2004, 14:54
kheb em ook!!!! :-)
volop genieten!!!!!! 8-)

ozzy
28 november 2004, 18:04
Zal eens kijken waar hij verkrijgbaar is. Ben erg nieuwsgierig geworden

Soul Grinder
28 november 2004, 18:22
veel beter dan op LSFNY!! 8-)

Alles is veel strakker ingespeeld deze keer hehe!! :wink:
Je lult uit je nek. LaBrie is op de nieuwe DVD juist minder dan op LSFNY.
Hij zit er vaak behoorlijk naast, tegen het valse aan.
De rest van de band speelt overigens wel naar behoren en over het algemeen vindt ik het een hele leuke DVD. Goeie setlist en goeie uitvoering, met wat leuke nieuw toegevoegde instrumentale stukken.
De tweede DVD met de extra's is ook de moeite waard.
De tourdocumentaire is leuk om te zien.

Lacrimosa
28 november 2004, 18:32
Dude het is MIJN mening :???:
ik vind em veel bter zingen dan op LSFNY en ik ben geen zang deskundige ofzo maar op LSFNY was het duidelijk vaker vals dan in LaB(IMO)!

laterr!!

Soul Grinder
28 november 2004, 18:37
Ach, het mag de pret ook niet drukken hoor. Het is verder een hele fijne dvd.
We moeten gewoon maar accepteren dat laBrie live geen toon kan houden.

Lacrimosa
28 november 2004, 18:42
Et zal vast wel aan het betere geluid van LaB liggen dat ik Labrie stukken strakker vind klinken.... :razz:


Laterr!! 8-)

Soul Grinder
28 november 2004, 18:43
Dat zou best kunnen, het geluid is meer dan prima...

Toffe gozer
28 november 2004, 19:20
Ik heb hem ook , ongeloofelijke goede DVD met als hoogtepunt natuurlijk het nummer " Instrumedley" onvoorstelbaar hoe strak dit nummer gespeeld is ik heb nog nooit een band zo strak horen spelen, supergaaf.

Al blijft het natuurlijk jammer dat op deze DVD geen "Shut the fuck up James LaBrie" functie staat , maar goed even bijkomen en snel het tweede deel bekijken 8-)

Lacrimosa
28 november 2004, 20:37
Hehe de jam in het midden van Beyond This Life is ook erg vet uitgevoerd...ik laat et gewoon iedereen zien die langskomt!!! :-D

Azrael
28 november 2004, 21:22
Ik heb hem ook , ongeloofelijke goede DVD met als hoogtepunt natuurlijk het nummer " Instrumedley" onvoorstelbaar hoe strak dit nummer gespeeld is ik heb nog nooit een band zo strak horen spelen, supergaaf.

Al blijft het natuurlijk jammer dat op deze DVD geen "Shut the fuck up James LaBrie" functie staat , maar goed even bijkomen en snel het tweede deel bekijken 8-)

Ik heb mij aan zijn stem op de vorige DVD ook niet geergert....denk hem gewoon weg :razz:

Shakeel
4 december 2004, 17:01
Ik heb em gisteren gekocht 8-)

Mijn respect voor DT is weer met 100% opgekrikt, gewoon alienated man hoe strak die gasten kunnen spelen. Die unisolo bij '''in the name of god '' :o :o :o :o :o ik ken geen andere band die live zoiets dodelijks zou durven spelen.

Die verschillende angles op instrumedley TE COOL.. gewoon heel de tijd op stand 4 continue petrucci zien spelen :D

Ik vind labrie op deze dvd geen moment irritant, bij de nrs van ToT vind ik hem juist perfect erbij passen. Op de images and words dvd wou hij nog wel eens een beetje té hoog gaan schreeuwen ;)

FNaRK
5 december 2004, 11:15
dus toch maar aanschaffen ?

Shakeel
5 december 2004, 11:22
:x :x :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :x :x :x

JAAAA :wink:

The_RockeR13
7 december 2004, 20:45
Heb m nu ook :D :D :D :D :D !!!!!

Dit is echt een ongelofelijke goede dvd :o
Alles super ingespeeld en vette (en veel) bonus materiaal!
Het toppunt vind ik toch wel de "Instrumedley" en "in the name of god" , gewoon zo netjes gespeeld :dance:

En dan nog die prijs! Kope die handel!!!

SiNiSTRaL
11 december 2004, 11:48
DT heeft me op de een of andere manier nooit echt gepakt (geen pervert opmerkingen aub), maar de laatste tijd kan ik het een beetje waarderen, zat erover te denken om dat new york gebeuren te kopen, maar budokan is een tientje duurder ofzo, en als ie volgens jullie veel beter is, zal ik m zo wel ff gaan halen :)

Shakeel
11 december 2004, 20:56
Yo dude koop die new york dvd niet die is heel kut gemonteerd bijna amateuristisch zou je zeggen. Die budokan dvd is 1293929392932x beter qua geluid, beeld, performance etc.

Toffe gozer
11 december 2004, 21:09
Inderdaad dat is een super irritante DVD , die lijkt wel op één lange video clip dus koop vooral de "live in Budokan" DVD , dat is echt een meesterwerk vol met superstrakke gespeelde songs 8-)

SiNiSTRaL
11 december 2004, 22:39
heb vanmiddag die budokan dvd gehaald, en hij is echt geniaal..alleen ben ik geen fan van Labrie (ik weet nog bij die S&M dvd van metallica kon je t orkest uitzetten, dat zouden ze op deze schijf met labrie moeten hebben ;) ), maar verder echt toppie, superstrak gespeeld, supersound, leuke extra's, geen moment verveeld ook al kende ik geeneen van de nummers...

Shakeel
11 december 2004, 23:08
Ah goeie keuze 8-)

Tip: check '' Instrumedly '' op Disk II en zet de angle op '' 4 ''

serious guitar violence :D

SiNiSTRaL
11 december 2004, 23:23
hehehe, al gedaan ;)
eerst bonus dvd gekeken (naja, de portnoy en petrucci mini docu's) en toen t hele concert en daarna instrumedly op petrucci

p.s: ga mij eens unblocken, gezellie over DT kletsen :P

falcovanhoorn
26 januari 2005, 23:46
ja instrumedley heb ik net ook even gekeken en het moet echt niet gekker worden :) ik krijg spontaan zin om mijn gitaar weg te gooien als ik vooral dat snelle stuk van erotomania zie (dat klassieke zeg maar) :D

falcovanhoorn
26 januari 2005, 23:47
ja instrumedley heb ik net ook even gekeken en het moet echt niet gekker worden :) ik krijg spontaan zin om mijn gitaar weg te gooien als ik vooral dat snelle stuk van erotomania zie (dat klassieke zeg maar) :D

Raffel
1 februari 2005, 15:45
ik vind de Metro pt2 dvd eigenlijk ook wel heel gaaf. Niet qua kwaliteit, maar gewoon omdat het album sowieso al heeeeel vet is.

Op Budokan blijft Stream of Consciousness mijn favoriet. Omdat ie in Ahoy ook zo ontzettend gaaf was :D

Philippe
4 februari 2005, 13:24
bij die S&M dvd van metallica kon je t orkest uitzetten

Is dat zo? Wist ik helemaal niet.
Damn..toch even proberen dadelijk :razz: :wink:

urezna
7 februari 2005, 16:43
afgelopen vrijdag nog langs Budokan gelopen.... grappige gewaarwording als je die zaal dan opeens in het echt ziet, te weten dat daar zo'n schitterende dvd is opgenomen.... :wink: