PDA

View Full Version : Gezocht: Gitaarles omgeving Breda



Est
26 november 2004, 16:47
Hallo Daar,

Ik ben dus op zoek naar iemand die twee personen les kan geven (omgeving Breda). Wij zijn beginners.
Ik heb al gezien dat er mensen les willen geven, zijn die mensen nog beschikbaar?
En wat vraag je voor een les en hoe lang zijn we dan bezig?

We hebben allebei al heel lang een gitaar en hebben zelf wat aangerotzooid, maar nu wordt het toch tijd voor echte les.
Ben jij die persoon die zijn kennis op ons kan overbrengen, reageer dan aub.

Groetjes Es

rodrigo
2 december 2004, 15:41
Wat voor stijl willen jullie precies leren? Klassiek of geďmproviseerde muziek/pop? Ik geef les (geen klassiek) aan de hand van liedjes die je zelf leuk vind. Vraag € 20,- per uur p.p. Les met twee tegelijk kan aanvankelijk wel, maar wordt lastig als de een sneller vooruit gaat dan de ander. Kan wel aanbieden in het begin les te geven aan beiden voor € 30,-- p/u.

rodrigo
2 december 2004, 15:41
Wat voor stijl willen jullie precies leren? Klassiek of geďmproviseerde muziek/pop? Ik geef les (geen klassiek) aan de hand van liedjes die je zelf leuk vind. Vraag € 20,- per uur p.p. Les met twee tegelijk kan aanvankelijk wel, maar wordt lastig als de een sneller vooruit gaat dan de ander. Kan wel aanbieden in het begin les te geven aan beiden voor € 30,-- p/u.