PDA

View Full Version : the dillinger escape plan



.ChiefRebelAngel.
25 november 2004, 08:33
gisterenavond gaan zien in de AB, het blijft een muzikale freakshow(en dit was echt een show!!) , maar hoe strak brengen ze hun set, respect!!!
legendarisch!

Lacrimosa
25 november 2004, 19:04
ze zijn wel lijp...

maar toch vind ik Meshuggah vetter(IMO)!! 8-)

alhambra
25 november 2004, 19:54
Geweldig echt ik meen het maar ik kan er niet naar luisteren, zolang er niet gezongen (nou ja zingen) wordt vind ik het super maar o o o als die gasten hun bek open trekken. Ja ja ik weet het ik snap het niet en het hoort erbij blablabla gelul mooi is mooi en lelijk is lelijk.

.ChiefRebelAngel.
26 november 2004, 07:52
natuurlijk is Meshuggah beter, maar die staan buiten competitie (omdat het onmenselijk is wat ze doen)

Wicked Willy
26 november 2004, 21:30
Ik vind DEP melodisch en rythmisch een stuk interessanter dan Meshuggah. ....IMHO

Qua nederlandse bands is Textures trouwens in hetzelfde straatje ook erg goed!!!

Embryoyo
26 november 2004, 22:35
inderdaad een gave band!

.ChiefRebelAngel.
27 november 2004, 21:05
meshuggah is god, nuff said...
textures is idd ook goed

Negative K3 fan
23 december 2004, 13:35
waren ze in nederland dan? ik heb gisterewn wat van die lui gedownload.

Negative K3 fan
23 december 2004, 13:36
voor de fans van dit soort gedoe > http://www.tesseract-project.tk het album komt binnenkort uit. Het is wat spacier dan meshuggah etc. maar wel supervet en behalve de vocals en sax maar door 1 kerel op zn zolderkamertje gedaan!

.heldere
26 december 2004, 10:28
serieus, dillinger escape plan, ik durf zonder twijfel zeggen dat ze de plaat van het jaar hebben uitgebracht!! schitterende band!

Fuhgawz
26 december 2004, 17:02
Ik raad iedereen die hem nog niet gehoord heeft 'Miss Machine' aan te schaffen. Het is inderdaad één van de betere platen van dit jaar. Ook hun EP met Mike Patton is erg vet. Ook ik vind DEP een stuk interessanter dan Meshuggah, aangezien ze wat gevarieerder zijn. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

Mad Gerrit
10 januari 2005, 20:17
Ik vind ze geniaal. Miss Machine vind ik 1 van de betere heavy platen van de laatste jaren.