PDA

View Full Version : Line 6 User group Meeting 14 dec 2004 met Jan Akkerman



vettavillenl
25 november 2004, 00:35
Dinsdagavond in Oosterhout, Noord Brabant.

zie details en voor aanmeldingen http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

marc_o
25 november 2004, 14:26
Is dit een soort van Tupperware-avond?
Jij werkt toch voor Line 6 ofzo?

jaywalker
25 november 2004, 17:51
Is dit een soort van Tupperware-avond?
Jij werkt toch voor Line 6 ofzo?

Ja deze feestjes moet je zelf orginiseren en andere mensen voelen zich verplicht om te komen (zo vat mij moeder Tupperware feetsjes op)

vettavillenl
25 november 2004, 19:09
Is dit een soort van Tupperware-avond?
Jij werkt toch voor Line 6 ofzo?

Je bent vrij om het te omschrijven zoals je wilt..., maar wellicht is het aardiger dan je denkt.

Ter info wat 'de gitarist schreef over de 1e Line 6 User Group meeting
http://www.vettaville.nl/vvpressnl.htm

En nee, ik werk niet voor Line 6, Vettaville is gewoon een persoonlijke website.

Baker
25 november 2004, 19:20
dus eigelijk een soort forum meeting,
maar dan van vettaville.nl ipv gitaarnet.nl/forum,
en dan alleen alleen met line6 spullen?

Ik heb net een podje aangeschaft, en ben erg enthousiast,
maar om nou meteen naar een meeting te gaan .... :-?

BLOK182
25 november 2004, 19:24
Denk dat zo'n meeting echt niet verkeerd is, vooral voor buizenfanatici om eens te zien wat dat digitaal spul kan, nadat gebruikers ermee hebben gespeeld (geen factory-presets). Tis dat het zo ver weg is...

vettavillenl
25 november 2004, 20:01
dus eigelijk een soort forum meeting,
maar dan van vettaville.nl ipv gitaarnet.nl/forum,
en dan alleen alleen met line6 spullen?

Ik heb net een podje aangeschaft, en ben erg enthousiast,
maar om nou meteen naar een meeting te gaan .... :-?

Ja, zo zou je het kunnen omschrijven (alhoewel ik niet op de forum meeting was) denk ik.

Ook vorige keer waren er gitaristen met een ander merk als Line 6, dat is ook geen voorwaarde, gewoon gitaristen onderling. Je kunt gewoon demo's zien, producten uitproberen, nieuwe producten zien/horen en info met anderen uitwisselen. Je moet niets, je mag veel.

vettavillenl
25 november 2004, 20:04
Denk dat zo'n meeting echt niet verkeerd is, vooral voor buizenfanatici om eens te zien wat dat digitaal spul kan, nadat gebruikers ermee hebben gespeeld (geen factory-presets). Tis dat het zo ver weg is...

Ah Venlo - Oosterhout, ca 90 minuten, friettent op de hoek....
Inmiddels is bevestigd dat we ook een BOSE PAS systeem zullen hebben..

Swampash
25 november 2004, 20:36
Is die line 6 troep zo ingewikkeld dat er meetings voor moeten komen.
Nou meiden gezellig zet de thee maar klaar.
:-D

marc_o
25 november 2004, 21:00
Nou,ik juich zulke meetings absoluut toe, alleen heerst er hier over het algemeen een wat wrang gevoel als de organisator te direct betrokken is bij de producten. Maar evengoed...een hele prettige meeting gewenst.

Mitch
25 november 2004, 23:15
Over de onafhankelijkheid van vettaville is al veel gezegd marc. Ik zou zeggen: let it be. Leuk voor degenen die het interesseert.

lespaul57
26 november 2004, 08:10
achja een podje is leuk voor thuis omdat de buren klagen dat mijn marshalls te hard gaan op standje 10. Over een stel gare computer speakers of koptelefoontje klinkt zo een podje best wel ok. Leuk voor erbij maar zeker niet HOT.

BLOK182
26 november 2004, 10:54
Denk dat zo'n meeting echt niet verkeerd is, vooral voor buizenfanatici om eens te zien wat dat digitaal spul kan, nadat gebruikers ermee hebben gespeeld (geen factory-presets). Tis dat het zo ver weg is...

Ah Venlo - Oosterhout, ca 90 minuten, friettent op de hoek....
Inmiddels is bevestigd dat we ook een BOSE PAS systeem zullen hebben..
Ik kom dus op een oldtimer brommer waarvan het met dit soort weer de vraag is "zou ie de andere kant vd maas halen?" :-D

vettavillenl
9 december 2004, 20:54
Zojuist bevestigd gekregen:

Jan Akkerman komt naar de Line 6 User Group meeting a.s. dinsdag de 14e

meer op http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Lenweë Míriel
9 december 2004, 22:53
heey daar zo ik best naar toe kunnen gaan is maar 30 min fietsen van mij vandaan

maj dan heb ik te veel te doen voor school dus zal wellicht geen tijd hebben en ook heb ik daar denk weinig te zoeken

marc_o
10 december 2004, 10:04
Hee, wellicht toch een interessante avond, met Akkerman en het Bose systeem, dat zou ik best willen horen.

harrie-beton
10 december 2004, 10:57
leuk idee maar voor mij als Groninger is dat te ver reizen voor een dinsdag.
Misschien volgende keer.

Stitch
10 december 2004, 13:21
oosterhout heeft geen treinstation???

harrie-beton
10 december 2004, 13:40
Even gekeken: Oosterhout NB heeft geen station inderdaad. Breda is dichtste bij.

amon
10 december 2004, 16:25
hey, dat klinkt wel leuk, half uurtje fietsen.

Moet je je van tevoren inschrijven, of kan ik gewoon langs komen wippen? Ik weet namelijk niet zeker of ik kom, maar zou eigenlijk niet weten waarom ook weer niet... :)

Lenweë Míriel
10 december 2004, 16:56
als je de trein naar breda pakt en dan lijn 126 naar oosterhout.
dan moet je geloof ik nog wel eens stukje lopen of er moet nog een bus zijn die van uit het busstation in oosterhout er helemaal naar toe rijdt.

vettavillenl
10 december 2004, 18:19
Inderdaad zoals al gevonden, Oosterhout heeft geen treinstation, wel bus.

De het busstation ligt op 15 min. lopen van de toonzaal en ja je moet je aanmelden (op de manier kunnen we bijhouden hoeveel mensen er komen ivm inkoop van drank, versterkerplaatsten etc..)

Inschrijven is niet meer dan een emailtje met je telf.nr en naam sturen naar vettaville.nl zoals ook op de site is aangegeven.

Leuk wellicht enkele van gitaarnet.nl te ontmoeten. face to face is leuker.

dus mailen

bert k
10 december 2004, 23:11
achja een podje is leuk voor thuis omdat de buren klagen dat mijn marshalls te hard gaan op standje 10. Over een stel gare computer speakers of koptelefoontje klinkt zo een podje best wel ok. Leuk voor erbij maar zeker niet HOT.
:-? Das nou niet bepaald een podje wat ik hier heb staan... Ze maken wel meer dan pods en spiders.

Anders Destium
10 december 2004, 23:20
Als je met een Podje over een goede combo blaast heb je toch echt wel een supervet geluid (voor thuis) 8-)

frekie
13 december 2004, 16:15
Ik heb mijn POD een tijdje geleden weer eens van zolder afgehaald, ooit 900 gulden voor betaald, levert nix meer op. Goede gitaar ingeplugd, goede koptelefoon aangesloten. Na 5 minuten had ik het gehoord. Rest die ene vraag.
"WAT VOND IK HIER OOIT GOED AAN?"

Lacrymosa
13 december 2004, 16:24
Ik heb wel oren naar een PODxt PRO of zo, zou wel is willen horen wat mensen er mee kunnen.

Alleen jammer dat het zo ver weg is, en dak les moet geven op dinsdagavond

Jeroenvanhulsteijn
13 december 2004, 18:07
dat Bose PAS systeem lijkt me erg interessant om eens te horen. Die paal....daar wordt je toch gewoon....geil van....

vettavillenl
13 december 2004, 19:14
Bose PAS is een aardige oplossing, snel en gemakkelijk verplaatsbaar en ja hoe beschrijf je de sound?

Dat is niet echt te doen, dat moet je zelf horen...

Als het licht het toelaat zal ik wat filmpjes schieten, maar hetzelfde is het natuurlijk nooit

Azrael
13 december 2004, 20:57
Bose PAS is een aardige oplossing, snel en gemakkelijk verplaatsbaar en ja hoe beschrijf je de sound?

Dat is niet echt te doen, dat moet je zelf horen...

Als het licht het toelaat zal ik wat filmpjes schieten, maar hetzelfde is het natuurlijk nooit

Mijn god wat een walgelijke reclame.
Laten de mods dit allemaal toe eigenlijk?

Stitch
14 december 2004, 23:36
maak je niet zo druk joh...

vettavillenl
27 december 2004, 18:27
voor de geinteresseerden...

Het verslag en photo's zijn online...

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

AART
27 december 2004, 22:43
geen marshalls of mesa's?

wat een saaie dag moet dat geweest zijn :razz: '

geintje,

line 6 pod 2 of xt is wel vet voor opnemen ofzo, maar veel te duur eigenlijk om hem te hebben alleen voor opnemen.