PDA

View Full Version : Phrase trainer



flightcase
24 november 2004, 21:17
Ik was een solo aan het uitzoeken van zakk Wylde en dus probeerde ik de phrase trainer te gebruiken die op mijn Korg Pandora Px-3 zit(zo'n klein multi effect processortje) ik dat ding aangesloten op de CD maar het geluid stoort nogal en als ik een stukje solo wil opnemen gaat het geluid zachter en hoor ik ergens in de verte de solo die ik wil vertragen.
Mijn vraag is of er op het internet ergens gratis phrase trainer software te downloaden is want zo schiet het ook niet echt op.

harrie-beton
24 november 2004, 21:48
heb je cool edit?
want die kan geluid loopen, ideaal om solo's op te zoeken.

Anders heb ik ook nog een 5 jaar oude music maker versie van Magix (1 mb) en die kan ook loopen. Bovendien kan die transformeren...

Frits van Mourik
24 november 2004, 23:18
Ook met CoolEdit kun je time-stretchen!

flightcase
24 november 2004, 23:31
Nee ik heb geen cool edit helaas.

harrie-beton
25 november 2004, 10:27
Op het forum mogen geen illegale dingen maar ik neem aan dat je weet hoe je aan een "probeer versie" van cool edit kan komen.
Ook in de bruisende Metropool Oeffelt moet dat lukken!

Jax
25 november 2004, 13:59
Ja kan ook een plug-in voor winamp downen, waardoor je een gekozen stuk loopt en langzamer kan laten gaan, zonder dat het geluid lager wordt. Werkt ook erg goed.

flightcase
26 november 2004, 20:12
Dank voor de reacties maar ik heb dat ding van mij via de Headphone aangesloten en dat klinkt stukken beter!(had ik eerder moeten doen)
Maar ik zal eens een keer kijken naar die Demo van Cool edit Harrie
Hiero in het mooie gehucht Oeffelt(jah we hebbe ok internet):-D