PDA

View Full Version : Boss BR532 of Zoom MRS4 ?



olaf
4 juni 2002, 16:27
Ik zoek een digitale recorder om ideëen uit te werken en op te nemen en denk aan bovengenoemde recorders. Wie heeft daar ervaring mee? Hoe worden de rhythm en synth-klanken aangestuurd en zijn die bruikbaar?
Is het werken met Smartmedia wel handig?

Olaf

rudo oude veldhuis
7 november 2002, 21:00
Hallo Olaf,

Ik ben met dezelfde vraag bezig geweest. Volgens mij is het verschil tussen de ZOOM MRS 4 en de Boss BR 532 dat de laatste een drum en bas generator heeft. Voor de rest hebben ze nagenoeg dezelfde mogelijkheden. Je betaalt dus ongeveer 200 euro meer voor deze optie bij de Boss. Ik ga binnenkort de MRS 4 aanschaffen, omdat ik mijn keyboard en computer gebruik om de drum en bas te spelen. Ik heb aan alleen een recorder genoeg. Bovendien vind ik de MRS 4 er overzichterlijker en rustiger uitzien en volgens mij is ie ook gebruikersvriendelijker. Wat ik altijd doe os de handleiding downloaden zodat je precies kunt lezen hoe het werkt.

Succes met je keuze.

Rudo

RadiuS
8 november 2002, 18:14
K heb zelf de Boss BR-1180 die bevalt me heel goed alleen de COSM amp modeling erin vind ik (als elke modeling techniek) net niet mooi genoeg voor serieuze opnames (die van de zoom kennik nie). Ik twijfelde zelf ook tussen deze boss en de vergelijkbare zoom maar de boss is veel degelijker en gebruikersvriendelijker (groter duidelijker display & menu's). Nou ja, its up to you!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: RadiuS op 2002-11-08 17:16 ]</font>