PDA

View Full Version : he's here



Traai
24 november 2004, 13:40
Ik heb hem eindelijk gekregen ... hij moest idd eerst door de douane en dat kostte me nog es een 149 euro

maar hier is ie ..m'n Fender Telecaster Thinline '72


http://image22.webshots.com/22/0/72/6/221907206nuvfKh_ph.jpg

AlterEgo
24 november 2004, 13:46
MOOI! Mag ik em hebben?!

GEFELICITEERD! amen

Traai
24 november 2004, 13:49
bedankt, ik heb echt lang moeten zoeken om hem in dit kleur te hebben ... de hardcase heb ik erbij gekregen voor een klein prijsje maar is eigenlijk wel bedoeld voor strat .. maar ie past er mooi in.

er zit geen enkel krasje op, hij is echt super mooi!

marc_o
24 november 2004, 13:58
Issie ook echt van 1972 of is het een reissue?
Ik vind 'm te gek in ieder geval.

Quanta Costa?

punkydude
24 november 2004, 14:01
T, congrats met je nieuwe gitaar!! Hij ziet er echt de max uit!!! 'k Ben echt blij voor je dat je hem dan uiteindelijk toch nog in het candyred hebt kunnen vinden!

Keep rockin' :dance:

Quink
24 november 2004, 14:03
Vind de kleur niks, maar verder heel erg mooie gitaar. Gefeliciteerd!

NeeraDJ
24 november 2004, 14:13
Gefeliciteerd, thinlines zijn mijn favoriete Teles! Als je de prijs niet zo graag wilt noemen, kun je dan even het percentage dat je aan invoershit hebt moeten betalen aan mij doorgeven? Wil zelf misschien een amp uit de VS gaan halen

Traai
24 november 2004, 14:26
thanks punydude, ik zal em wel nog es in RL komen tonen ;)

het is een re-issue ...

en ik heb 710 dollar betaald dus zo'n 550 euro en de btw voor die invoersrechten was 150 euro ongeveer ... dus das zeker ni goedkoop die invoersrechten.

Braindead
24 november 2004, 15:23
Mooie gitaar man!
Leuk prijsje ook, voor 700 Euro een tele....

De kleur past er juist goed bij IMO :cool:

Traai
24 november 2004, 15:32
vind ik ook, mn andere tele heeft namelijk heel dezelfde kleur en ik vind het wel leuk om ze naast elkaar te zien hangen

Blijepanda
24 november 2004, 16:47
Mooie gitaar :) Ik vind de kleur ook erg mooi moet ik zeggen.

Mitch
24 november 2004, 18:58
Hij's mooi !

Fatality
24 november 2004, 19:05
zeker mooi

Rewind
24 november 2004, 21:54
Wow, vet, echt mooi ding, gefeliciteerd ermee, die kleur is echt goddelijk

koen_V
25 november 2004, 19:35
Heb je dit via ebay gedaan? En is je verzending dan verzekerd?
Want gitaren uit Amerika is toch wel heel aantrekkelijk.

Traai
25 november 2004, 22:59
Heb je dit via ebay gedaan? En is je verzending dan verzekerd?
Want gitaren uit Amerika is toch wel heel aantrekkelijk.

ik heb het idd via ebay gedaan ... bij sommige is dit verzekerd, maar niet allemaal .. je moet goed afspreken denk ik met de verkoper.

Maar ik denk niet dat dze verzekerd was en toch is ie goed aangekomen!

schizo910
25 november 2004, 23:27
Zeer mooie plank, gefeliciteerd ermee!

Svenson
26 november 2004, 12:23
All maple neck is gewoon geweldig :)

koen_V
27 november 2004, 16:13
Is 600€ voor een 2de hands thinline tele '69 ri zo een beetje een nette prijs?
Hij is in goede staat en er zit een case bij i.p.v. een gig bag.

Lune-a-tic
27 november 2004, 16:25
Die zijn in Duitsland nieuw voor 739 te verkrijgen. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_fender_69_thinline_tele_prodinfo.html Weliswaar zonder gigbag.

koen_V
27 november 2004, 16:38
Ik weet dat ze dat nieuw kosten. Maar het scheelt dan toch 140€ + een case.
En de gitaar zou in goede staat zijn, zou het het waard zijn om hem niet nieuw te kopen?
Er komt ook 3 maanden garantie mee.

schizo910
27 november 2004, 16:43
Ik weet dat ze dat nieuw kosten. Maar het scheelt dan toch 140€ + een case.
En de gitaar zou in goede staat zijn, zou het het waard zijn om hem niet nieuw te kopen?
Er komt ook 3 maanden garantie mee.

Ik zou het doen... als er iets mee is moet je dat binnen 3 maanden kunnen merken en anders is het een typisch gevalletje pech wat je ook kan gebeuren als je wel nieuw koopt...

Lune-a-tic
28 november 2004, 10:17
Met een garantie zou ik het doen ja, dan is 140 € een mooi pedaaltje voor erbij. :cool:

koen_V
28 november 2004, 13:25
Ik ga toch nog eventjes wachten. Op dit moment komt het slecht uit om die gitaar te halen. En ik had mijn eigen voorgenomen om pas binnen een maand beginnen rond te kijken enzo...dus ik ga nog eventjes wachten en binnen een maand eens gitaarwinkels beginnen af te schuimen en op zoveel mogelijk gitaren spelen.

koen_V
29 november 2004, 20:47
Ik ben dan toch van gedacht verandert en heb besloten ze toch te gaan kopen. Ik had nog wat nieuwprijzen van Belgische gitaarwinkels gevraagd en die zaten allemaal rond de 950€ en dan zonder koffer. Dus ik vond dat ik deze kans niet kon laten liggen.
Komende zaterdag ga ik zo normaalgezien ophalen.

Hier enkele foto's

http://www.jpstingrayguitars.com/fete1.jpg

http://www.jpstingrayguitars.com/fete2.jpg

http://www.jpstingrayguitars.com/fete3.jpg

http://www.jpstingrayguitars.com/fete4.jpg

Traai
30 november 2004, 11:42
ik hou heel erg van thinlines maar ik vind em in dit kleur eerlijk gezegd niet zo mooi. Maar ieder zn smaak natuurlijk, thinline blijft thinline en hij is zeker niet lelijk

proficiat

Traai
30 november 2004, 11:42
ik hou heel erg van thinlines maar ik vind em in dit kleur eerlijk gezegd niet zo mooi. Maar ieder zn smaak natuurlijk, thinline blijft thinline en hij is zeker niet lelijk

proficiat

Traai
30 november 2004, 11:43
ik hou heel erg van thinlines maar ik vind em in dit kleur eerlijk gezegd niet zo mooi. Maar ieder zn smaak natuurlijk, thinline blijft thinline en hij is zeker niet lelijk

proficiat

Traai
30 november 2004, 11:44
ik hou heel erg van thinlines maar ik vind em in dit kleur eerlijk gezegd niet zo mooi. Maar ieder zn smaak natuurlijk, thinline blijft thinline en hij is zeker niet lelijk

proficiat ermee

Traai
30 november 2004, 11:44
ik hou heel erg van thinlines maar ik vind em in dit kleur eerlijk gezegd niet zo mooi. Maar ieder zn smaak natuurlijk, thinline blijft thinline en hij is zeker niet lelijk

proficiat ermee

john.3001
30 november 2004, 11:53
maareh, je houdt heel erg veel van thinlines?



:P

Die sunburst ziet er idd niet echt geweldig uit nee... maarja, ieder z'n smaak (anders laat je hem refinishen voor het geld dat je overhoudt...)

koen_V
30 november 2004, 16:29
Ik denk dat dit gewoon een slechte fotot is van de sunburts. De thinlines (ook van mexico) die ik al gezien heb, hebben altijd al een mooie sunburst gehad.
Deze ziet er inderdaad niet super uit, maar ik hoop dat het de foto is, het is dikwijls zo dat sunburst slecht gefotografeert is.
Dus ik heb er nog wel goede hoop op...ik zal het zaterdag wel zien.

vulvasonic
30 november 2004, 19:02
maareh, je houdt heel erg veel van thinlines?


Ik denk dat DAT het is wat hij probeert duidelijk te maken. Maar ik geloof dat ie niet zo kapot is van deze sunburst uitvoering. :seriousf: