PDA

View Full Version : versterkers gitaristen agnostic front



coal
24 november 2004, 10:37
Wie weet watvoor gitaarversterkers Agnostic Front gebruikt? Ik kon er via Google en op hun website niets over vinden. Ik hoorde laatst een track van hun nieuwe album en met name het slaggeluid vond ik erg strak. Alle info is welkom.

doncker
24 november 2004, 12:31
kheb agnostic over een paar jaar gezien en toen speelde vinnie over een rack. Maar ik vind het klankgeluid niet speciaal gewoon een goede buizenamp en die goed indraaien, dan heb je praktisch dat geluid. Weinig speciaals

headbang
24 november 2004, 13:48
de laatste keer dat ik zag zag was op graspop op de another voice tour en vinne speelde toen op zijn gebruikelijke rack setje en zijn gibson les paul custom, lenny speelde op een esp gitaar met emg 81 en een mesa head als ik mij niet vergis, vinne op zijn rackje met marshall 9001 poweramp maar preamp weet ik niet...

yhcmarc
24 november 2004, 16:48
uuhm .. ik heb jarenlang shows van agnostic front gezien en vinnie nog nooit op iets anders zien spelen dan zijn SG en een marshall top ( 800 / 900, geen idee )

headbang
24 november 2004, 18:51
yep maar toen had hij toch een rackje bij :d maar het is waar vroeger speelde hij altijd op en top kzal er in januari als ik ze zie in a'pen nog eens goed op lette ze :)

doncker
24 november 2004, 20:32
Toen ik ze op graspop zag had hij toch ook een rackje bij, kzal een van de dagen de estapk resistance tour dvd nog is opzwieren. Hij speelde wel zeker op zijn sg met een amerikaans vlagje.

yhcmarc
24 november 2004, 23:07
het is wel een bum trouwens die gast, supergrappige dude .. :)

doncker
24 november 2004, 23:31
Kstond er nadien even met te praten , kerel zat gewoon te grappen alsof je er de hele avond al met hebt staan pinten drinken , superspontaan.
Overigens hoe stoer hij op het podium ook doet , die kerel is een kop kleinder als ik en ik ben 1m80. Kdenk dat hij niet veel groter is als skabouter :-D :-D

coal
25 november 2004, 12:07
Vroeg me het af omdat ik pas een rock hard had gekocht waar onder andere een track van Agnostic Front op stond. In vergelijking met AL die andere tracks die op dat cdtje stonden (van andere bands) vond ik zijn geluid gewoon het beste, strak stuwend zeg maar. Zelf dacht ik in eerste instantie ook dat het een of andere Marshall was, maar hij speelt dus of op een Recto of via een rek....

coal
25 november 2004, 12:08
Vroeg me het af omdat ik pas een rock hard had gekocht waar onder andere een track van Agnostic Front op stond. In vergelijking met AL die andere tracks die op dat cdtje stonden (van andere bands) vond ik zijn geluid gewoon het beste, strak stuwend zeg maar. Zelf dacht ik in eerste instantie ook dat het een of andere Marshall was, maar hij speelt dus of op een Recto of via een rek....

.ChiefRebelAngel.
25 november 2004, 15:36
cd geluid betekent niks, voor't zelfde geld staat die in de studio met een uberschall of met een POD, en wie weet hoeveel overdubs staan er op die cd, live is zijn geluid zeker niet supervet...