PDA

View Full Version : Komt er een punt waar je niets meer kan leren?



Rock n' sad
23 november 2004, 19:50
zie tittel

Ik kan al tabs lezen en spelen , zelf de tabs vinden van een liedje , zelf liedjes verzinnen , heb al in groep gespeeld , kan al redelijk soleren, kan mijn versterker goed instellen , kan met effecten overweg ....
Ik kan dus zo goed als alles wat je in mijn gerne nodig hebt (dus geen noteleer :P ) wat denken jullie , zou ik moeten overwegen om gitaarles voor gevorderden te nemen ( heb alles tot nu toe op mijn eigen gedaan). of moet ik doen zoals ik gepland heb => altijd maar betere gear kopen en een nieuwe groep zoeken ...

Alvast bedankt

pikkepiemel
7 december 2004, 18:49
nee

WesMontgomery
20 december 2004, 20:51
Je bent nooit uitgeleerd! Wat heeft het echte gitaar "leren" spelen nou in godsnaam te maken met apparatuur kopen.... En believe me.. ik ben beroepsgitarist

Negative K3 fan
20 december 2004, 20:52
oeh beroepsgitarist... vertel eens wat over jezelf enzo?

WesMontgomery
21 december 2004, 16:41
Ben jazzgitarist. Speel in verschillende groepen. Studeer bij Maarten v/d Grinten, Martijn v. Iterson en Jesse van Ruller aan het Conservatorium van Amsterdam.

prs
21 december 2004, 16:53
Studeer bij Jesse van Ruller aan het Conservatorium van Amsterdam.

Zit ie er nog dan? Ik dacht dat hij vorig jaar al gestopt was met lesgeven?

WesMontgomery
21 december 2004, 21:33
ja. hij heeft drie jaar geleden een jaar 'sabbatical' gehad, daarna is ie gewoon weer teruggekeerd naar Amsterdam en zit daar nu sinds zijn jaar "vakantie" alweer 2,5 jaar.

prs
22 december 2004, 20:04
Hij heeft hij nog steeds zijn Levin 320? En hoe ziet ie er nog uit? Klopt het nu dat hij er overheen gereden is? Of is dat weer een broodje aap?