PDA

View Full Version : Setje D'addario snaren 0.10



InVein
4 juni 2002, 13:12
Ik heb nog een setje D'addario EJ15 Phosphor Bronze snaren liggen; dikte .010 De verkoper in de gitaarwinkel heeft mij de verkeerde verkocht (ik wilde nylon) maar omdat ik het pakje al open had gemaakt kon ik het niet meer ruilen. Ik heb al advertenties op gitaarmarkt gezet maar tot dusver geen reacties gehad. Het lijkt me echter sterk dat niemand interesse heeft. Ik vind het zonde om ze te laten verstoffen want ik doe er niks mee. Dus mail me en doe een goed bod. (winkelwaarde E 11,37)

Kjiratsiekoedel
4 juni 2002, 16:28
Er zijn volgens mij niet echt veel mensen die 010 gebruiken op een western. Ik gebruik zelf 012.

Verder, als de verkoper de verkeerde heeft meegegeven kan ze toch wel ruilen?

SchaapOpJeHoofd
4 juni 2002, 20:39
D'Addario komt toch in zo'n kartonnen pakje met plastic zakje drin?
Heb je het plastic ding opengemaakt? Anders loopt die vent zich aan te stellen.
Al open? Dan is het nog steeds de schuld van de verkoper, je kan er om gaan zeuren maar laat je niet verbannen uit de lokale gitaarwinkel om een bedrag van 11 euro

InVein
6 juni 2002, 11:47
Ja plastiken verpakking is al open. Maar zoals je kan zien woon ik op texel en als ik het pakketje dus zou moeten ruilen moet ik dus eerst met de boot over naar Den Helder en een overtocht kost ongeveer 5 euro, niet echt de moeite dus, dus ik dacht als iemand interesse heeft kan ik er beter zo vanaf...

SchaapOpJeHoofd
6 juni 2002, 22:19
Jah wel interesse, maar ik woon in Utrecht, dus dat is een beetje moeilijk langskomen :smile:

Hoeveel weegt het? (even kijken wat de ptt vraagt om het op te sturen)

InVein
6 juni 2002, 22:41
Kan wel via de post want zo zwaar is het nu ook weer niet, mailtje is opweg naar je SchaapOpJeHoofd..