PDA

View Full Version : och maar GT-6 of toch verder met los.....



RedBuell
23 november 2004, 15:08
test

Dirk_Hendrik
23 november 2004, 15:12
ja :-D

RedBuell
23 november 2004, 15:13
Okee ik speel nu met een Ibanez RG 770 over een Marshall DSL 401.

Die Marshall heb ik net terug van reparatie wat mij € 170,- koste.

Nu het volgende, ik heb een Vox wah gekocht via E-bay en een Boss CE-2.

Die Boss CE-2 Chorus ben ik erg te spreken over wat klinkt dat ding super, die Vox V847 iets minder hij heeft TB maar nog niet de 47k resistor maar de 56k resistor. Ik wil nu gaan kijken voor de Echo Park en en nog een tuner.

Die Vox en die Chorus kostten mij c.a. € 130,- nu die echo park erbij voor € 140,- dan nog een tuner en een power suplie voor een pedal board ongeveer € 30.

Ik zit nu dus op zo'n € 270 (als ik die echo park aanschaf) tuner erbij en de licht net adapter komt er nog eens 130 euri bij. O ja dan moet ik nog een pedal board maken en wat kabetjes erbij hebben.
Een Gebruikte GT-6 kost c.a. € 300,-/ 350,-

Ik gebruik de overdrive en boost van mijn versterker en zit er nu over te denken het hele zwikkie weer op E-bay te zetten en te gaan voor een GT-6....... :???:


Iemand die me een beetje opweg kan helpen met het maken van een keuze.....?????

oddman
23 november 2004, 18:00
Ik zou persoonlijk voor de losse gaan ...

cre๋er je eigen sound en bouw zo stilaan op ..

de GT6 is zeker niet slecht maar er zitten te veel effecten in en het klinkt wel digitaal .. (hoef je niet altijd te horen hoor ..)

de Vox is een goed bakkie, moest je hem weg doen ben ik wel kandidaat
maar denk niet dat je zo een wah sound uit de gt6 krijgt ..

als je overdrive geluiden uit amp krijgt dan zeker niet met die van de gt6 beginnen knoeien ..

modulatieeffecten zijn ergens niet slecht maar beter dan de ce2 (heb ik ook) ga je uit de gt6 ook niet krijgen vrees ik ..

Ik heb zelf een gt5 gehad, niet slecht om mee te beginnen
maar als je echt die eigen sound wil dan zijn apparte pedalen wel leuker ..

BramVersteeg
23 november 2004, 18:00
Als je tevreden bent met je huidige geluid zou ik het niet veranderen. Je setup is toch zeker niet slecht. Die DSL is toch buizen trouwens, of niet?
Als ik jou was zou ik het zo houden. Kun je ook makkelijker een effect toevoegen of vervangen.
Grz. Bram

RedBuell
23 november 2004, 22:40
Die dsl is inderdaad vol buizen, er zitten net 4 nieuwe voorbuizen in.

Mischien moet er nog een pedaaltje bij om het scheur geluid een beetje opte poetsen. Maar denk inderdaad dat ik beter gewoon verder kan gaan met pedaaltjes verzamelen en dan een leuke board maken.