PDA

View Full Version : Presets benoemen (G-major)



prs
23 november 2004, 08:04
Kun je bij de TC Electronic G-major je opgeslagen preset een naam geven die dan ook op het scherm verschijnt?
Ik weet dat dit bij de G-Force wel kan....

http://www.intermusic.com/upload_images/GTR/tcelec150.jpg

BartL
23 november 2004, 08:51
Kan.

LordRiffenstein
23 november 2004, 11:38
RTFM!!

prs
23 november 2004, 13:07
Dank je!

RTFM?? wat betekent dat? :-(

charlie45
23 november 2004, 13:09
WTF? IMHO betekent dat "lees de handleiding".

BramVersteeg
23 november 2004, 14:11
Dank je!

RTFM?? wat betekent dat? :-(

Read The FUCKING Manual!

Dit zij toch geen normale vragen om topics over te beginnen!?

BartL
23 november 2004, 14:34
Inderdaad...hehe













http://forumspam.articblue.nl/post_related/hints/images/0358.jpg


:-D

prs
23 november 2004, 16:20
Ja luister, je kunt nu wel zeggen dat ik de handleiding moet lezen, maar als je goed opgelet had dan zag je in mijn onderschrift staan "Gezocht: TC electronic g-major". Ik ben dus naar eentje op zoek en orienteer mij op deze manier. Daar is dit forum voor en ook zo'n vragen kunnen hier gesteld worden!

BramVersteeg
23 november 2004, 17:56
En juist daarom reageer ik zo.
Je gaat toch niet iets kopen als je er niks van weet. Ja, het is een ding dat effecten bevat en er zijn veel mensen die het een goed apparaat vinden. Maar dat bedoel ik niet. Als ik iets koop is het op 2 manieren:
- ik test iets in de winkel en vind het zo goed dat ik het koop.
- ik zoek op internet naar iets wat de features heeft die ik zoek. Vervolgens zoek ik naar meer info en lees bijvoorbeeld (een deel) van de handleiding. Dan probeer ik het ergens te testen en als het bevalt koop ik het.

Ik doe dus (en met mij vele anderen) eerst research voor ik met loze vragen ga gooien. Ik wil je niet erg beledigen maar ik heb nog steeds het idee dat je niet goed weet waar je mee bezig bent. Dat was ook al zo in dat topic over je setup.

Bijvoorbeeld dat je een Rocktron AA wilde kopen om 1 FX-unit mee aan te sturen. Je gaf toe dat dat niet helemaal klopte maar als je alleen maar 'rocktron all access' bij de zoekfunctie had ingevoerd had je al lang antwoord gehad op de vraag wat de handigste controller is voor 1 effecten apparaat.

Ik zeg dit niet om je de grond in te boren, je hebt er jezelf het meest mee. Als je goed research doet voor je iets koopt, of plannen maakt om iets te kopen, en dan gericht vragen stelt over dingen waar je zelf niet uitkomt, kom je veel verder dan je nu komt en koop je geen dingen waar je spijt van krijgt.

Grz. Bram

ieme
23 november 2004, 19:13
Oh bram! wat spreek je weer mooie woorden :lol:

BramVersteeg
23 november 2004, 19:15
Oh bram! wat spreek je weer mooie woorden :lol: :-D