PDA

View Full Version : einde discussie



GitaarNet Admin
4 juni 2002, 09:46
De trouwe bezoekers weten dat dit forum de afgelopen dagen een "roerige tijd" heeft gehad. Wij zijn tijdelijk gesloten geweesten hebben veel berichten moeten verwijderen

Wat hier niet thuishoort:
- bandjes 'op de persoon' afkraken
- scheldpartijen
- moedwillig "forumpje verzieken"
- privevetes uitvechten

Wij hebben een aantal gebruikers moeten waarschuwen en zelfs moeten "bannen".

Wij vertrouwen er op dat energie nu weer in positieve dingen wordt gestopt

excuusjes!
4 juni 2002, 10:09
Tja dat vonden wij ook niet zo leuk (AD88 en OVERDRIVE)en kwamen op voor onderdrukte amateurbandjes waar we zelf waarschijnlijk nooit de moeite voor zouden nemen, (wij zijn meer simpel TRANCE volk...) Het spijt ons dat we in ons entosiasme en frustratie zo ver zijn gegaan (waarschijnlijk veel te ver trouwens ik ben zelf een buitenlander dus die racisitische opmerkingen kan je met een korretje zout nemen...

zelf zijn wij Database en PHP/ASP etc programmeurs dus de structuur van een site is ons wel bekent zit mooi in elkaar allemaal! We wilden alleen zeggen dat we het betreuren dat we zo tekeer zijn gegaan en onze excuses aanbieden bij deze SORRY!

En tot nooit altans niet als de gebruikers die we waren, mischien tot zies als Normale users!

Sucses met de site, die is wel cool..

Greetz van (we blijven verder van de site af, mischien alleen gewoon bekijken enzo maar meer niet doei! en tot ziens?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: excuusjes! op 2002-06-04 10:13 ]</font>

Dionyios
4 juni 2002, 10:52
Ja netjes van jullie dat jullie je excuses aanbieden!

Misschien is het voortaan alleen beter als je - wanneer je het voor bands opneemt - gewoon discussiert i.p.v. elkaar de huid volschelden...

En dat van dat racistische komt op dat moment zeer serieus en kwetsend over, ook al is het achteraf niet gemeend.

Mou, ik vind de discussie nu ook gesloten, alleen wou ik dit nog even kwijt.
Misschien tot ziens in een serieus gesprek?

Kitaarhiero
4 juni 2002, 11:32
Als je het voor bands op wil nemen, moet je dat doen op basis van argumenten, en niet gewoon gaan schelden, daar help je die band niet mee.

Azagthoth
4 juni 2002, 14:13
Arg, gadverdamme. Die racistische opemrkingen met een korreltje zout nemen??? Ik kots op dat soort opmerkingen. Omdat je een buitenlander bent is het minder erg ???

Dionyios
4 juni 2002, 14:17
ja precies. ben mee eens

Dila
4 juni 2002, 15:10
*zucht* ik weet het ook niet meer hoor...

Kitaarhiero
4 juni 2002, 15:11
ok Discussie gesloten... mag hier a.u.b een slotje op... ik wil er niks meer van horen :sad:

Sjaak
4 juni 2002, 21:20
Ik dacht dat we afgesproken hadden aardiger tegen elkaar te doen en niet meer te schelden Azagthoth???

Kitaarhiero
5 juni 2002, 10:23
Azagoth spreekt z'n verontwaardiging uit.
maggie best doen. want het was echt niet grappig.

Azagthoth
5 juni 2002, 11:44
Sorry, ik zal me inhouden de volgende keer. Maar af en toe MOET ik gewoon reageren op (in mijn ogen) heel vervelende opmerkingen.

En geloof me, ik hou me nu heeeeeel erg in.

P.s.
Volgens mij was ik niet aan het schelden, of wel?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azagthoth op 2002-06-05 11:45 ]</font>

Kitaarhiero
5 juni 2002, 14:07
je zei gatverdamme en kots :eek:

:wink:

Azagthoth
5 juni 2002, 17:41
Waarschijnlijk wordt dat buiten Almere als zeer vunzige taal beschouwd.

:wink:

dirkw83
5 juni 2002, 19:10
vreemd, ik heb niets gezien van die vetes ... Zeker te veel in bed gelegen (?).

Dila
5 juni 2002, 19:56
JA :razz:

pimmetje
14 juni 2002, 09:08
Geinig... nu zie je plots het nut van interpunctie en gedoseerd gebruik van hoofdletters :grin:.

Chifa
14 juni 2002, 19:48
Al weet ik heel goed dat ik niet op deze berichten moest ingaan doe ik dat toch. Omdat het duidelijk is dat Drek10 weer in een verveel bui terecht is gekomen, waarschijnlijk een niet al te veel ontwikkeld persoon, omdat hij de Nederlandse taal duidelijk niet erg onder de knie heeft.
Daarom kom ik nu met dit bericht dat ik het advies geef aan Drek10 dat hij maar beter een cursus Nederlands kan nemen in plaats van dit forum te verzieken.