PDA

View Full Version : Nieuw Gitaar



Timba
22 november 2004, 17:36
Hee allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik speel al vijf jaar op mijn Squierstrat van Fender, hij speelt super, maar ik vind dat ik toe ben aan een wat betere gitaar. Ik speel meestal rock en metal, ik hou van een beetje dunne hals en lage snaren enz. Wat voor gitaar(en) denken jullie dat ik het beste kan kopen. Prijsklasse >250, <650 ofzo iets.
Alvast bedankt
Tim

arno
22 november 2004, 17:39
ik zou eens naar een ibanez gaan kijken. Voldoet wel aan jouw eisen denk ik.

Lord Abortion
22 november 2004, 17:39
Voor metal, kijk zeker eens naar ESP/LTD en BC Rich. Bij de LTD's kan je voor die prijs denk ik wel een neckthrough hebben, dus dat zou ik zeker een checken. Als je vooral bezig bent met rock & metal zou ik zeker voor een humbucker aan de brug gaan.

new J. Satriani
22 november 2004, 18:04
Zo tim, ik kan je geen goed advies geven maar ik wou gewoon ff reageren.

schwalbe
22 november 2004, 18:09
godin freeway classic

Is een leuke 'superstrat' met veel waar voor je geld.

peterpaffer
22 november 2004, 18:39
Jackson is ook de moeite waard om te proberen. Snelle hals en lage snaren!

Neals
22 november 2004, 22:26
Metal is een reed begrip, maar ik denk dat je zeker aan de ibanez of de epiphone moet.

Hoewel ltd ook wel geile plankjes heeft.

Bluesbreaker
22 november 2004, 22:29
Metal is een reed begrip

het is geen reed maar reet

Wormaap
22 november 2004, 22:31
Als je metal wil spelen zou ik persoonlijk zeker voor Jackson gaan, maar ik ben dan ook sinds m'n Charvel verliefd op Jackson/Charvel :-D

michielv
23 november 2004, 08:25
Metal is een reed begrip

het is geen reed maar reet

Ik denl dat Neals een "b" vergeten is: "breed begrip" klinkt een stuk aannemelijker dan "reet begrip". Tenminste, mijn reet begrijpt nooit zo heel veel ;)

Bluesbreaker
23 november 2004, 08:30
Metal is een reed begrip

het is geen reed maar reet

Ik denl dat Neals een "b" vergeten is: "breed begrip" klinkt een stuk aannemelijker dan "reet begrip". Tenminste, mijn reet begrijpt nooit zo heel veel ;)

oooooh, zou dat het zijn? :D