PDA

View Full Version : Is dit echt een basversterker ??



jeroen rommens
22 november 2004, 07:58
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=32763

Phyrexian
22 november 2004, 10:08
Zou kunnen. Als de foto wat scherper zou zijn dan zou er 'bass series' horen op te staan of iets dergelijks (als het echt de bass versie is ten minste).

Wickeh
22 november 2004, 10:12
Ik denk dat ik er Bass Series op zie staan en geen Lead Series, vraag de verkoper eens om een foto te maken terwijl ie stilstaat? :P

dejohan
22 november 2004, 10:42
Ik zie ook duidelijk Bass series staan

Chris Wolstenholme
22 november 2004, 11:49
aan het aantal knoppen te zien.... bas amp :-D

BramVersteeg
22 november 2004, 12:10
Ik zie ook duidelijk Bass series staan
Zo duidelijk zie ik dat niet hoor.

dejohan
22 november 2004, 12:14
Ik zie ook duidelijk Bass series staan
Zo duidelijk zie ik dat niet hoor.

Ik zie echt duidelijk de twee S-en staan op het einde van 'Bass'. Misschien ligt het aan je schermresolutie ofzo.

sickpunk
22 november 2004, 14:24
ik kan er ook "bass" uithalen....

ieme
22 november 2004, 14:49
er staat eerder bass dan lead

skabouter
22 november 2004, 16:18
overstuurd zo`n basserie niet ook onwijs bij hoog volume ? ik heb er weleens op gespeeld met gitaar, en als ie hard gaat haal je er echte jcm800 scheur en ballen uit. maar is dat wel wat je wilt op de bas?

josh.vandenberg
22 november 2004, 23:02
Ik ken die dingen wel.

Eigenlijk zijn ze voor bas helemaal niet zo goed.Je trekt het al heel gauw niet meer tegen een gitarist.Door die dingen hebben marshall basversterkers een slechte naam gekregen.Je kunt echter zo die print leegtrekken en er een goede mastervolume gitaartop van maken

Zelf heb ik een 400 watt buizen marshall en dat vind ik persoonlijk de allerbeste bassamp.Dat ding ripped een ampeg kompleet aan gort.Maar 100 watt is veel te weinig voor een basversterking. en voor gitaar is het nix ,met die slope en zo

josh.vandenberg
22 november 2004, 23:03
Ik ken die dingen wel.

Eigenlijk zijn ze voor bas helemaal niet zo goed.Je trekt het al heel gauw niet meer tegen een gitarist.Door die dingen hebben marshall basversterkers een slechte naam gekregen.Je kunt echter zo die print leegtrekken en er een goede mastervolume gitaartop van maken

Zelf heb ik een 400 watt buizen marshall en dat vind ik persoonlijk de allerbeste bassamp.Dat ding ripped een ampeg kompleet aan gort.Maar 100 watt is veel te weinig voor een basversterking. en voor gitaar is het nix ,met die slope en zo

josh.vandenberg
22 november 2004, 23:04
Ik ken die dingen wel.

Eigenlijk zijn ze voor bas helemaal niet zo goed.Je trekt het al heel gauw niet meer tegen een gitarist.Door die dingen hebben marshall basversterkers een slechte naam gekregen.Je kunt echter zo die print leegtrekken en er een goede mastervolume gitaartop van maken

Zelf heb ik een 400 watt buizen marshall en dat vind ik persoonlijk de allerbeste bassamp.Dat ding ripped een ampeg kompleet aan gort.Maar 100 watt is veel te weinig voor een basversterking. en voor gitaar is het nix ,met die slope en zo

pol
23 november 2004, 14:14
de andere gitarist van de band waarin ik speel (www.viggen.be) heeft er ook zo 1, deze amps zijn zeer geschikt als eindversterker of om clean op te spelen. Distorsion krijg je der niet echt uit voordat hij heel luid staat.
Voor bas valt die amp nog mee, alleen wat te weinig vermogen dan.

Goeie amp en die is redelijk goedkoop tot een 2203 te modden.

staat ook te koop trouwens.

Chris Wolstenholme
23 november 2004, 15:48
Ik ken die dingen wel.

Eigenlijk zijn ze voor bas helemaal niet zo goed.Je trekt het al heel gauw niet meer tegen een gitarist.Door die dingen hebben marshall basversterkers een slechte naam gekregen.Je kunt echter zo die print leegtrekken en er een goede mastervolume gitaartop van maken

Zelf heb ik een 400 watt buizen marshall en dat vind ik persoonlijk de allerbeste bassamp.Dat ding ripped een ampeg kompleet aan gort.Maar 100 watt is veel te weinig voor een basversterking. en voor gitaar is het nix ,met die slope en zo

das echt zonde want de vorige en huidige baslijn schoppen echt mening merk ( DBS en VBA )

pol
23 november 2004, 16:14
Ze zijn helemaal niet slecht voor bas, alleen als je echt hoge volumes nodig hebt trekken ze het niet. Hangt ervan in wat voor band je speelt.
bij een luide rockband heb je al snel iets zwaarders nodig.

josh.vandenberg
23 november 2004, 20:56
VBA is echt top