PDA

View Full Version : schakelen bij v-amp



barry
3 juni 2002, 22:21
kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een v-amp2 gekocht, alleen bij het overschakelen naar een andere preset krijg ik een korte "stop", zodat ik niks hoor, kan ik hier iets aan doen? Is dit bijvoorbeeld weg als ik er een midi-footcontroller op aansluit?

Ic3gl0vE
3 juni 2002, 22:23
volgens mij komt dit door dat de v-amp2 even moet 'zoeken' naar je andere effect

als je je hier erg aan stoort zou ik 'm snel terugbrengen naar de winkel en een ander apparaat kopen

lars
3 juni 2002, 23:10
niks aan te doen. is als het ware een computer die die patch laad en euh erg snel is die computer niet. mischien loopt ie wel op windows.
zijn trouwens best wel heel veel apparaten die dat probleem hebben, niet alleen goedkope dingen, marshall tsl 100 bijvoorbeeld.

ArpeggioKing
4 juni 2002, 10:47
koop een pod :grin: dan heb je dat soort problemen niet

stomas
5 juni 2002, 21:35
he, ik heb de eerste v-amp en ik dacht dat ik in de reclame van behringer van de v-amp 2 gelezen had dat ze dat verholpen hadden, maar niet dus!!! Ik heb het inderdaad ook en het maakt de v-amp minder geschikt om op het podium te gebruiken.

depterra
11 juni 2002, 16:46
ik heb ook de eerste versie en heb het dus ook. maar als je nu een midi-footcontroller er op aansluit is dat dan gedaan?

lars
11 juni 2002, 18:33
neuh

depterra
11 juni 2002, 20:41
nee? slaat die footcontroller die effecten niet pedaal per pedaal op ofzo? en die wah-wah valt die dan wa degelijk te gebruiken op dat expresion pedal???

Sj03rd
11 juni 2002, 21:24
Ik heb het met m'n G-major absoluut niet maar ik ga de 30th anniversary head van marshall kopen, heeft die dat ook net zoals de TSL100?