PDA

View Full Version : Andere gitaar



RedBuell
21 november 2004, 16:55
test

RedBuell
21 november 2004, 16:56
Ik wil volgend jaar een andere gitaar kopen, ik heb nu een 13 jaar oude bordeaux rode Ibanez RG770.

Ik vind hem een beetje suf worden qua looks/kleur, niet meer zo lekker spelen en ik begin me een beetje te irriteren aan die floyd rose tremelo omdat je als er een snaar knapt dat hele ding ontstemt en ik dan wel ff bezig ben met een nieuwe en als ik hem af wil stellen is dat een hels karwei.
Wat ik wel lekker vind is dat hij wel lekker gestemd blijft.

Wat ik zoek:
model a la Les Paul (niet noodzakelijk)
Vaste brug
lekker soepel te bespelen
Moet goed gestemd blijven
goeie sustain
goed af te stellen
humbuckers
muziekstijl van rock tot metal
Budget weet ik nog niet helemaal mar zit te denken aan iets van c.a.€ 1200,- max
Nieuw of 2e hands maakt niet uit.

Eerst wil ik mijn effecten een beetje op orde hebben: wah modden, tuner pedal, Echo Park en iets om mijn geluid wat te ondersteunen.Als ik dit voor elkaar heb ga ik voor een ander gitaar.

Anders Destium
21 november 2004, 18:11
Ik denk dat een ESP/LTD EC-1000 goed aan je wensen voldoet!

Verder:
Ibanez SZ, Godin LGX (2ehands), Gibson Les paul standard (2ehands, met geluk).

Soulflyhigh
21 november 2004, 18:26
Idd ESP Ltd EC 1000 al dan niet met de EMG's of de Seymour Duncan's

wietse
21 november 2004, 18:38
domme opmerking mischien maar voor dat budget is er toch wel een echte lp te scoren 2ehands

Ritch
21 november 2004, 18:41
idd de Ibanez SZ1220! goeie looks, super sounds heeft ie.. als ik jou was zou ik hem ZEKER es een keer testen! suc6 en de vriendelijke groeten Riçhard

TMKXL
22 november 2004, 08:34
Ibanez SZ1220. Zal je zeker niet teleurstellen. Er is ergens een topic over deze gitaar, volgens mij nog op de eerste pagina, daar heb je twee hele mooie plaatjes!

Wicked Willy
22 november 2004, 09:05
Tweedehands LP moet te doen zijn voor 1200 eruo