PDA

View Full Version : Marshall 1960 tv in mijn huis



Negative K3 fan
21 november 2004, 14:53
:D

Negative K3 fan
21 november 2004, 14:57
vandaag een ritje naar a'dam gemaakt alwaar ik een leuk marshall kastje heb overgenomen. Hij is echt super, 15 a 20 jaar oud, bijna geen uiterlijke ouderdomsverschijnselen, hij is redelijk licht en hij klinkt als een fuckiogn tiet, alleen ik heb er thuis geen amp voor op dit moment :(

maar die gast waar ik hem van gekocht had, speelde erover met een door peter van weelden gemodde oude marshall (73) en dat ding klonk echt ASOCIAAL lekker en dat op lage volumes!!!1 :o :o :o GAS GAS, misschien kan ik bij peter zn geheimpjes lospeuteren en die in mn zelfbouw amp stoppen, want het klonk echt zo goed. Zaten ook nog eens oude phillipsjes in voor dubbele pret :)

ieme
21 november 2004, 15:53
Felici!

Fluffy
21 november 2004, 19:10
mooi zo lennie bennie

Anders Destium
21 november 2004, 19:56
Tja, een cabinet zonder amp: het is weer eens wat anders :lol:

Gefeliciteerd, en nu maar flink knutselen :)

Negative K3 fan
21 november 2004, 21:00
ja man ik kan neit snel genoeg beginnen, morgen chassis beetje layouten enzo... vox gagan we dinsdag nakijken.

robzilla
21 november 2004, 21:46
Feli Lennart..

galguitarist
22 november 2004, 15:18
Marshall 1960TV is echt geweldig!!! Wat mij betreft het enige Marshall cabinet dat de moeite waard is...

Negative K3 fan
22 november 2004, 15:24
mwah, die marshall met v30s is voor een v30 kast zeker niet mis en de 1960bx vind ik ook wel lekker, maarja, dat haalt het nooit bij de TV :)

ieme
22 november 2004, 15:24
en lennart hoe klinkt ie :-D

Negative K3 fan
22 november 2004, 15:26
als ik er een beetje tegenaanschop enzo klinkt het niet echt mooi, op dit moment komt er niet veel geluid uit, maar ik heb nog niet geprobeerd om mn lul er tegen aan te slaan :)

skabouter
22 november 2004, 16:20
hehe :D

maar gefelici hoor !! nu snel ff je vox maken !!

pol
23 november 2004, 15:03
vandaag een ritje naar a'dam gemaakt alwaar ik een leuk marshall kastje heb overgenomen. Hij is echt super, 15 a 20 jaar oud, bijna geen uiterlijke ouderdomsverschijnselen, hij is redelijk licht en hij klinkt als een fuckiogn tiet, alleen ik heb er thuis geen amp voor op dit moment :(

maar die gast waar ik hem van gekocht had, speelde erover met een door peter van weelden gemodde oude marshall (73) en dat ding klonk echt ASOCIAAL lekker en dat op lage volumes!!!1 :o :o :o GAS GAS, misschien kan ik bij peter zn geheimpjes lospeuteren en die in mn zelfbouw amp stoppen, want het klonk echt zo goed. Zaten ook nog eens oude phillipsjes in voor dubbele pret :)

Die peter van weelden Marshalls klinken idd niet slecht. Een tijdje terug heb ik nog een marshall kast uit eind jaren '60 verkocht en degene die em kwam testen had zo een top bij. Dit was een hele mooie rock-versterker moet ik zeggen. Op mijn jcm800 klonk die cab lang niet zo goed, veel te schel.

Negative K3 fan
23 november 2004, 18:33
vandaag een ritje naar a'dam gemaakt alwaar ik een leuk marshall kastje heb overgenomen. Hij is echt super, 15 a 20 jaar oud, bijna geen uiterlijke ouderdomsverschijnselen, hij is redelijk licht en hij klinkt als een fuckiogn tiet, alleen ik heb er thuis geen amp voor op dit moment :(

maar die gast waar ik hem van gekocht had, speelde erover met een door peter van weelden gemodde oude marshall (73) en dat ding klonk echt ASOCIAAL lekker en dat op lage volumes!!!1 :o :o :o GAS GAS, misschien kan ik bij peter zn geheimpjes lospeuteren en die in mn zelfbouw amp stoppen, want het klonk echt zo goed. Zaten ook nog eens oude phillipsjes in voor dubbele pret :)

Die peter van weelden Marshalls klinken idd niet slecht. Een tijdje terug heb ik nog een marshall kast uit eind jaren '60 verkocht en degene die em kwam testen had zo een top bij. Dit was een hele mooie rock-versterker moet ik zeggen. Op mijn jcm800 klonk die cab lang niet zo goed, veel te schel.

hey volgens mij hebben we het over dezelfde persoon :D is die van jou niet een jules t uit a'dam?

hij vertelde namelijk dat hij een oude marshall kast had kunnen scoren...

pol
24 november 2004, 08:27
Ik weet niet meer of die Jules heette, maar het zou best kunnen. Hij had een Musicman gitaar, en die cab heb ik samen met een rooie flightcase verkocht. De tolex was er vanaf en het doek was beige met een grote vlek op.
Ook een goeie gitarist trouwens.

Negative K3 fan
24 november 2004, 22:51
hmm nee, dat is hem niet...

maarja toch wel lijp!