PDA

View Full Version : Newbie alert ! :-) 1e gitaar



Paulus2004
21 november 2004, 14:15
Heb ca. 500 - 600 euro budget en wil nu toch eindelijk de jeugddroom waarmaken en een electrische gitaar kopen / leren spelen.

Voorkeur / stijl : hardrock / metal. Wil graag Van Halen achtige sound produceren. Heb in middels de FAQ doorgespit en links en rechts wat onderzoek gedaan.

Wil de gitaar graag 2e hands aanschaffen i.v.m. prijs/kwaliteitverhouding. -> waar moet je op letten bij de aanschaf ? Ik ken niemand met verstand van gitaren die evt. mee kan kijken. Is het dan verstandig ?

Welke effecten zijn aan te raden i.v.m .het bereiken van de Eddie Van Halen Sound ("Unchained") -> Distortion / Flanger ? Merken/prijzen effect pedals ?

Is het evt. mogelijk de gitaar op een normale hifi amp aan te sluiten (100 watt) of is dit een domme vraag (waarschijnlijk :-))..

Reacties worden zeer op prijs gesteld...

Groetsels,

Paul

Kitaarhiero
21 november 2004, 14:42
Met 500-600 euro is van Halen's sound wel te benaderen, zelfs voor een nieuwprijs denk ik.
Een goede en goedkope gitaar is dan zo'n Kramer ding, kost bijna niks, speelt prima en heeft zo'n pookje waar je rare Van Halen geluiden mee kunt maken.
Een oefenversterkertje vindt je vanaf € 70,- (tweedehands), en daar zit vaak al distortion op. je kunt ook een versterker aanschaffen met ingebouwde effecten, die zijn wat duurder, maar met een kramer gitaar bespaar je best veel geld.
Flangers zijn wel aan de prijs, de Boss-Flanger is al bijna € 170,- maar er zijn ook wat goedkopere merken, en 2e hands (marktplaats= goede site) zijn effectenpedalen vaak rond de €50,-

Negative K3 fan
21 november 2004, 14:54
kitaar> wanneer ga jij een keer ddood ofzo?

paulus> houd een redelijk budget vrij voor je amp, bijvoorbeeld een roland cube 30 en dan een gitaar met humbucker(s), kom je voor dat bedrag het efficientst bij het van halen geluid denk ik.

Nocki
21 november 2004, 17:29
een roland cube 30 is idd wel een aan te bevelen amp...

Nocki

BartL
21 november 2004, 17:46
...of je koopt een 2dehands 5150 combo (die zijn er rond de 600 euro) en je koopt je een gitaar voor 50 euro :) Zal ook al erg leuk klinken natuurlijk!

Soulflyhigh
21 november 2004, 18:24
...of je koopt een 2dehands 5150 combo (die zijn er rond de 600 euro) en je koopt je een gitaar voor 50 euro :) Zal ook al erg leuk klinken natuurlijk!
Dan mag je mij een seintje geven als je er weer eentje tegenkomt voor 600 euro

SiNiSTRaL
21 november 2004, 18:32
...of je koopt een 2dehands 5150 combo (die zijn er rond de 600 euro) en je koopt je een gitaar voor 50 euro :) Zal ook al erg leuk klinken natuurlijk!
Dan mag je mij een seintje geven als je er weer eentje tegenkomt voor 600 euro
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/25238.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3D5150%26p%3D 1%26pv%3Dall%26g%3D21%26u%3D55%26s%3D50%26m%3D0

kokteejl
21 november 2004, 18:46
Als je de moeite doet om naar Aalst - België te rijden, ik verkoop men boss flanger 2 voor 100eurow :D

P****Fred
21 november 2004, 19:15
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Peavey_EVH_Wolfgang_QT_Special.htm

Peavey "Eddie Van Halen" Wolfgang QT

bestaat ook nog in andere kleuren...

speelt heel lekker, zeker voor die prijs!!

Kitaarhiero
21 november 2004, 19:18
kitaar> wanneer ga jij een keer ddood ofzo?



Leer typen Lennaarsch.

Toffe gozer
21 november 2004, 19:21
Inderdaad in deze prijsklasse zul je echt geen betere" Van Halen" gitaar kunnen vinden, dan de Wolfgang special QT.

BartL
21 november 2004, 19:56
...of je koopt een 2dehands 5150 combo (die zijn er rond de 600 euro) en je koopt je een gitaar voor 50 euro :) Zal ook al erg leuk klinken natuurlijk!
Dan mag je mij een seintje geven als je er weer eentje tegenkomt voor 600 euro
Staan er zelfs 2 of 3 op internet :roll:

Dus, ga je gang zou ik zeggen...

Paulus2004
24 november 2004, 10:54
Edit.....dubbele posting...oops

Paulus2004
24 november 2004, 10:55
Bedankt voor de tips...

Die Peavy Wolfgang QT Special lijkt me inderdaad wel wat. Op marktplaats staat er 1 maar die is nog duurder dan een nieuwe ! Lijkt me een rip-off (http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/34603.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Felektrgitaren.ht m%3Fjs%3D1%26zoek%3Dwolfgang%26fo%3D%26rv%3D30%26s ubmit%3DZoek%26av%3D%26pv%3D)... Hoe zijn de ervaringen trouwens met musik-service.de....?

5150 amp wordt net iets te duur vrees ik. Ik twijfel tussen een Roland Cube 60 (http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Verstaerker/Roland_Cube_60_GitarrenCombo.htm) of een Marshal (http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Verstaerker/Marshall_MG30_DFX_Combo.htm). De Marshal is "maar" 30 Watt, maar staat wel stoer. Hmmm, lastig....Als het goed is heb ik dan alleen nog een distortion nodig (rest zit op de amp), klopt dat een beetje ?

Ik heb ook ergens gelezen dat je via een multi effect apparaat (sowieso leuk denk ik) ook via een normale Hifi amp kan spelen ? Dit lijken me dan leuke dingetjes (http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Effektgeraete/MultiFX/Behringer_X_VAmp.htm / http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Effektgeraete/MultiFX/Zoom_GFX707_II_Effektgeraet.htm) Ik heb hier nog een 80 watt Hifi versterkertje staan met een paar grote 300 Watt zelfbouw boxen)...dus

Any thoughts on that ??

PS: ik heb inmiddels all 100 mb aan "guitar tabs" dus nu alleen nog de "gear" :-)...

john.3001
24 november 2004, 11:10
In feite kan elke gitaar met een trem en een brughumbucker wel gebruikt worden om Van Halen achtige shit te doen, dus kijk niet alleen naar die Peavey. Je kan natuurlijk discussieren over de invloed van de maple toets op het geluid...
Als versterker zou ik voor de cube gaan, of voor een vox valvetronix (AD30VT = 300 euro).
Ik heb begrepen dat de flanger van digitech (de x-series) wel okee is als je op zoek bent naar een goede prijs/kwaliteits verhouding (zal ongeveer 70-80 euro kosten):

http://www.digitech.com/products/images/TurboFlange.jpg

Ik heb zelf de digidelay uit de x-serie van digitech en die is zeker niet slecht.

Voor een distortion pedaal zou ik gewoon gaan voor de Boss DS-1.
Een algemeen gewaardeerd pedaal dacht ik zo (ongeveer 60-70 euro)

http://www.bossus.com/ProductImages/DS-1.jpg

bert k
24 november 2004, 11:34
Als je voor een Cube 60 (of 30) gaat, zou ik nog even wachten met de distortion. Die amps hebben van zichzelf al zoveel in huis. Ga eerst maar eens proberen.

Neals
24 november 2004, 11:47
Zowieso, ik zou gewoon voor een gitaartje gaan wat je verder zelf vet vind, maar als je idd een van halen fan bent, dan mistaat zo'n wolfgang zeker niet aan de muur, zijn mooie gitaren en erg lekkere players!

Wat misschien ook een aanrader voor je is qua amp is een Randall RG75, luid, niet teveel poespas en een lekkere lead

ED BOB
24 november 2004, 12:51
Voordat je een hoop geld gaat uitgeven aan een hobbie waarvan je nu nog volgens mij moeilijk kunt inschatten of je het leuk vind en of het wat voor je is: begin bij de basis...simpel en goedkoop.

Koop eerst eens een beginnerssetje van bijv. 100 euro (of imo nog beter: een klassieke gitaar) en kijk of je het wat vindt en of je het in je hebt en of je ermee verder wilt i.p.v. meteen met relatief dure gitaren en effecten te stoeien.

Die 'Van Halen' sound moet voor 90% toch uit je vingers halen.

bert k
24 november 2004, 12:58
Slecht advies. Als topicstarter nou aangeeft dat hij 500-600 wil uitgeven en Van Halen fan is, wat moet hij dan met een Spaans gitaartje van 100?

MonkeyFace
24 november 2004, 13:15
Slecht advies. Als topicstarter nou aangeeft dat hij 500-600 wil uitgeven en Van Halen fan is, wat moet hij dan met een Spaans gitaartje van 100?

om te beginnen: leren spelen lijkt me :P

het is leuk om vette gear te hebben, maar een slechte gitarist kan goeie gear klote laten klinken, terwijl een goede gitarist zelfs op slechte gear nog indrukwekkend kan spelen.

Als je qua techniek wil kunnen nabootsen wat EvH kan, dan kost je dat minstens een jaartje of 2 aan 7 dagen per week 365 dagen per jaar 3 uur per dag oefenen.

Ik zou wel investeren in een goede gitaar, maar versterker en effecten lijken mij nog van ondergeschikt belang...

PS: de topicstarter heeft een PM

Paulus2004
24 november 2004, 13:46
@ ED BOB + MONKEYFACE

Dat klopt wel wat jullie zeggen....Heb ook getwijfeld of ik niet eerst een akoustische gitaar / klassiek moet gaan leren spelen, maar uiteindelijk wil ik toch electrisch en waarom dan niet meteen daarmee beginnen ?

Een beginnerssetje van 150 euro lijkt me echt rotzooi wat de lol gauw van het spelen haalt en ik heb er gewoon iets meer voor over...(500 euro).

Effecten zijn inderdaad van latere zorg....Maar toch, nog steeds mijn vraag onbeantwoord of je met een goed effectenapparaat via een HIFI versterker kan spelen......

Paulus2004
24 november 2004, 13:49
sorry, dubbel......

Paulus2004
24 november 2004, 13:49
sorry....dubbel

Paulus2004
24 november 2004, 13:49
en de laatste dubbel....

(trage server of mijn PC heeft kuren......sorry nogmaals..)

pol
24 november 2004, 14:36
idd, die beginnerssetjes zijn rotzooi van het ergste soort. Als je op zoiets moet leren spelen is het plezier der snel af denk ik.
En ik zou ook niet weten waarom een beginner eerst een klassieke gitaar zou moeten kopen. De topicstarter wil scheuren, niet zitten pingelen op een aKoustische gitaar.
En distorsion pedaaltjes zijn hierin ook vrij overbodig, de meeste amps hebben distorsion aan boord en klinken meestal toch stukken beter dan een pedaaltje op het clean kanaal.
Je kunt beter direct iets goeds kopen waar je een paar jaar mee verder kan dan je tijd en geld te verdoen aan goedkope rommel. Die goedkope rommel verkoopt trouwens zeer slecht 2dehands heb ik de indruk.
Het is toch niet omdat je nog niet zo goed speelt dat je geen vette gear mag hebben. Op een goeie amp hoor je tenminste wat je fout doet, op een brakke versterker en gitaar maakt dit toch allemaal niet zo uit, dan klinkt het allemaal slecht.

michielv
24 november 2004, 14:56
Effecten zijn inderdaad van latere zorg....Maar toch, nog steeds mijn vraag onbeantwoord of je met een goed effectenapparaat via een HIFI versterker kan spelen......

Wat je in zo'n geval nodig hebt is een voorversterker + speaker simulator.

De JD-10 Sessionmaster is zo'n apparaat wat je niet alleen als voorversterker/overdrive maar ook via je stereo als oefenversterker kunt gebruiken. Let op, deze dingen zijn niet goedkoop en voor een vergelijkbaar bedrag heb je een leuke oefenversterker (10 - 25 watt) waar je denk ik meer plezier van hebt.

Zelf ben ik ook met electrisch begonnen, mede omdat ik niets heb met klassiek gitaarspelen. Een western gitaar is wel erg tof maar toch moeilijker dan het lijkt.

john.3001
24 november 2004, 16:05
- zeikmodus aan -


En distorsion pedaaltjes zijn hierin ook vrij overbodig, de meeste amps hebben distorsion aan boord en klinken meestal toch stukken beter dan een pedaaltje op het clean kanaal.

Je bedoelt distorTion?

- zeikmodus uit -

ED BOB
24 november 2004, 16:40
idd, die beginnerssetjes zijn rotzooi van het ergste soort. Als je op zoiets moet leren spelen is het plezier der snel af denk ik.


Onzin...als je nog nooit een gitaar hebt aangeraakt, is het allemaal niet zo kritisch, ben je al blij als je je eerste accoord eruit kunt persen en ja dat kan ook op een beginnersgitaar...

Mijn eerste elektrische gitaar heb ik gekocht voor 50 gulden en had ik met wat knutselen doorversterkt op een transistorradiootje. Ondanks dit, bleef ik enthousiast iig heeft dit mij nog nooit gedemotiveerd.

Paulus2004, geloof me: het is echt veel verstandiger om simpel met de basis te beginnen en je vooral bezig te houden met je spel en ipv voordat je uberhaupt begonnen bent met spelen je bezig te houden met effecten e.d.
Mijn advies is om spullen te kopen die bij het niveau van je spel passen.

Even terugkomend op de vraag of je met een fx-unit via een hi-fi-set kan spelen? Ja dat kan. Klinkt het? Imo NOT.

Azrael
24 november 2004, 17:54
Nou.......ik vind die goedkope klassieke gitaren vreselijk spelen. Het gevoel is er totaal niet / ronduit lelijke afwerking / slecht geluid. Ik vind het totaal niet prettig om er op te spelen. Ikzelf heb gewoon een steel string akoestisch die ik voor voor akkoorden/zingen gebruikt en nog een elektrische die mijn scheurzin stilt...
Klassieke gitaar is niks voor mij.......kan leuk klinken maar ik vind het veel te steriel netjes blahblah....als ik begonnen was met klassiek gitaar had ik waarschijnlijk na 2 maanden al genoeg gezien......

Paulus2004
24 november 2004, 20:05
OK, geen gedoe met effecten voorlopig....Ook maar niet via de HiFi versterker....

Het wordt dan de Roland 30 of 60 (liever de 60 :-)...)

Wat gitaar betreft dan in mijn budget (ca. 350 euro).......Is dat B.C. Rich spul iets ? Ziet er wel ruig uit (soms ook kitscherig) , maar klinkt het ook zoals het eruit ziet ?

Voorbeelden: http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/BCRich_Signature_Special_Kerry_King.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/BCRich_BAC_JRV_Umethar.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/BCRich_Master_Pack_Beast.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/BCRich_Platinium_Warlock_Black_HP.htm

MonkeyFace
24 november 2004, 20:56
mijn persoonlijke mening is dat het flutgitaren zijn. Ik vind ze voor geen meter spelen, maar dat is persoonlijk.
Overigens: klik even bovenaan op deze pagina op 'Inbox' want ik heb je een PM (Private Message) gestuurd, die je wellicht zal interesseren :)

woutB
24 november 2004, 21:17
OK, geen gedoe met effecten voorlopig....Ook maar niet via de HiFi versterker....

Het wordt dan de Roland 30 of 60 (liever de 60 :-)...)



Als ik jou was zou ik gewoon de cube 30 nemen in plaats van de 60.

Voorlopig zit je toch niet in een band en die 30 gaat echt hard. Als je die open zet kan de hele straat mee genieten. De versterkermodellen zijn hetzelfde de effecten weet ik niet maar zal ook wel niet zoveel schelen. Buiten het feit dat de 30 goedkoper is (219 euri bij mp) kom je 'm ook vaker tegen 2e hands. dus meer budget voor een gitaar

woutB
24 november 2004, 21:17
OK, geen gedoe met effecten voorlopig....Ook maar niet via de HiFi versterker....

Het wordt dan de Roland 30 of 60 (liever de 60 :-)...)



Als ik jou was zou ik gewoon de cube 30 nemen in plaats van de 60.

Voorlopig zit je toch niet in een band en die 30 gaat echt hard. Als je die open zet kan de hele straat mee genieten. De versterkermodellen zijn hetzelfde de effecten weet ik niet maar zal ook wel niet zoveel schelen. Buiten het feit dat de 30 goedkoper is (219 euri bij mp) kom je 'm ook vaker tegen 2e hands. dus meer budget voor een gitaar

woutB
24 november 2004, 21:19
OK, geen gedoe met effecten voorlopig....Ook maar niet via de HiFi versterker....

Het wordt dan de Roland 30 of 60 (liever de 60 :-)...)


Als ik jou was zou ik gewoon de cube 30 nemen in plaats van de 60.

Voorlopig zit je toch niet in een band en die 30 gaat echt hard. Als je die open zet kan de hele straat mee genieten. De versterkermodellen zijn hetzelfde de effecten weet ik niet maar zal ook wel niet zoveel schelen. Buiten het feit dat de 30 goedkoper is (219 euri bij mp) kom je 'm ook vaker tegen 2e hands. dus meer budget voor een gitaar

woutB
24 november 2004, 21:21
uuuuuhhhh

vinger zat vast? :chicken:

Lord Abortion
24 november 2004, 21:33
Als je aan het kijken bent voor een BC Rich: kies minimum een platinum. Je kan de Body-Art series ook goedkoop tegenkomen, en dat zijn eigenlijk ook plats, maar met een andere (betere) houtsoort. Maar blijf in elk geval weg va de bronze series.

MonkeyFace
24 november 2004, 22:09
mensen: 1x op 'versturen' klikken is genoeg. Ik weet dat het niet altijd lijkt te werken, maar je bericht wordt echt geplaatst. Je krijg in je statusbalk een melding dat de pagina klaar is met laden, ook al lijkt het alsof het niet gewerkt heeft. Je bericht is echter gewoon in de database geplaatst en is dus gewoon zichtbaar... bugje in de serversoftware denk ik.

woutB
24 november 2004, 22:30
Dat is niet helemaal waar. Ik heb wel eens berichten gepost en/of nieuwe onderwerpen aangemaakt die ik nu nog aan het zoeken ben.

john.3001
26 november 2004, 09:18
Als ik jou was zou ik gewoon de cube 30 nemen in plaats van de 60.

Voorlopig zit je toch niet in een band en die 30 gaat echt hard. Als je die open zet kan de hele straat mee genieten. De versterkermodellen zijn hetzelfde de effecten weet ik niet maar zal ook wel niet zoveel schelen. Buiten het feit dat de 30 goedkoper is (219 euri bij mp) kom je 'm ook vaker tegen 2e hands. dus meer budget voor een gitaar

Ja, die cube 30 gaat echt wel hard genoeg. Als ik em voor meer dan een kwart openzet beginnen de buren al te klagen, en je komt er met een beetje geluk ook nog wel mee boven de drums uit...

Azrael
26 november 2004, 11:42
Als ik jou was zou ik gewoon de cube 30 nemen in plaats van de 60.

Voorlopig zit je toch niet in een band en die 30 gaat echt hard. Als je die open zet kan de hele straat mee genieten. De versterkermodellen zijn hetzelfde de effecten weet ik niet maar zal ook wel niet zoveel schelen. Buiten het feit dat de 30 goedkoper is (219 euri bij mp) kom je 'm ook vaker tegen 2e hands. dus meer budget voor een gitaar

Ja, die cube 30 gaat echt wel hard genoeg. Als ik em voor meer dan een kwart openzet beginnen de buren al te klagen, en je komt er met een beetje geluk ook nog wel mee boven de drums uit...

Ik moet hem nog eens een keer boven de helft zetten.......nog nooit geprobeerd. Dat ding gaat namelijk voor een kamer belachelijk hard op de helft.....maar ik blijf toch benieuwt hoe hard hij werkelijk kan. :roll:

woutB
26 november 2004, 12:50
Oudjaarsavond :-D

Azrael
26 november 2004, 16:47
Oudjaarsavond :-D

PRECIES OM 12 UUR! TIJD VOOR PAUL GILBERT SCARIFIED!

MonkeyFace
26 november 2004, 17:38
@topicstarter: check nogmaals je inbox bovenaan de pagina...

hadv
26 november 2004, 17:49
Paulus

inderdaad geen HiFi, maarrrrrrrr...

ik had ooit een oude buizenradio (Philips) waar toch nix meer aan verloren was en daar klonk mijn toenmalige kutjapanner best leuk op
maar je loopt de kans dat je de boel een keer opblaast...(zeker de speakers)

de adviezen over de rolands zijn ok, je krijgt meer waar voor je geld dan andere merken in deze prijscategorie
wat ook nog kan is een 2ehandsje van roland, zoek hier, maar ook op marktplaats

Paulus2004
2 december 2004, 21:43
OK, vrienden.....erg bedankt voor alle reacties. Muzikanten zijn relaxed dat merk ik wel :-). Speciale dank aan P****Fred voor de link van de Wolfgang bij Musik-service.de. Wat een goede online toko zeg !

Binnen een paar uur heb je altijd antwoord op je email (Eigenhuizen in Nijmegen reageert gewoon helemaal NIET !).

En ik heb hem GEKOCHT ! Een van de laatste want de WOLFGANG wordt schijnbaar niet meer gemaakt. (de goedkopere replica dan anyway)...

Ik heb nu een supercomplete set gekocht incl. de Roland Cube 30 (check onderstaande links) voor 599,00 incl. verzendkosten (!). Normale prijs bij Musik-service was 674. Vraag ik of ie niet een "Superpaket-prijs" wil maken, doet ie er zo 75 euro af ! Gitaar is vandaag tevens 22 euro duurder geworden dus eigenlijk heb ik zelfs 97 euro op de toch al aantrekkelijke prijs korting gekregen. Echt een aanrader denk ik.

Volgende week woensdag wordt ie afgeleverd, dus ik ga gauw verder met de verbouwing van de zolder. 1 kamer wordt ingericht als oefenhok dus ik ben eierdozen aan het sparen voor geluidsisolatie..:-)..

Monkeyface ook nogmaals bedankt voor je aanbod van de Jackson. Ik heb het serieus overwogen maar ben gewoon verliefd op die Wolfgang geworden...

Nog leden uit de buurt van Nijmegen die deze "oudere jongere" :-) les wil geven....laat maar horen !.

http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Peavey_EVH_Wolfgang_QT_Special.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Diverses/Planet_Waves_Plektrenset_25_Stueck.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Verstaerker/Roland_Cube_30_GitarrenCombo.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Stimmgeraete/Yamaha_YT150_Guitar_Stimmgeraet.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/PA/Zubehoer/Kabel__Stecker/Cordial_Instrumentenkabel_CFI3_PP.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Etuis/Rockbag_EGitarre_Deluxe.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Stative/Rockstand_EGitarrenstaender.htm

john.3001
3 december 2004, 12:45
OK, vrienden.....erg bedankt voor alle reacties. Muzikanten zijn relaxed dat merk ik wel :-). Speciale dank aan P****Fred voor de link van de Wolfgang bij Musik-service.de. Wat een goede online toko zeg !

Binnen een paar uur heb je altijd antwoord op je email (Eigenhuizen in Nijmegen reageert gewoon helemaal NIET !).

En ik heb hem GEKOCHT ! Een van de laatste want de WOLFGANG wordt schijnbaar niet meer gemaakt. (de goedkopere replica dan anyway)...

Ik heb nu een supercomplete set gekocht incl. de Roland Cube 30 (check onderstaande links) voor 599,00 incl. verzendkosten (!). Normale prijs bij Musik-service was 674. Vraag ik of ie niet een "Superpaket-prijs" wil maken, doet ie er zo 75 euro af ! Gitaar is vandaag tevens 22 euro duurder geworden dus eigenlijk heb ik zelfs 97 euro op de toch al aantrekkelijke prijs korting gekregen. Echt een aanrader denk ik.

Volgende week woensdag wordt ie afgeleverd, dus ik ga gauw verder met de verbouwing van de zolder. 1 kamer wordt ingericht als oefenhok dus ik ben eierdozen aan het sparen voor geluidsisolatie..:-)..

Monkeyface ook nogmaals bedankt voor je aanbod van de Jackson. Ik heb het serieus overwogen maar ben gewoon verliefd op die Wolfgang geworden...

Nog leden uit de buurt van Nijmegen die deze "oudere jongere" :-) les wil geven....laat maar horen !.

http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Peavey_EVH_Wolfgang_QT_Special.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Diverses/Planet_Waves_Plektrenset_25_Stueck.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Verstaerker/Roland_Cube_30_GitarrenCombo.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Stimmgeraete/Yamaha_YT150_Guitar_Stimmgeraet.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/PA/Zubehoer/Kabel__Stecker/Cordial_Instrumentenkabel_CFI3_PP.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Etuis/Rockbag_EGitarre_Deluxe.htm
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/Zubehoer/Stative/Rockstand_EGitarrenstaender.htm

Mooie prijs zeg, daar doe ik t ook wel voor...

Baker
3 december 2004, 15:23
en weer een tevreden klant verlaat het pand.....

succes toegewenst met leren scheuren! 8-)

ToTaL FaKe
3 december 2004, 17:36
gefeliciteerd met je aankoop...

dit is volgens mij egt goedkoop........ 599 en als je ziet wat er allemaal bij zit...... :-D

ooit ga ik ook een Wolfgang kopen.. maar dan een USA..

Superhero
5 december 2004, 15:54
roland cube 30 amp heb ik, en die effectjes die daarop zitten zijn best leuk. IS zijn prijs zeker waard. Ik zou in elk geval als je genoeg geld hebt meer geld aan je amp dan aan je gitaar besteden.

Ritch
5 december 2004, 16:08
congrats met je nieuwe gear! en succes met het uitvogelen van EvH solo's :razz: (iig don't give up)

ben???
5 december 2004, 16:10
damn, dat is een verdomd mooie set!