PDA

View Full Version : Groove Tubes Trio



Angel
21 november 2004, 11:56
ik wou mijn pre-amp GT trio schakelen via een midi-controller maar dat blijkt niet te werken? Kan iemand me daar een verklaring voor geven?
De midi-controller werkt, dat het ik gecontroleerd!

Thx

skabouter
22 november 2004, 14:28
erg raar, dat ding heeft gewoon midi-interface. het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon kapot is, en dan zal je terug moeten naar de winkel/een reperateur.........

werkt de hele preamp verder wel normaal ? en werkt het schakelen via een normale swicht (als dat kan) wel ?

Angel
22 november 2004, 21:20
erg raar, dat ding heeft gewoon midi-interface. het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon kapot is, en dan zal je terug moeten naar de winkel/een reperateur.........

werkt de hele preamp verder wel normaal ? en werkt het schakelen via een normale swicht (als dat kan) wel ?

Hij werkt heel normaal, heb er de normale switch bij en die werkt perfect
als ik nu een midi-kabel in de out steek en die verbind met een ander 19"-effect en dan op kanaal 1 zet, dan schakelt hij dat 19"-effect ook op preset 1, maar via de midi-controller lukt dat niet.

srv-man
22 november 2004, 22:35
Ik neem aan dat je de manual bestudeerd hebt!
http://www.groovetubes.com/pdfs/Trio_Manual.pdf

Angel
22 november 2004, 22:49
Ik neem aan dat je de manual bestudeerd hebt!
http://www.groovetubes.com/pdfs/Trio_Manual.pdf

die heb ik bestudeerd, maar er echt niet wijzer van geworden want mijn engels is bereslecht!

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn? :oops:

Angel
23 november 2004, 08:17
Ik heb ondertussen vernomen dat er een speciaal printplaatje in moet om de midi te kunnen ontvangen en ik vermoed(na open gedaan te hebben) dat die er ook inzit, maar zeker ben ik niet

Angel
27 november 2004, 13:21
PROBLEEM GEVONDEN, na een duidelijk antwoord van Groove Tubes zelf en de nodige papieren doorgezonden gekregen te hebben, zat het probleem in de midi-controller. Deze stond geprogrammeerd op het verkeerde kanaal.

Bedankt voor alle antwoorden!!!!!