PDA

View Full Version : Groove Tubes Trio



Angel
21 november 2004, 11:56
ik wou mijn pre-amp GT trio schakelen via een midi-controller maar dat blijkt niet te werken? Kan iemand me daar een verklaring voor geven?
De midi-controller werkt, dat het ik gecontroleerd!

Thx

marc_o
21 november 2004, 12:50
Wellicht dat een Trio zich niet laat schakelen door midi?

Angel
21 november 2004, 13:22
Wellicht dat een Trio zich niet laat schakelen door midi?

Waarom heeft hij dan die aansluitingen? In - Out - Thru?

Angel
21 november 2004, 13:22
Wellicht dat een Trio zich niet laat schakelen door midi?

Waarom heeft hij dan die aansluitingen? In - Out - Thru?

Angel
21 november 2004, 13:23
Wellicht dat een Trio zich niet laat schakelen door midi?

Waarom heeft hij dan die aansluitingen? In - Out - Thru?

ieme
21 november 2004, 13:36
Omdat dat midi pedaal misschien niet werkt met die amp, of je eerst presets moet storen, of dat je CC's moet toewijzen aan je midiboard, of dat je eerst even de manual van de amp moet checken, of tsja probeer eerst die opties... succes

marc_o
22 november 2004, 09:51
Die in- en uitgangen zitten wel op meer versterkers maar zijn niet overal op aan te sluiten. Affijn, je zult het even op moeten zoeken, wellicht dat de site van groove tubes je verder kan helpen.

matto
22 november 2004, 19:34
Weet je zeker dat het midi inputs zijn?
Op de GT solo 75 die ik heb gehad zat ook een "midi" plugingang maar toen ik later een schakelpedaal in elkaar had geknutseld bleek het gewoon een din input te zijn waar ik de schakelkast op aan kon sluiten om de kanalen en de loop te kunnen schakelen.

Angel
22 november 2004, 21:17
Weet je zeker dat het midi inputs zijn?
Op de GT solo 75 die ik heb gehad zat ook een "midi" plugingang maar toen ik later een schakelpedaal in elkaar had geknutseld bleek het gewoon een din input te zijn waar ik de schakelkast op aan kon sluiten om de kanalen en de loop te kunnen schakelen.

Er staat duidelijk bij "MIDI" en op de "Engelstalige" handleiding staat ook dat hij via midi te controleren valt alleen is mijn Engels niet goed en versta ik er weinig van :(

vinni
22 november 2004, 22:57
Nou....effe voor je gekeken...(had je natuurlijk zelf ook kunnen doen) in de manual...

wat blijkt...
Het midiboard is optional......de aansluitingen zitten wel op de achterkant maar je moet een optioneel printplaatje plaatsen.

De groeten,
Vinni

Angel
23 november 2004, 08:15
Nou....effe voor je gekeken...(had je natuurlijk zelf ook kunnen doen) in de manual...

wat blijkt...
Het midiboard is optional......de aansluitingen zitten wel op de achterkant maar je moet een optioneel printplaatje plaatsen.

De groeten,
Vinni

Hey Vinni,
dat had ik er ook uit afgeleid, maar ik denk dat dat optionele printplaatje erin zit daar het verbonden is met de grote printplaat, maar zeker ben ik niet omdat ik nooit het originele gezien heb.