PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar gaat niet door :-(



Anders Destium
21 november 2004, 08:07
Ik dacht vanochtend naar België te rijden om een Tom Anderson Drop Top op te halen, mailt die knakker vannacht ergens dat de gitaar al is verkocht :evil: Was niet zo heel netjes (understatement), maar het scheelt me zo wel 6 uur rijden :wink:

1959SLP
21 november 2004, 08:49
da`s minder ja. Bij wie was dat??

BramVersteeg
21 november 2004, 10:22
Wat een klote streek!
Wat als je je mooie gitaren nou verkocht had voor zij gitaar.......ben je mooi in de aap gelogeerd! Erg lullig hoor, van die knakker!
Ga je nou proberen een andere Anderson te scoren?

The Mule
21 november 2004, 10:33
Da's klote, zoiets heb ik ook ooit eens gehad met een verkoop, maar 'on a positive note' daar heb jij toen die JPM-100 III aan over gehouden... :wink:

Anders Destium
21 november 2004, 10:48
Ach ja, op zich is het natuurlijk geen ramp maar het is toch jammer :)

Een andere Anderson vinden gaat lastig worden (kan wel nieuw uit de VS, maar dat is duur), ik zoek rustig naar iets anders dat mijn GAS wat kan stillen :lol:

NeeraDJ
21 november 2004, 11:14
Toch een naaistreek, vooral om op zo'n laat moment te mailen. Ik bedoel met een afspraak is de deal verder zo goed als rond of niet? Pittig mailtje terug gestuurd?

1959SLP
21 november 2004, 11:19
als je nu ff zegt bij wie dat was dan kunnen anderen zich dit soort sjit bij deze gast besparen. Zowieso vreemd dat ie zaterdag `s nachts mailt.

Anders Destium
21 november 2004, 11:53
Ik heb niet de illusie dat ik dit soort figuren kan veranderen, ik heb hem wel een cynisch meeltje gestuurd maar ik ga me er verder niet druk om maken.

Er komt vrijdag iemand mijn custom 24 vrijblijvend uitproberen (KaaS), ik wacht gewoon af hoe dat allemaal gaat uitpakken. Het is niet zo dat de gitaar van mij weg moet, maar ja GAS... :oops:

ieme
21 november 2004, 14:23
Ik heb niet de illusie dat ik dit soort figuren kan veranderen, ik heb hem wel een cynisch meeltje gestuurd maar ik ga me er verder niet druk om maken.

Er komt vrijdag iemand mijn custom 24 vrijblijvend uitproberen (KaaS), ik wacht gewoon af hoe dat allemaal gaat uitpakken. Het is niet zo dat de gitaar van mij weg moet, maar ja GAS... :oops:

en die anderson die bij vd haar staat dan?

Anders Destium
21 november 2004, 14:52
Prijsverschil van meer dan 1000 euro :wink:

.ChiefRebelAngel.
22 november 2004, 07:25
de verkoper draagt stretchbroeken en ziet er uit als een heavy metaller denk ik... Rrrrrrrrrrrrr....

marc_o
22 november 2004, 10:05
Goh, ik wist niet dat Mario op een Anderson speelde...

Alain
22 november 2004, 10:10
Was dat Rick?

Normaal een beste kerel hoor. Hij zal het misschien gewoon vergeten zijn.

Anders Destium
22 november 2004, 11:36
Nee, het was niet Rick van de winkel :)

De gitaar lag in de winkel van Rick, Rick zou hem verkopen voor de eigenlijke eigenaar. Ik heb alleen met de eigenaar contact gehad, en omdat ik misschien mijn JPM zou ruilen heeft hij hem bij Rick weggehaald.

Anders Destium
22 november 2004, 19:09
Hij heeft me net een mailtje gestuurd om zich te verontschuldigen. Hij kon geen afstand doen van de gitaar :)

Alain
23 november 2004, 09:14
Allez, dat is dan nog te verstaan.

Spijtig voor je.