PDA

View Full Version : een nieuwe gitaar voor Nocki...



Nocki
20 november 2004, 18:03
Hoi. ik heb weer een ieuwe gitaar. geruild voor mn fender akoestic bakkie.
http://www.zzounds.com/media/feed/large/IBADTX120CA.jpg

klinkt en speelt heel leuk...

wat zou zo'n ding nog op moeten brengen? hij is nieuw...

NOcki

Anders Destium
20 november 2004, 18:31
Het is niet de echte Destroyer maar een kleinere Koreaanse kopie, hij is nieuw iets van 300 geloof ik.

Nocki
20 november 2004, 18:59
tis volgens mij een dx120 een verkleinde uitgave van de destroyer... hij is wel grappig.

tis best een goed gitaartje voor dat geld. hij is nieuw en bijna perfect afgesteld...

het geluid is ook erg lekker...

NOcki

Jax
20 november 2004, 20:15
Ziet er wel vet uit!

Anders Destium
20 november 2004, 21:02
Niet als je de echte kent, dit is echt een minigitaartje :lol:

Nocki
20 november 2004, 21:06
idd. hij is echt het maatje voor een klein ventje dat ook stoer wil zijn.

(stiekum heb ik in de spiegeling van de ramen gekeken maar het staat niet verkeer zo'n klein modelletje...)

kaboutergitaartje... skaboutergitaartje???

Anders Destium
20 november 2004, 21:42
Voor mij zou hij ook de goede maat zijn, een echte Destroyer of Explorer is voor mij eigenlijk wat te groot :oops: :lol:

Nocki
20 november 2004, 21:58
het is natuurlijk een nieuwe gitaar en heb er best lang op gespeeld vandaag. maar het is een finn gitaartje voor een lang optreden. en je gaat er lekkerder door spelen/staan. je doet ook wat makelijker een leuke beweging erdoorheen zoals je op tv ziet. het gaat heel natuurlijk met zo'n ding. ik heb welleens op normale explorers gespeeld maar die hebben dat niet en zijn. een stuk zwaarder. ik ben er ergblij mee.

en kwa spelen doet ie niet onder voor andere gitaren...

elementen zijn ook goed. ik vraag me af wat ie doet met andere elementen.... :-)

NOcki

Anders Destium
20 november 2004, 23:24
Nieuw speelgoed, altijd leuk. Ik verwacht bijna dat je nog wel het een en ander hebt liggen aan elementen :lol:

Franc
21 november 2004, 00:04
Ik snap iets niet, waarom zet je hem dan te koop?

http://www.marktplaats.nl/plaats.php3?fa=add&fg=muziek&fu=elektrgitaren&fID=34838&ft=Aangeboden%3A%20Ibanez%20explorer%20gitaar

BartL
21 november 2004, 00:21
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/34838.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Felektrgitaren.ht m%3Foudei%3D30%26js%3D1

Anders Destium
21 november 2004, 08:12
Ik snap iets niet, waarom zet je hem dan te koop?


Het is Nocki waar we het over hebben, die houdt wel van een beetje wheelen en dealen...


Komt vaker voor hoor bij ruildeals: Je kijkt of het wat voor je is, en zo nee dan gaat het weer de verkoop in. Als je er geen cash voor krijgt, wie weet kun je het weer ruilen voor wat anders :lol:

Nocki
21 november 2004, 09:41
nou het werkt zo. ikz oek een strat ofzo. maar deze is ook wel leuk. als ik een leuke deal kan rondkrijgen doe ik het maar als dat niet luikt houd tik m. hij moet niet weg maar hij mag weg... vandaar...

Nocki

Aca Ilic
21 november 2004, 10:52
nou het werkt zo. ikz oek een strat ofzo. maar deze is ook wel leuk. als ik een leuke deal kan rondkrijgen doe ik het maar als dat niet luikt houd tik m. hij moet niet weg maar hij mag weg... vandaar...

Nocki

Je kon het raden dat 'ie de deur meteen uitging, want jij schreef het al " hij klinkt en speelt leuk, dus zo enthousiast was je niet echt over de gitaar.
greenthings

Alex

P.S. Klinkt en speel "leuk" is niet goed genoeg. Je moet meteen weg van geluid zijn.Pas op de tweede plaats komt hoe een gitaar eruit ziet.

Nocki
21 november 2004, 10:55
ik was een week of 2 geleden bij feedback en daar had ik een rr in mn handjes... daar was ik gelik gek van van dat geluid. maar ik bedoelde dat de ibanez geen duur gitaartje is maar wel erg goed speelt/ ik vind het brug element iets te schel maar hjihj klinkt wel lekker voor metal enzo. ik ben best wel enthousiast en ga m ook wel houden... tenzij ik er een beter gitaar aan over kan houden...

Nocki

marc_o
21 november 2004, 12:45
Hee Nocki, ga eens bij Sjak Zwier kijken, daar hangt nog een rode Jackson RR voor ik dacht €150,-!
Ook voor andere liefhebbers natuurlijk..

Nocki
21 november 2004, 12:46
wauw!!! dat moe tik dan idd eens gauw gaan doen... :-)


merci./

NOcki

ieme
21 november 2004, 14:21
:???: nocki, nou ga je wel hele rare dingen doen... das geen gitaar! das een.... tsja wat is t eigenlijk? :???:

Nocki
21 november 2004, 14:25
nou ieme.. wat zeg je nou.

het is de zelfde gitaar als brian may heeft... precies het zelfde... kik maar hij is ook rood....


NOcki