PDA

View Full Version : Schecter Dealer



orah666
20 november 2004, 17:36
Vervolgens op het draadje van gisteren (zoek 7 string, mahogany, SD) heb ik mijn gitaar gevonden!!!

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/51/513080.jpg

Schecter Blackjack C-7.. Prachtig design!!!

Maareh, iemand weet wie in deze gitaren dealt?

soup
20 november 2004, 17:55
www.limit.Be

doncker
20 november 2004, 20:33
Limit haalt er een paar per jaar binnen, dus wss gaat de jouwe er niet tussenzitten, wil je hem mag je toch rekenen op een wachtlijst van ongeveer een half jaar. In duistaldn heb je ook nog een winkel, maar in europa is het reteduur itt de states. Mijn advies is uit de states halen.

greets

nla0079
20 november 2004, 23:16
Limit haalt er een paar per jaar binnen(...)
Volgens mij geldt dat alleen voor de USA Schecters (met dat fancy hout). Die Blackjack hoort echter bij de Diamond (lees:budget-)serie, die in Korea gemaakt wordt en dus echt wel betaalbaar is. Bel even met Paul en hij kan je vast wel een redelijke levertermijn en prijs geven :wink:

orah666
20 november 2004, 23:58
paul?

nla0079
21 november 2004, 00:11
paul?
Oh, ja... da's de baas van Limit :razz:

Soulflyhigh
21 november 2004, 14:19
Toffe gitaar trouwens 8-)

orah666
21 november 2004, 14:25
moeilijk te verkrijgen echter :(

avalanche
22 november 2004, 15:43
niet getreurd... ik ben er ook voor aan het gassen. In Duitsland kan je hem voor 750 euro krijgen bij ppc-music (www.ppc-music.de). Op de site staat nog de oude C7 maar het gaat wel degelijk om de nieuwe C7 met extended scale (heb ervoor gemaild). Je kan hem ook uit de USA halen. Dat is idd iets goedkoper. Zo heb ik ook mijn Schecter C1 classic uit de States gehaald. Een van de weinige Amerikaanse winkels die de Schecter C7 blackjack naar Europa verzend is music123 (www.music123.com). Daar kost hij 599 dollar (460 euro), maar vergeet er vooral niet een stevige case, verzendingskosten, btw en importtaksen aan toe te voegen. Dan komt de prijs op ongeveer 760 euro en voor een dikke 800 euro haal je hem uit Duitsland met case.

orah666
22 november 2004, 17:46
wow.. bedankt avalance.. ik heb inderdaad gekeken op die site maar streepte hem weg omdat ik het oude model zag...

dan ga ik die maar es bestellen.. voor die 40 euro haal ik hem liever 3000 dichterbij :)

avalanche
22 november 2004, 20:05
als je ze mailt zet er dan duidelijk bij dat je de nieuwe C7 blackjack moet hebben he, want met die moffen weet je maar nooit natuurlijk :wink:

Hou me op de hoogte hoe het afloopt he, want het is een kwestie van weken voor ik me er ook een bestel...

thx!

Han Solo
22 november 2004, 22:44
Avalanche, hoe bevalt die C-1 ? Leek mij altijd wel een lekker gitaartje :-D

orah666
23 november 2004, 00:52
@ avalanche

heb ze net gemaild.. ze hebben inderdaad het nieuwe model op stock.. 12 euro verzendkosten.. moet effe vragen hoeduur een passende case ervoor kost.. want in een enveloppe verzenden vertrouw ik niet zo ;)

avalanche
23 november 2004, 15:48
@ han solo

Die schecter C1 classic (antique amber) is een supergitaar. Ze ziet er prachtig uit en ze speelt als een droom. Ik heb nog nooit op gitaren gespeeld van meer dan 1000 euro en als het van schecter afhangt zal dat nog lang zo blijven... Voor een kleine 800 euro (alles inbegrepen) heb ik ze uit de USA laten overkomen. Die coil split is verbazingwekkend: van glashelder fenderachtig tot punchy bijna-les-paul klank, maar tblijft een typisch schectergeluid bovenal. Vanaf de dag dat ik ze had mijn main gitaar.

Vraag ook eens aan Doncker wat hij ervan vond. Hij heeft er al eens op gespeeld...

orah666
23 november 2004, 15:59
hoe zou jij een schecter geluid omschrijvne?

doncker
23 november 2004, 18:30
Echt waar,

de gitaar is gewoon zalig.
De afwerking is supermooi, de bespeelbaarheid , de elementen : het is gewoon een topgitaar en je weet goed genoeg dat ik op jou gitaar gas :-D , dit is echt een super gitaar voor het geld, alleen spijtig moeillijk in europa te krijgen , maar ik ga wss volgend jaar op reis naar de states dus :d